RTC TT : Zondag 18 april 2004 (Noorden van het land)

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Maus

Zo, ook ik ben weer thuis. :) Heb er ruim 700 km opzitten. (S) Maar het was zeker de moeite waard. Een (Y) aan de organisatie! (Op die paar kleine foutjes na.)
Ivo
Über-Spammer

Nou ik heb net mn GT lekker even gewassen en binnen gezet....na ruim 500 km.... >-)
Wel echt een leuke dag gehad zeg, wat een plaatsnamen hebben ze daar zeg..... :lol: :lol: , volgensmij konden we bij de tussenstop zo naar Zweden kijken...... :p

Terug nog wat foto's geschoten op de afsluitdijk...., en toen we weer in de drukte kwamen was er FILE.... (N)

(Y) voor de organisatie.... :beer:
Maus

File? Kheb geen file gezien, maar ben ook via Emmeloord teruggereden. 't Was alleen rond Utrecht wat drukker; allemaal van die klootviolen die lekker links blijven rijden. :(
Ivo
Über-Spammer

Tja wij gingen nog even een toertochtje over de afsluitdijk, A7 via A'dam terug..... :)
Maus

't Waaide mij te hard om over de afsluitdijk te gaan, khad nu al af en toe moeite om in 't rechte spoor te blijven. :)
Ivo
Über-Spammer

Ja was idd erg winderig daar in het noorden...., had jij ook zo'n last van die tegenwind.... :lol:
-Ray-
Contacteer:

wel droog gebleven?
Immer wieder die verdammte Holländer
Maus

Ivo8hoven schreef:Ja was idd erg winderig daar in het noorden...., had jij ook zo'n last van die tegenwind.... :lol:
Jij maakte daar dankbaar gebruik van! :wink:
Volgende keer toch maar ff terugschakelen....
Maus

Af en toe een spettertje, maar 't meerendeel van de dag was 't droog en soms kwam 't zonnetje ff door.
Maareh Ray, waar was jij?
-Ray-
Contacteer:

druk bezig om me GT voor speed af te krijgen en ff bij JL Tuning.
Immer wieder die verdammte Holländer
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Heren van de organisatie, bedankt voor de geslaagde dag!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Mooie foto's (Y)
antoine
Car: Renault Clio III RS

Het is zo te zien gelukt met de alpine club (Y) .Mooie foto's van nog mooiere auo's :foto: (Y)
injotwingo
Contacteer:

Ik was met sander101 mee gereden als navigator.
Op een paar foutjes na hebben we em helemaal, uitgereden. We zijn gedeelde derde geworden met Maus.

Die vent in die laguna overigens op dat smalle boerenweggetje zal wel last van ze hart hebben nu. Die werd goed kwaad op ons om dat een ander lid hem ophield. Vrij apart als zo'n boer begint te ouwehoeren tegen je. Ik had gelijk het gevoel om me afstandsbediening te pakken en 888 "ondertiteling voor doven en slechthorenden" in te tikken.

Voor de rest een geslaagde dag. :wink: :wink: Ik had alleen me fotocamera niet bij me.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Chris schreef:Heren van de organisatie, bedankt voor de geslaagde dag!
Gister was ik te gaar om een langere reply te geven.. (S)

De tocht was erg gaaf, mooie wegen, leuke dorpjes, raar taaltje. :)
Zekers het treffen met de Alpine Club was erg gaaf, ik zal vanavond nog wat foto's posten.
Ook was het erg leuk dat de tocht kruistten met die van CAR(Klassieke Renault Club). Overal kwam je oude Renaultjes tegen, van 4CV tot Dauphine tot Caravelle tot R12 tot een oer 5je uit 1973!!

Helaas heb ik het tweede deel van de route niet kunnen rijden.
Vanaf de eerste stop moesten we plaatsnamen gaan volgen totdat je op een kruising kwam met de N 900 nog wat.

Het plaatsnamen volgen luktte aardig, ik ben uiteindelijk samen met Ivo in het centrum van Dokkum uitgekomen, maar we hebben het punt waar de tweede route zou beginnen, op die N900 weg nooit kunnen vinden.

Toen ben ik maar via mijn eigen route gereden: Dokkum-Kollum-Leeuwarden-Heereveen-Joure. En toen waren we weer op het eindpunt.

Ik en Ger hebben een leuke dag gehad, leuk groeppie in een mooie omgeving.

De terugweg heb ik samen met Ivo gereden via de Afsluitdijk. :D
Op de Ring A10 was het nog ff schrikken, in de bocht naar de A2 stond het ineens stil, dat was ff glijden met die 5jes... Ik schrok me rot...:(
Mijn koelfan deed het niet, dus de temp liep gelijk op, maar gelukkig was de vluchtstrook leeg en henb ik die maar bereden om mijn temp niet op te laten lopen.

Ik ben toen binnendoor bij Schiphol uitgekomen, en Ivo reed via Utrecht. Later die avond hebben we gezamelijk gegeten in Zwammerdam.

Vanavond zal ik nog een zooitje foto's in de gallery zetten.

Organisatie(Martin, Erik, Robert, Sanne) nogmaals bedankt voor deze leuke dag, misschien de volgende keer ergens een controlepost?! of heb ik die gemist?! :D
Jasper16v

Die N910 was ook een best grote weg *ahum* :D. Het was een weg voor voertuigen maximaal 2,2 meter breed meen ik dichtbij industrieterrein Hogedijken. Er zaten leuke stukjes in :)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Dat had wat mij beteft iets duidelijker aangegeven mogen worden, aan de andere kant, misschien lag het wel aan ons dat we het niet konden vinden..:lol:

Jasper, lekker geluid uit je Kliko als je wegrijdt!! :worship:
lenny_R

Jasper16v schreef:Was een erg leuke dag! Kheb met Peter (& Cor?) in Dokkum gegeten omdat we niet echt zin hadden om met dit weer buiten op het terras te zitten :). Wat een pokkeweggetjes daar in het centrum van Dokkum.

