please help?!?!
Met ABS moet het blok eruit, zonder ABS niet.Jeroen-16v schreef:moet dan trouwens het blok eruit??
lijkt mij wel,maar ff voor de zekerheid
Blok eruit, bak eraf, koppeling en vliegwiel los en je kan bij de kering. Klinkt simpeler dan het isJeroen-16v schreef:Kheb net ff gekeken, maar er lekt nu bijna niks meer![]()
Het is egt de motorolie, en het komt bij de schroeven, net naast het ondercarter aan de bakzijde.
Wat zit daar achter? Ik vermoed de koppeling, en kun je dat gedeelte er zonder verdere stappen vanaf schroeven? Niet dat er daar een bad met olie richting hoofdhuis plenst![]()
alvast bedankt!
als dit echt zo is ga ik dat ook maar eens proberen.Steven schreef:Correct, werkt toch beter als je denktRick schreef:Je moet ff bij de tussenhandel een busje leak lock halen, dat maakt alle keerringen ed weer soepel zodat ze weer zo goed als afdichten.
Je smeert nix dicht, je keerring droogt uit en daardoor lekt er olie langs, dit spul zogt er weer voor dat de keerring zijn werk doet! Oftewel maakt hem weer soepel!!Jeroen-16v schreef:als je de boel dichtsmeert, dan hoopt de olie toch alleen maar op in het carter? Of zie ik dit verkeerdIk denk tog dat ik dan maar een dagje aan het sleutelen moet gaan