Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
lijkt me erg leuk vanavond maar moet helaas werken.. 

Heb helaas al andere plannen, anders zou ik wel mee zijn gegaan.
Wat betreft de scoop. Heeft al een Bailey erop zitten. En die doet het wel goed. Dus ben al voorzien.
@Ollie: Waarom vraag je wat ik in mijn tepel heb zitten. eifersüchtige zau duh mensch
Of wil je dat je vriendin ook iets in piercings gaat doen. Tong ofzo
aan de rest: Whazup
Wat betreft de scoop. Heeft al een Bailey erop zitten. En die doet het wel goed. Dus ben al voorzien.
@Ollie: Waarom vraag je wat ik in mijn tepel heb zitten. eifersüchtige zau duh mensch

Of wil je dat je vriendin ook iets in piercings gaat doen. Tong ofzo

aan de rest: Whazup

M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
-
Oké, dan is het goed.Michel S. schreef:Wat betreft de scoop. Heeft al een Bailey erop zitten. En die doet het wel goed. Dus ben al voorzien.

One clio to rule them all
What's with that dv? 

-
- Contacteer:
Effe eten en wij ookOllie schreef:Leute, fessel die Huehner, wir fahren nach Veldhoven heute

Tot straks.

-
Opkomstlijstje:
Riel
Oliver
MJ
Rik
Rob.H
Bram
Ik ga zelf met de Clio, misschien met Riel ernaast of die gaat zelf, weet ie nog niet.
MJ gaat met de 5.
Bram, Rik en Rob.H, wat doen jullie?
En ja, idd, half 8 bij de Valk
Misschien toch nog wat meer last minute geinteresseerden? Gaat hartstikke leuk worden, lekker veel mensen, nieuwe gezichten, ouwehoeren
Ik ga met de GTE
Rob en rik zien we jullie daar. Ja!
Riel
Oliver
MJ
Rik
Rob.H
Bram
Ik ga zelf met de Clio, misschien met Riel ernaast of die gaat zelf, weet ie nog niet.
MJ gaat met de 5.
Bram, Rik en Rob.H, wat doen jullie?
En ja, idd, half 8 bij de Valk

Misschien toch nog wat meer last minute geinteresseerden? Gaat hartstikke leuk worden, lekker veel mensen, nieuwe gezichten, ouwehoeren

Ik ga met de GTE
Rob en rik zien we jullie daar. Ja!
Was vet rete gezellig gisteren
Alleen best ver rijden en die k#t files!
Maarja ze hebben daar wel politie rondrijden met Renault Tuning Stickers achterop.
-----------------------------------------------------
Slucks du oder spucks du ???

Maarja ze hebben daar wel politie rondrijden met Renault Tuning Stickers achterop.
-----------------------------------------------------
-
- Contacteer:
Rob.H schreef:Was vet rete gezellig gisterenAlleen best ver rijden en die k#t files!

Goed bezig, de woute beplakken met RTC stickers, kunnen ze nog een beetje reclame voor ons maken
Je kan ook gewoon een Signature instellen in je profielRob.H schreef:-----------------------------------------------------
Kan niet, is geen lid, nep-sigs tolereer ik niet! 

Morgen (zondag) is in Luik een tuningsshow. Ik ga er ieg geval naar toe. Als mensen mee willen gaan? Ben er nog nooit geweest, maar aan de foto's te zien komen er wel wat "ferme bakskes"
Ik zal wat RTC stickers meenemen voor de Renaultjes
http://www.urticando.easynet.be/springt ... exang.html
[img]http://www.urticando.easynet.be/springt ... ffiche.jpg[/img]
Ik zal wat RTC stickers meenemen voor de Renaultjes
http://www.urticando.easynet.be/springt ... exang.html
[img]http://www.urticando.easynet.be/springt ... ffiche.jpg[/img]
UND? Erst im arsch und dan im mund
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Neenee, nu moet ik je toch ook verbeteren. Als je iemand 'dutzt', van vervalt de netheid van de hoofdletter ook hoor! En dan schlucken en spucken heb ik bewust met hoofdletter gezet om die 2 te benadrukken, niet vanwege het feit of het al dan niet een zelfstandig naamwoord is...
nou vooruit dan, ik geef me gewonnen
, gramatikaal had ik gelijk
, maar jij hebt ook gelijk
, en ik wil geen ruzie met een duitser
.
Heb de afgelopen tien!!
jaar zonder ruzie in Duitsland gewerkt, en nu ik terug naar Nederland kom hoeft dat ook niet meer.
En afgezien daarvan, als ik nu doorga, kan ik me in de toekomst geen enkel spelfoutje in dit forum meer permiteren zonder afgestraft te worden

Heb de afgelopen tien!!

En afgezien daarvan, als ik nu doorga, kan ik me in de toekomst geen enkel spelfoutje in dit forum meer permiteren zonder afgestraft te worden

nou aan de ene kant niet maar aan de andere kant zie ik wel dat soms iemand een vraag post of iets dergelijks maar dat helemaal niemand erop reageert maar gewoon erover heen lult.Rob schreef:Hoeft toch ook niet?patrick 21TURBO schreef:het gaat weer helemaal nergest meer over hier,maar zal wel aan mij liggen.
ik lees vaker verder terug en dan valt mij dat gewoon op.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Ja oke, dat klopt.patrick 21TURBO schreef:nou aan de ene kant niet maar aan de andere kant zie ik wel dat soms iemand een vraag post of iets dergelijks maar dat helemaal niemand erop reageert maar gewoon erover heen lult.Rob schreef:Hoeft toch ook niet?patrick 21TURBO schreef:het gaat weer helemaal nergest meer over hier,maar zal wel aan mij liggen.
ik lees vaker verder terug en dan valt mij dat gewoon op.
Had je nog iets te vragen Pat

laat maar,ik ga hier niks uitleggen,ik zeg alleen dat het weer nergest over gaat,en wil je weten wat ik bedoel dan lees zelf even,verder reageer ik er niet meer op groeten.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
-
- Contacteer:
Heb je een vrouwke besteld?voske schreef:@alex: misschien al meer bekent uit polen??

Uh...waarom niet he?dikkeknodel schreef: Heb je een vrouwke besteld?![]()

http://www.supermodelki.pl/supermodelki/index.php
-
@Rob, ben je nog nar Luik geweest en zo ja, was het er nog wat leuks te zien
?
gaat er trouwens nog iemand van hier naar de European Tuning Show in de rai komend weekend?

gaat er trouwens nog iemand van hier naar de European Tuning Show in de rai komend weekend?
Ja cker, het was wel echt een beetje Frans. Veel wagens zonder bumpers enzo, maar wel een paar hele mooie wagentjes gezienPatrick L. schreef:@Rob, ben je nog naar Luik geweest en zo ja, was het er nog wat leuks te zien?

Het was kleiner als ik had verwacht, maar toch wel druk. Stonden ook een paar "Hollanders" en Duitsers. En onze vrienden van Tuning Team Limburg waren er ook.
Ik denk het wel ja. Moet wel groot zijn.Patrick L. schreef:Gaat er trouwens nog iemand van hier naar de European Tuning Show in de Rai komend weekend?
-
[/quote]Ik denk het wel ja. Moet wel groot zijn.Patrick L. schreef:Gaat er trouwens nog iemand van hier naar de European Tuning Show in de Rai komend weekend?
ik ga denk ik zaterdag, es kijken voor wat leuks, dumpvalve ofzo

-
Ik ga ook denk ik, we spreke nog wel wat af om samen te gaan