De blauwe megane cabrio en zwarte clio I hadden wel even mogen wachten toen wij ff stopten :)

In Surhuisterveen klopte de beschrijving volges mij niet echt, Peter, Martijn en ik (& navigatoren) :) eindigden op een zandpad :D
ik reed zelf in de zwarte clio 1, ik dacht dat jullie vanzelf wel achter ons aan zouden komen rijden omdat wij toch in 1 keer doorreden naar dokkum, maar heb jullie idd niet meer gezien..
en idd bij surhuisterveen stonden wij ook op dat zandpad hahaha
Jasper16v

Wij hebben het via een plattegrond gevonden bij een tankstation, wij konden het ook niet vinden. Die man daar bij het tankstation stond ff te kwijlen bij Peter zijn 5 volges mij :) .
't Was de afslag richting Buitenpost en nog een plaats.
Jasper16v

@lenny_R

Waar hebben jullie uiteindelijk gegeten?
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Chris schreef:Dat had wat mij beteft iets duidelijker aangegeven mogen worden, aan de andere kant, misschien lag het wel aan ons dat we het niet konden vinden..:lol:
Het was de bedoeling dat het ietwat vaag zou zijn, op de meeste kaarten staat de N910 wél aangegeven, maar wat later op de kaart ri Kollum. Blijkbaar heeft de halve RTC allemaal oude kaarten :wink: , maar desondanks was het zeker wel te doen.

Wat betreft surhuisterveen: er zijn 2 afslagen vlak na elkaar, ook wij zijn hier de fout ingegaan, had ik de TT met de GTT gereden was er niets aan de hand, maar blijkbaar heeft de GTT nogal een km-stand afwijking.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Olijnsma, moest je een kaart meenemen dan?! :lol:

Dat was ik dus vergeten! :lol:
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Chris schreef:Olijnsma, moest je een kaart meenemen dan?! :lol:

Dat was ik dus vergeten! :lol:
Het stond in ieder geval wél aangegeven op de infoborden rond Dokkum :lol:
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Maakt verder ook niet uit, ik heb een leuke dag gehad en daar ging het om. :) (Y)
Marcel B.

Stratenboek bood uitkomst :D
Don't walk the grass... smoke it
Maus

Chris schreef:Dat had wat mij beteft iets duidelijker aangegeven mogen worden, aan de andere kant, misschien lag het wel aan ons dat we het niet konden vinden..:lol:
Dan moet je eens meedoen aan de Monsterrit, een tocht van zo'n 1100 km; daarin wordt nog minder informatie gegeven, laat staan het aantal te rijden km's tot aan de volgende situatie. Alleen als de situatie echt onduidelijk is, wil men nog wel een straatnaam o.i.d. geven. 8)
Tom
Moderator
Car: MB

was een flink stukkie toeren maar gisteren een leuke dag gehad. Met name het stuk met Sven was wel lachen :lol: . Ging goed snel iig.

bedankt voor de organisatie :)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Scoot

Marcel B. schreef:Mooi dat ik dus onderweg geflitst ben trouwens, van voren... grr zo'n mobiel flitsding, denk dat ik de foto ga bestellen want m'n navigator wijst precies op het moment dat de foto wordt genomen naar et ding :)

Ging overigens iets van 90 waar je 80 mocht... dus ach...
Zat nog te denken...misschien 'n controle post van de organisatie? :D
Corniels
Contacteer:

Jasper, lekker geluid uit je Kliko als je wegrijdt!! :worship:
Op de kaart bij een benzine station hebben we de N910 kunnen vinden na er 3 keer langs te zijn gereden.
Wel een heel gaaf weggetje met heerlijke bochtjes.

En idd die clio van Jasper klinkt super.

Het enige jammere van de tocht was dat "drempeltje" midden in Dokkum :( (Jasper weet welke ik bedoel)

Edit : Hmm ik zie dat ik onder m`n broertjes naam zit.
Mzzl Peter
Jasper16v

Heeft die drempel nog schade opgeleverd? Ik schuurde er ook over, maar volges mij niets ernstigs. Komende week ff op de brug kijken...
peter5GTTurbo
Contacteer:

Kras over de gehele lengte van m`n uitlaat :( .
Corniels
Contacteer:

Edit : Hmm ik zie dat ik onder m`n broertjes naam zit.
Mzzl Peter
Nooit echt slim geweest hé jij :lol:
Jasper16v

peter5GTTurbo schreef:Kras over de gehele lengte van m`n uitlaat :( .
Hangt je uitlaat niet te laag? Hij was erg duidelijk te zien toen ik achter je reed. Misschien het middenstuk?
peter5GTTurbo
Contacteer:

Jasper16v schreef:
peter5GTTurbo schreef:Kras over de gehele lengte van m`n uitlaat :( .
Hangt je uitlaat niet te laag? Hij was erg duidelijk te zien toen ik achter je reed. Misschien het middenstuk?
Uitlaat ligt idd aardig laag.
Maar ja binnenkort komt er toch iets anders onder.
martin rs

woar binne de foto's nou :)
Plaats reactie