Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Wat is hier nou weer aan de hand???? inenen gelijk twee gtt weg snap er niet van.
Ik doe hem weg om dat ik niet anders kan. en als ik trug ben dan komt er zeker een nieuwe gtttje bij. Maar ik wil zo snel mogelijk weg dus dan kan ik elke cent nu goed gebruiken.
marco schreef:bij deze ik ga de mijne ook verkopen.Maybe gegadigden
come on people,tis maar een 6 april grapje .I aint gonne sell my girl to nobody.Ze blijft lekkel voor me deur staan,1 april is zo afgezaagdt dus wordt het nu 6 april .
eerst doet de fan niks.. dus riel had me een meegebracht en die zou ik dit weekend erin zetten.. nou wordt ik vanmorgen wakker gemaakt door mijn moeder dat er un geluid van de auto afkomt de auto heeft 3 dagen niet gereden dus vond ut een beetje raar maar ja. snel aangekleed bla bla bla. ga ik kijken doet de fan het opeens.?? en eigenlijk kan die ut niet doen want de 2 contacjes die op het thermocontact zitten liggen los en maken geen verbinding.? ik heb vorige week alles nagemeten en gaf die alleen bij de fan geen 12 volt.. nu heb ik ff de stroom van de fan afgehaald voordat die mijn accu leegtrekt of al heeft gedaan.. wat kan ik eraan doen of waar moet ik het zoeken?
weet je wat pas echt fagets zijn?
de politie in Valkenburg die me gisteravond op de bon geslingerd heeft omdat ik mijn 2 gele mistlampjes aan had, mongolen . 65 euro, maar ja , ga maar weer een bezwaarschrift indienen tzt....uitstel van betaling.
Kinderachtig is het, dat ze zich eens bezig houden met het echte politiewerk, het zijn gewoon echt mietjes, en voelen zich heel wat als ze in hun blauwe pakkie in zo`n auto mogen rondrijden met blauwe zwaailampjes erop,krijgen ze een harde van, respect voor die "mensen" heb ik dus echt niet
Persoonlijk ben ik het wel eens met Pat . Kheb afgelopen week tweemaal gehad dat ze mij achtervolgde hopende dat ik een fout maakte. Duurde dus beide maal 5 KM voordat ze ergens anders naartoe gingen eikels maar je autoradio in je auto laten zitten kun je niet meer