Wie weet wat voor materialen ik allemaal nodig ben ,om dat probleem te verhelpen met serie nummers.
Wat ook wel belangrijk is,is dat de 1.8 is opgeboord naar 2.0. dat ik daarvoor misschien andere dingen voor nodig ben....thx
boring van 2.0 is echt gewoon gelijk aan een 1.8Riël schreef:Hij is vast uitgeboord. Moeilijk de boel even uit elkaar te nemen en te kijken wat er NU inzitEn de nummers kunnen ze je overal geven, liever geen
hé
meten=weten
Danny ga even naar garage de basis, die zijn altijd met blokken enzo in de weer ombouw voor de racerij enzo, hebben er wel veel kijk op dat gebied, of vakgarage dijkstra.danman schreef:huh,een reply van me hier weggehaald??
maare kijk en vergelijk,ja makkelijk praten,ff de kop er af,zien wat er in zit ,en dan er weer op!
Kijk,voor sommige is het makkelijk,maar dan moet je er niet vanuit gaan,dat dat bij iedereen zo is ?
wuo dat et zo was.....![]()
Mag ik vragen van welk merk de kooi is en wat je ervoor hebt betaald???mark 5t schreef:de basis die weten er erg veel van omdat ze ook racen op zolder met hun omgebouwde gt`s met 16v blok er in.
heb er zelf een rolkooi gekocht erg aardige gast
Weet niets van weghalen.danman schreef:huh,een reply van me hier weggehaald??
maare kijk en vergelijk,ja makkelijk praten,ff de kop er af,zien wat er in zit ,en dan er weer op!
Kijk,voor sommige is het makkelijk,maar dan moet je er niet vanuit gaan,dat dat bij iedereen zo is ?
wuo dat et zo was.....![]()
Kromme drijfstang??? Hoezo zou je een kromme drijfstang hebben??Geert Claes schreef:Ik denk wel dat het hier thuis hoort. Ik heb een clio gekocht met een kapotte cilinderkoppakking. Tenminste dat vermoed ik toch. Er zit water boven de zuiger van de 4de cilinder. Ten eerste vraag ik mij af welk risico ik loop ivm het krom zijn van deze drijfstang. En ten tweede, mag een kop van een 16V gevlakt worden???