Chris schreef:Heren van de organisatie, bedankt voor de geslaagde dag!
Gister was ik te gaar om een langere reply te geven..
De tocht was erg gaaf, mooie wegen, leuke dorpjes, raar taaltje.

Zekers het treffen met de Alpine Club was erg gaaf, ik zal vanavond nog wat foto's posten.
Ook was het erg leuk dat de tocht kruistten met die van CAR(Klassieke Renault Club). Overal kwam je oude Renaultjes tegen, van 4CV tot Dauphine tot Caravelle tot R12 tot een oer 5je uit 1973!!
Helaas heb ik het tweede deel van de route niet kunnen rijden.
Vanaf de eerste stop moesten we plaatsnamen gaan volgen totdat je op een kruising kwam met de N 900 nog wat.
Het plaatsnamen volgen luktte aardig, ik ben uiteindelijk samen met Ivo in het centrum van Dokkum uitgekomen, maar we hebben het punt waar de tweede route zou beginnen, op die N900 weg nooit kunnen vinden.
Toen ben ik maar via mijn eigen route gereden: Dokkum-Kollum-Leeuwarden-Heereveen-Joure. En toen waren we weer op het eindpunt.
Ik en Ger hebben een leuke dag gehad, leuk groeppie in een mooie omgeving.
De terugweg heb ik samen met Ivo gereden via de Afsluitdijk.

Op de Ring A10 was het nog ff schrikken, in de bocht naar de A2 stond het ineens stil, dat was ff glijden met die 5jes... Ik schrok me rot...

Mijn koelfan deed het niet, dus de temp liep gelijk op, maar gelukkig was de vluchtstrook leeg en henb ik die maar bereden om mijn temp niet op te laten lopen.
Ik ben toen binnendoor bij Schiphol uitgekomen, en Ivo reed via Utrecht. Later die avond hebben we gezamelijk gegeten in Zwammerdam.
Vanavond zal ik nog een zooitje foto's in de gallery zetten.
Organisatie(Martin, Erik, Robert, Sanne) nogmaals bedankt voor deze leuke dag, misschien de volgende keer ergens een controlepost?! of heb ik die gemist?!