Naast alle andere shit die ik de laatste tijd heb gehad. (ouders gaan waarschijnlijk scheiden, al 6 weken ziek thuis etc.) kon dit er ook nog wel bij

Mijn vriendin zat vanmiddag op eens heel sip achter de pc en vraag dus wat er is. Na wat tranen krijg ik het volgende verhaal te horen over hoe schofterig de producer van de grote beurt haar behandeld hebben.
Wat is er gebeurd?
Het volgende +/- 8 weken geleden is erbij ons een man geweest van de televisie die mij en haar voor de camera een intervieuw afnam over mijn auto. Hij was echter vaag over voor welk programma het was.
Wat blijkt nu dat was "de grote beurt". Mijn vriendin had mij opgegeven. Vervolgens hadden ze met haar contact opgenomen voor een afspraak te maken voor het eerder genoemde intervieuw.
Nadat intervieuw heeft de man van het productie bureau mijn vriendin gebeld met de mededeling dat ze het inderdaad gaan uitvoeren. Alleen omdat de onderdelen die ze moeten bestellen een levertijd hebben van een paar weken konden ze het niet gelijk gaan doen, wat eerste instantie wel de bedoeling was. Het zou iets van aflevering 9 gebeuren die zou dan in de week van 12 april opgenomen worden maar tegen die tijd nam hij nog contact met haar op.
Omdat mijn vriendin vandaag nog steeds niets had gehoord besloot ze een mailtje te sturen. Hierin vroeg ze heel vriendelijk hoe het ermee stond en of er al duidelijkheid was of het volgende week idd. ging gebeuren of op een latere datum.
Dit was zijn reactie:
Beste Christina,
Sorry dat je allang niks meer van me gehoord hebt. Om eerlijk te zijn ziet het er niet goed uit. Zoals ik je verteld heb wilden we de twingo alleen doen als we de vleugeldeuren er in kunnen maken. Dit lijkt technisch zo'n groot probleem dat ik het somber in zie. De dakconstructie is niet sterk genoeg om de deuren te kunnen dragen. Daarom zou er een hele kooiconstructie in de auto moeten komen. In een tijdsbestek van 3 dagen is dat niet haalbaar. Dus helaas ben ik bang dat het feest niet doorgaat.
Groeten **********
Dat het niet doorgaat is *^%$ maar shit happends wat ik schofterig vindt is dat zo'n kerel gaat liegen. Hij heeft niet tegen mijn vriendin gezegd dat het alleen doorging als de ferrari deuren er in konden. Hij heeft het erover gehad dat hij niet wist of de ferrari deuren gingen lukken maar tijdens zijn laatste telefoontje zei hij letterlijk dat het doorging. Daarnaast vind ik het geen stijl om iemand 7 weken in de waan te laten dat het doorging en vervolgens pas als iemand dan zelf mailt op zo'n manier de boel af te handelen. Heb dan het lef om te bellen dat deed hij ook in het begin. En vertel gewoon de waarheid whatever that maybe

Ik vind zijn excuus ook heel vaag ik snap niet dat ze wel een hele auto kunnen lassen spuiten etc. in 3 dagen maar dat een rolkooi niet lukt. Een kameraad was met zijn vader een dag bezig om zijn rolkooi in te bouwen. En dan nog als je zegt we gaan je vriend zijn auto doen dan hou je je daar aan, het is niet alsof elke auto die ik tot nu toe in hun show gezien heb zo spectaculair was

Die vent heeft mazzel dat mijn vriendin mij heeft opgegeven en dat ik het nu pas hoor. Als ik mezelf had opgegeven en hij had me dit geflikt had ik hem opgebeld en flink de wind van voren gegeven

En als laatste dit is niet bedoeld om zielig gevonden te worden het lucht me gewoon op. Life go's on zaterdag lekker op stap met dtune-stefan en dan een mooie sub en versterker aanschaffen kan ik aan de slag om dat werkend te krijgen voor 1&2 mei