Life sucks soms maar "de grote beurt" nog meer!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Douwe

(Ik moet effe wat van me afschrijven en ons ACT is beperkt tot leden en wil ook dat niet leden dit kunnen lezen.)

Naast alle andere shit die ik de laatste tijd heb gehad. (ouders gaan waarschijnlijk scheiden, al 6 weken ziek thuis etc.) kon dit er ook nog wel bij :@ (N)

Mijn vriendin zat vanmiddag op eens heel sip achter de pc en vraag dus wat er is. Na wat tranen krijg ik het volgende verhaal te horen over hoe schofterig de producer van de grote beurt haar behandeld hebben.

Wat is er gebeurd?
Het volgende +/- 8 weken geleden is erbij ons een man geweest van de televisie die mij en haar voor de camera een intervieuw afnam over mijn auto. Hij was echter vaag over voor welk programma het was.
Wat blijkt nu dat was "de grote beurt". Mijn vriendin had mij opgegeven. Vervolgens hadden ze met haar contact opgenomen voor een afspraak te maken voor het eerder genoemde intervieuw.
Nadat intervieuw heeft de man van het productie bureau mijn vriendin gebeld met de mededeling dat ze het inderdaad gaan uitvoeren. Alleen omdat de onderdelen die ze moeten bestellen een levertijd hebben van een paar weken konden ze het niet gelijk gaan doen, wat eerste instantie wel de bedoeling was. Het zou iets van aflevering 9 gebeuren die zou dan in de week van 12 april opgenomen worden maar tegen die tijd nam hij nog contact met haar op.

Omdat mijn vriendin vandaag nog steeds niets had gehoord besloot ze een mailtje te sturen. Hierin vroeg ze heel vriendelijk hoe het ermee stond en of er al duidelijkheid was of het volgende week idd. ging gebeuren of op een latere datum.

Dit was zijn reactie:
Beste Christina,
Sorry dat je allang niks meer van me gehoord hebt. Om eerlijk te zijn ziet het er niet goed uit. Zoals ik je verteld heb wilden we de twingo alleen doen als we de vleugeldeuren er in kunnen maken. Dit lijkt technisch zo'n groot probleem dat ik het somber in zie. De dakconstructie is niet sterk genoeg om de deuren te kunnen dragen. Daarom zou er een hele kooiconstructie in de auto moeten komen. In een tijdsbestek van 3 dagen is dat niet haalbaar. Dus helaas ben ik bang dat het feest niet doorgaat.
Groeten **********

Dat het niet doorgaat is *^%$ maar shit happends wat ik schofterig vindt is dat zo'n kerel gaat liegen. Hij heeft niet tegen mijn vriendin gezegd dat het alleen doorging als de ferrari deuren er in konden. Hij heeft het erover gehad dat hij niet wist of de ferrari deuren gingen lukken maar tijdens zijn laatste telefoontje zei hij letterlijk dat het doorging. Daarnaast vind ik het geen stijl om iemand 7 weken in de waan te laten dat het doorging en vervolgens pas als iemand dan zelf mailt op zo'n manier de boel af te handelen. Heb dan het lef om te bellen dat deed hij ook in het begin. En vertel gewoon de waarheid whatever that maybe :evil:

Ik vind zijn excuus ook heel vaag ik snap niet dat ze wel een hele auto kunnen lassen spuiten etc. in 3 dagen maar dat een rolkooi niet lukt. Een kameraad was met zijn vader een dag bezig om zijn rolkooi in te bouwen. En dan nog als je zegt we gaan je vriend zijn auto doen dan hou je je daar aan, het is niet alsof elke auto die ik tot nu toe in hun show gezien heb zo spectaculair was (N) dus zo what dat ferrari deuren niet willen dan doe je toch wat anders. Die kerel heeft mijn "to do" lijst 7 weken geleden meegenomen omdat hij dat interessant vond. Ferrari deuren waren 1 van de 100 ideeën die daar opstonden. En hij vondt een heleboel daarvan hartsikke gaaf. (zijn eigen woorden tijdens dat intervieuw)

