Woei, gaan we kattenTom schreef:maar achter niet

R(ay)Si schreef:In hardheid verstelbare schokdempers...ga wel ff opzoek als ik weer thuis ben.Tom schreef:andere dempers he, Je kunt gewoon stuggere nemen of anders zijn er ook verstelbare te koop
Mag niet internetten van de baas eigenlijk
Bedankt iig
Ahhh das een goeie, dat heb ik dus ook!Kay schreef:mischien is je lager van je ventilatormotortje wel droog en piept die. Had ik ook last van bij mjn GTT en TL. vooral als je een bocht door rijdt gaat het so van ieieieieieie. zwaar iri!!
mischien heb je er iets aan
Heb nu 195-45-15 eronder....wil iig niet kleiner als 15"mark 5t schreef:gewoon lekker laag leggen en hele brede en lage banden monteren.
pirelli vind ik zelf erg goed in de combinatie ja lees goed!!!!!
175-50-13 RIJDT ALS EEN KART!!!
Morgen gaat de auto op de brug en zal ik meteen ff een filmpje schieten en watR(ay)Si schreef:Hij zit er sinds een uurtje onder en het klinkt echt goed!!
Mooie brom bij vol gas en bij gas los een fijne knetter![]()
maak ik van het weekend ff op de brug. Probeer meteen ook ff een filmpje te schieten
Is idd een 102 eindpijp, en in combi met een katvervanger en soundpijp ook van Devil-Matthy- schreef:Ey, die is toch 102 MM doorsnede ofsow? die heb ik er ook onder, leuk geluidje met kat en zonder middendemper.
Niet te hard en een mooie brom bij stationair.
Voor een middendempervervanger eventueel, gewoon een pijp van een 1.2 halen bij kwikfit voor rond de 40 euries.
Rustig wegrijdenMartinGTT schreef:is de buurt weer blij mee
Hij staat nu op 1 pootje in de lucht, ben zelf een beetje aan het kijken waar het nu door komt. Donderdag gaat hij nog 1 keer terug en dan moet het gewoon goed zijn!! Roffel is idd fantastischDonleben schreef:Die Devils klinken zeker wel lekker.Alleen dat ze tegen de bodem aan kunnen komen is een probleem bij deze dingen. Bij de keuring deden ze bij mij ook al moeilijk. Gewoon de ophangpunten iets verbuigen en nieuwe ophangrubbers halen zodat ie er goed stevig onderziten en niet kan verschuiven. Die roffel klinkt ook wel erg vet bij een vrij open systeem...