Nee zo lijkt hij wat te veel op een stilo met een bora grilJuno schreef:Gaat ie zo worden?

Nee zo lijkt hij wat te veel op een stilo met een bora grilJuno schreef:Gaat ie zo worden?
idddyna clio ph2 schreef:Nee zo lijkt hij wat te veel op een stilo met een bora grilJuno schreef:Gaat ie zo worden?
Ollie schreef:Zullen we dit maar weer eens een beknopte Tom reply noemenTom schreef:groot zeg
Ollie schreef:Typisch Duitse opmerking, alles groter en beter
Ik ben er zeker van dat er over spoorverbreders al talloze discussies zijn gevoerdJuno schreef:Mooie velgen Dyna, er zitten nu dus spoorverbreders op?
Ik hoorde van een neef van mij, die werkt als verkoper bij een auto dealer, dat spoorverbreders slecht zijn voor je auto.
ziet er toppie uitdyna clio ph2 schreef: [img]http://canton.instantsites.nl/isite/ima ... ras_03.JPG[/img]
Ohw dan is het goed, ik heb er geen verstand van maar dat ik het hoorde moest ik aan jou denken, dus zei ik het even.dyna clio ph2 schreef:Ik ben er zeker van dat er over spoorverbreders al talloze discussies zijn gevoerdJuno schreef:Mooie velgen Dyna, er zitten nu dus spoorverbreders op?
Ik hoorde van een neef van mij, die werkt als verkoper bij een auto dealer, dat spoorverbreders slecht zijn voor je auto.![]()
Maar mijn eigen ervaring is dat het achter niet zoveel uit maakt (mits christelijke maten: 20/25 mm per as) en voor zou ik het niet nog eens doen, want je merkt toch dat de ophanging meer te verduren krijgt.
Momenteel heb ik alleen 6 mm op de achter as, dus dat is net niks![]()
En dat is puur om óm de remklauwen heen te komen, want die steken relatief ver naar buiten.
Ik denk dat je echt goed bent, als je een spoorverbreding van 3 mm aan elk achterwiel kunt merkenJuno schreef:Maar je merkt het wel dat je spoorverbreders hebt?
Sorry, dat had ik niet zo begrepenJuno schreef:IK vroeg of je het merkte, omdat je zei: "want je merkt toch dat de ophanging meer te verduren krijgt"
Of merkte je dat op door de slijtage die er was ofzo?
Mijn ervaring is dat na 't monteren van de 17 inchers de wagen hoger op z'n pootjes staat.dyna clio ph2 schreef:Verlagen (30/35mm)staat nog op het verlanglijstje, maar wel pas na mijn vakantie (in mei). Ik ben al eens met een verlaagde williams op vakantie geweest richting frankrijk, en dat was geen lolletje. Ik bleef overal hangen.
Toen ik de willy heb weg gedaan heeft mijn vriendin me belooft dat ze in de volgende auto niet meer zou uitstappen voor een drempel![]()
![]()
Dus dat verlagen lijkt me geen goed idee voor Italie
Ollie schreef:We gaan er vanavond eens met een man of 6 inzitten, eens kijken hoe het staat![]()