Eerst ff zo'n blok opzoeken en opmeten etc. om te kijken of het überhaupt te realiseren valt, maar ik wou het jullie niet onthouden

Ik hou jullie op de hoogte!
Groetjes
je laat hem toch gewoon herkeuren? veranderen ze het op het kenteken? en klaar?????Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:laat dat maar zitten de kosten en moeite om het ding op kenteken te krijgen wegen niet op tegen het leuke rijden van een v6 je
Rick schreef:je laat hem toch gewoon herkeuren? veranderen ze het op het kenteken? en klaar?????Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:laat dat maar zitten de kosten en moeite om het ding op kenteken te krijgen wegen niet op tegen het leuke rijden van een v6 je
Die bedoel ik idd! Hogere prijs dus, en mocht je hem willen kopen...REMCO-X schreef:Sorry moet het eff laten zien echt RESPECT voor deze man http://www.2cvpartners.nl/v8.htm
Ehmmmmmmmmm 3 jaar werk en maar 40000 gulden
Je kan het misschien in België proberen ... hier mag je zelfs nog geen luchtfilter vervangen door een sportfilter ...Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:of je moet de auto al in engelands een kenteken zien te geven of via de tuv in duitsland maar die zijn nog strenger
tja...mij lijkt een clio met V6 in het midden en achterwielaandrijving toch echt beter dan een clio met 2 liter turbo en voorwielaandrijving...dus ja...of je er kijk op hebt...speedline schreef:Je krijgt zo'n auto wel op kenteken. Maar er gaat veel moeite en tijd in zitten. En ik zal er geen doekjes om winden. Ik heb er redelijk kijk op en kan je van te voren zeggen dat je beter je geld kunt investeren in een kant en klare Renault Sport Clio V6.
Minder stress en meer lol en een meer uitgebalanceerde auto. Alhoewel "uitgebalanceerd" is een groot woord bij een Clio V6.
Leuk idee maar houd het daar ook bij.
Laat ik nou net een V6 te koop weten te staan....speedline schreef:Je krijgt zo'n auto wel op kenteken. Maar er gaat veel moeite en tijd in zitten. En ik zal er geen doekjes om winden. Ik heb er redelijk kijk op en kan je van te voren zeggen dat je beter je geld kunt investeren in een kant en klare Renault Sport Clio V6.
Minder stress en meer lol en een meer uitgebalanceerde auto. Alhoewel "uitgebalanceerd" is een groot woord bij een Clio V6.
Leuk idee maar houd het daar ook bij.
We hadden het over het plaatsen van een 6-cilinder dwars voorin een Clio. Dus ja of jij kan lezen...PtrGte schreef: tja...mij lijkt een clio met V6 in het midden en achterwielaandrijving toch echt beter dan een clio met 2 liter turbo en voorwielaandrijving...dus ja...of je er kijk op hebt...