Leuke bak alleen een beetje ver weg.
ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
tis maar waar je woont. voor mij is het niet zo ver.Tim schreef:Leuke bak alleen een beetje ver weg.
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zag vanavond een stukje hart van nederland op sbs bij toeval.
Was een CRX over de kop gevlogen en die gasten waren behoorlijk ingedeukt, lag een plas bloed naast.. maar er waren na het ongeluk 40 uitgaansjongeren bij gaan staan en die zaten de ambulance en personeel te dissen, waardoor ze de zwaargewonden niet konden helpen...
dit is toch zwaar ruk! moest politie bij komen om de zwaargewonden er weg te halen en naar rustige plaats te brengen, ondertussen werden de ambulances gesloopt
De bestuurder is inmiddels overleden...
Wat voor soort gasten zijn dit?? bedoel, beetje ouehoeren en vandalisme zal je mij niet gauw over horen. Maar dit kan toch gewoon niet.
Was een CRX over de kop gevlogen en die gasten waren behoorlijk ingedeukt, lag een plas bloed naast.. maar er waren na het ongeluk 40 uitgaansjongeren bij gaan staan en die zaten de ambulance en personeel te dissen, waardoor ze de zwaargewonden niet konden helpen...

Wat voor soort gasten zijn dit?? bedoel, beetje ouehoeren en vandalisme zal je mij niet gauw over horen. Maar dit kan toch gewoon niet.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Kan iemand zo zien of ie geimporteerd is, en wat voor blok hangt er in zo'n 11GTE hetzelfde als een 5GTE???P@TB@D schreef:ik wilde deze toch even hier neerzetten:
Aangeboden: RENAULT 11 GTE K6 Sportieve auto goed onderhouden
Prijs: 800 euro
Beschrijving: Te koop een goed uitziende en zeer goed onderhouden Renault GTE K6, tot 2003 in bezit geweest van Renault dealer/eigenaar.
Grijs metalic, benzine, elect. ramen., sportstoelen, sportuitlaat. Zie uitvoering GTE.
Distributieriem en startmotor vervangen in maart 2004, APK t/m april 2005.
Vanwege gezinsuitbreiding hebben wij nu een grotere auto nodig, dus voor de liefhebber is dit zeker een hele mooie auto, zonder mankementen.
[img]http://static.marktplaats.nl/fotos/auto ... /62154.jpg[/img]
is toch gaaf
Gezocht: vraagbaak R5 GTT
TG-10-NR is 1986? is geen geimporteerde denk ik, ik neem aan dat hier gewoon een 1.7 monopoint injectie inhangt die later in de 19 kwam.
Immer wieder die verdammte Holländer
-
Als je je PS2 ombouwt, dan kun je niet meer online spelen zegt men. Is dat zo? Want dat heb ik er dan niet voor over.R(ay)Si schreef:Zwarte markt??-Ray- schreef:heeft iemand ervaring met het ombouwen van een PS2? er schijnen meerdere chips te zijn en de kosten schijnen ook nogal te varieren, 50-100 euro?
Clio 1.4 S strak in de lak!
In 86 hadden ze toch geen GTE uitvoeringen of wel die kwamen later toch???-Ray- schreef:TG-10-NR is 1986? is geen geimporteerde denk ik, ik neem aan dat hier gewoon een 1.7 monopoint injectie inhangt die later in de 19 kwam.
Gezocht: vraagbaak R5 GTT
zwarte markt moet ik nog heen.Robert Clio S. schreef:Als je je PS2 ombouwt, dan kun je niet meer online spelen zegt men. Is dat zo? Want dat heb ik er dan niet voor over.R(ay)Si schreef:Zwarte markt??-Ray- schreef:heeft iemand ervaring met het ombouwen van een PS2? er schijnen meerdere chips te zijn en de kosten schijnen ook nogal te varieren, 50-100 euro?
volgens mij ken je gewoon online blijven gamen, maar voor mij is dat toch niet interxant. ik wil ook copy-dvd's kenne kijken in de auto

-
Ja dan is het inderdaad een goede oplossing. Veel dvd's voor weinig geld, ook voor onderweg om te bekijken. Ik wil daarentegen SOCOM II online kunnen blijven spelen. Zijn er trouwens mensen hier die online gaan met hun PS2, zo ja ook met SOCOM II? Of andere spellen uiteraard.-Ray- schreef:zwarte markt moet ik nog heen.Robert Clio S. schreef:Als je je PS2 ombouwt, dan kun je niet meer online spelen zegt men. Is dat zo? Want dat heb ik er dan niet voor over.R(ay)Si schreef:Zwarte markt??-Ray- schreef:heeft iemand ervaring met het ombouwen van een PS2? er schijnen meerdere chips te zijn en de kosten schijnen ook nogal te varieren, 50-100 euro?
volgens mij ken je gewoon online blijven gamen, maar voor mij is dat toch niet interxant. ik wil ook copy-dvd's kenne kijken in de auto
nog niet geprobeerd