Die vent heeft mazzel dat mijn vriendin mij heeft opgegeven en dat ik het nu pas hoor. Als ik mezelf had opgegeven en hij had me dit geflikt had ik hem opgebeld en flink de wind van voren gegeven :evil: en wie weet misschien ga ik dat alsnog wel doen :@

En als laatste dit is niet bedoeld om zielig gevonden te worden het lucht me gewoon op. Life go's on zaterdag lekker op stap met dtune-stefan en dan een mooie sub en versterker aanschaffen kan ik aan de slag om dat werkend te krijgen voor 1&2 mei (Y) maar effe van me afschrijven lucht wel op. (Y)
Laatst gewijzigd door Douwe op do 8 apr 2004 18:25, 7 keer totaal gewijzigd.
Vos

(N) (N) (N) (N)

Als Stefan je helpt met uitzoeken van je ice heb je straks iig goed spul... :wink:

sterkte....
Clio 16v.....
Stefan T-SPORT
Contacteer:

Idd een beetje schofterig verhaal. Ach programma zag er toch niet echt profi uit (die gasten die al het werk deden overigens wel (Y)(Y)(Y)). En misschien dat je maar blij moet zijn dat het niet doorging, want je weet niet wat ze van je auto gemaakt zouden kunnen hebben...Ik heb nou niet echt mooie dingen voorbij zien komen in dat programma.

Maar wel werelds dat je vriendin dat voor je wilde regelen, echt toppie! Jammer dat het niet doorgaat, maar je twingo ziet er toch al strak uit :)
* Stefan T-SPORT *
Douwe

Dat zei ik ook tegen haar nu duurt het misschien langer voordat mijn Twingo af is maar hij wordt wel precies zoals ik het wil. (Y)
evo
Contacteer:

Die kerel die alles bedenkt, die donkere man... die heeft een styling-stijl van @#$@%$#. Helemaal omdat je zelf helemaal geen invloed hebt, waaaaaah hoe zal je je auto terug krijgen? Heb het nu een paar keer gezien, maar de resultaten vallen echt zwaar tegen! Om al niet te spreken over de presentatie! |:

En zelfs al zouden ze jou to-do lijst volgen... dan nog weet je nooit wat eruit komt! :s

Nu komt er dit verhaal van jou ook nog bij... en vind ik het programma nog meer... [img]http://images.fok.nl/s/pukey.gif[/img] [img]http://images.fok.nl/s/pukey.gif[/img] [img]http://images.fok.nl/s/pukey.gif[/img]

Verder doen de mensen die het uitvoeren wel goed werk! Alleen jammer dat ze zich aan die achterlijke ideeen moeten houden!

Jammer voor je dat het niet doorgaat! Wie weet hadden ze er deze keer wel wat moois van kunnen maken! :worship:
ronald clio

is inderdaad beetje goedkoop excuus, niet echt super van die gasten! :(
snap niet dat ze er geen kooi constructie in drie dagen kunnen persen...
beetje jammer... :@
Riël
Über-Spammer

He Douwe,

Ik vind het een triest verhaal. Maar het is ook niet de bedoeling dat hier het programma afgezeken wordt. Daar is ons forum niet voor, dat kun je wel weten. Je had 't zoals je aangaf in het ACT mogen vermelden. Wel stoer dat je er in zou komen! Maar,
Dat zei ik ook tegen haar nu duurt het misschien langer voordat mijn Twingo af is maar hij wordt wel precies zoals ik het wil.
telt toch veel meer?

Ik sluit het nu, want die *boe* (N) posts hebben we nix aan!
Laatst gewijzigd door Riël op do 8 apr 2004 18:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Ad van Haperen
Contacteer:

Ik zeg gewoon heel eerlijk wat IK vind.

En dat is dat het HEEL zonde is. Ik denk dat ze echt iets leuks hadden kunnen doen met je auto. Ik vind bij sommige auto's dat het echt leuk is. (de meeste zijn kut maarja wa wil je als ze een lievenheersbeestje willen :lol: )

Maar kun je niets met ze regelen?

gewoon je vriendin een mailtje laten sturen net alsof jij nog van niets weet en dan haar laten vragen of het echt nie kan zonder die vleugeldeuren. en dat je anders eventueel die rolkooi zelf van te voren wel inbouwd? ik zeg maar wat hoor
Gesloten