Waarom gooien ze niet die Meg RS in de WRC

Renault is bezig met de ontwikkeling van een WRC; enige probleem is dat als eea doorgaat zoals het nu gaat, er volgend jaar geen WRC meer bestaat.Robert dB. schreef:ghehe, ja wat dat betreft moet ik idd ook 's een Clio super 1600 in actie zien
Waarom gooien ze niet die Meg RS in de WRC
De wrc's zie je zoiezo,en daarna evo1 t/m 200 en sub 1 t/m 200.Met alle respect voor de bestuurders van deze wagens.Dit heb je in nederland ook maar dan kan je tenminste nog op een dwarse (zweedse)volvo of ford rs 2000 wachten.Robert dB. schreef: nou...toch zien ik liever wat WRC's dan super 1600's langskomen- en dan zit je in duitsland oke!
Grote kans dat Jan de Winkel de Deutschland rally gaat rijden! Is in ieder geval 1 Super 1600 die mee rijd...............ant1 schreef:Je hoeft voor de super 1600 niet naar duitsland te gaan.
Cool! Kunnen we tegen die tijd wel wat afspreken ofzo.Robert dB. schreef:Jeps, Maus. Derk en ik gaan ookMaus schreef:Diverse leden van de SCN gaan dit jaar weer naar de ADAC-rally in Duitsland. Waarschijnlijk ga ik ook mee.Robert dB. schreef:Leuke filmpies uit frankrijk....wanneer gaat de RTC eens naar een rally in het buitenland kijken?!?
Wil al dat Maxi en super 1600 spul wel eens irl zien!!
Ben er zondag ook geweest, was erg okéant1 schreef:klik hier voor foto's van de boucle de spa
Wij zijn alleen zaterdag geweest,vond het weer toppiedyna clio ph2 schreef:Ben er zondag ook geweest, was erg okéant1 schreef:klik hier voor foto's van de boucle de spa![]()
De belgen hadden het dit keer goed voor elkaar![]()
Veel renaultjes
[img]http://www.citroen.mb.ca/citroenet/c2/c ... ort/06.jpg[/img]Tijn schreef:Stevenhet was top.
![]()
leuke filmpjes!RobertR19 schreef:http://www.renaultclub.hu/renaultclub.h ... t_cikk.htm
Mooie site met Tests en als je op Videok klikt, krijg je filmpjes met clio16/wiliams.
films varieren van 1,5 mb tot 287 mb
287 mb film is van een Clio 16V maxi.
duurt 53 min, staat ook de specificaties in.
2.0 16v Group A --> 230 PK![]()
Echt een film om te kijken, die vent kan sturen, gooit die clio zo alle bochten in.![]()
Veel kijk plezier.
Volgens mij ,en het boek rally cars,klopt die 230 pk @7000 t/min niet.Dit moet volgens het boek 220 pk @ 6900 t/min zijn.RobertR19 schreef: 2.0 16v Group A --> 230 PK![]()
Echt een film om te kijken,
Met die fabrieks auto kunnen 2 man zijn nl: philippe Bugalski of mister renault Jean ragnottidie vent kan sturen, gooit die clio zo alle bochten in.
Klopt.Maus schreef:Dat laatste filmpje lijkt wel opgenomen te zijn in de Waalhaven.
Nee, zoals het er nu uitziet wordt ELE de eerste wedstrijd. (of er moet een sponsor met een zak geld langskomen die 16 Hoven heel belangrijk vindtclio_rally schreef:Dat kunnen we hier helaas nog niet zeggen, hier is het eerder de sloper-klasse, hopelijk kunnen jij en Gert-Jan daar wat aan gaan doen? Ik moest deze week nog even bijkomen van Hulst, was een fijn weekend. Leuke tijden van Braat en een leuke klassering met de AX, zeker voor een 2e sprint... tot Rotterdam?
Gijs
Wie weet; misschien rij ik nog wel de sprint, maar voorlopig staat 'ie niet in de planning.clio_rally schreef:Jammer, maar ja, om het geld kan (bijna) niemand heen. Ik navigeer Rotterdam, Mark (de bijrijder van Braat in Hulst) lost nog een oude belofte in en krijgt zijn eerste sprint...
Gijs