@ Robert Clio S.: als GT4 uitkomt ga ik misschien wel online ja

-
- Contacteer:
Die is veel te mooi om er een rally mee te rijden!
http://www.auvergne.gr.jp/modefy/cliomaxi/
http://www.auvergne.gr.jp/
Ik heb nog wat F7R onderdelen liggen
De GTE van de 11 is toch net als de GTE van de 5 altijd een import? en als het een 86er is zou het dus een Zwitserse zijn. En ik denk dat het net als bij de 5 een 1.7 multipoint is.Tim schreef:In 86 hadden ze toch geen GTE uitvoeringen of wel die kwamen later toch???-Ray- schreef:TG-10-NR is 1986? is geen geimporteerde denk ik, ik neem aan dat hier gewoon een 1.7 monopoint injectie inhangt die later in de 19 kwam.
Die motorkap sluit wel belabberd aan de zijkantDonleben schreef:Die is veel te mooi om er een rally mee te rijden!

Dit is idd wel heel erg schandalig jaOlijnsma schreef:Zag vanavond een stukje hart van nederland op sbs bij toeval.
Was een CRX over de kop gevlogen en die gasten waren behoorlijk ingedeukt, lag een plas bloed naast.. maar er waren na het ongeluk 40 uitgaansjongeren bij gaan staan en die zaten de ambulance en personeel te dissen, waardoor ze de zwaargewonden niet konden helpen...![]()
![]()
![]()
dit is toch zwaar ruk! moest politie bij komen om de zwaargewonden er weg te halen en naar rustige plaats te brengen, ondertussen werden de ambulances gesloopt
![]()

Dit is in IJmuiden gebeurd op zaterdagnacht. Die jongen die is overleden (Bas) was NIET de bestuurder maar een bijrijder. De Bestuurder ligt op sterven in het ziekenhuis. Waarschijnlijk hebben die jongens in de auto ruzie gehad met een groep bij de Beach Inn. Gevlucht in de auto en vervolgens de berm in geraakt op een rare plek ( er gaan verhalen dat ze erin zijn geduwd door een andere auto..).Olijnsma schreef:Zag vanavond een stukje hart van nederland op sbs bij toeval.
Was een CRX over de kop gevlogen en die gasten waren behoorlijk ingedeukt, lag een plas bloed naast.. maar er waren na het ongeluk 40 uitgaansjongeren bij gaan staan en die zaten de ambulance en personeel te dissen, waardoor ze de zwaargewonden niet konden helpen...![]()
![]()
![]()
![]()
Toch erg hoor, dit soort dingen..
Onbegrijpelijk, dat soort dingen. Mensen zijn zo dom 

-
- Über-Spammer
Niet normaal man

TG is 1988.Tim schreef:In 86 hadden ze toch geen GTE uitvoeringen of wel die kwamen later toch???-Ray- schreef:TG-10-NR is 1986? is geen geimporteerde denk ik, ik neem aan dat hier gewoon een 1.7 monopoint injectie inhangt die later in de 19 kwam.
Aardig gek dat ongeluk van hierboven, ik zag het net te laat bij Hart van Nederland..
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Nee die gasten worden steeds gekker!Mrtn schreef:ik word echt steeds rechtser
-
- Contacteer:
Zo te lezen konden ze gewoon worden aangehouden voor ambtsbelemmering. Het moet ook echt niet gekker worden. Tegenwoordig is er in sommige gevallen maar weinig respect te vinden....Mrtn schreef:en HEEEEEEELL HARD aanpakken.
zolang dit alles niet GOED wordt bestraft zal het van kwaad naar erger gaan![]()
![]()
![]()
ik word echt steeds rechtser
Ik heb nog wat F7R onderdelen liggen
-
Ja dat is zonder abonnement, 2 spellen moet je voor betalen, dit omdat het spel steeds ge-update wordt, maar die zijn nix aan vind ik. Maar SOCOM II en GT4 die eraan komt, die zijn beide (gelukkig) gratis!SToRM666 schreef:
@ Robert Clio S.: als GT4 uitkomt ga ik misschien wel online jaBij de PS2 is dat online spelen toch zonder abonnement enzo?