-
pm Tim B. of Donleben die hebben ze er onderliggen
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
-
Is je BMW binnenkort op een zondagmiddag in Delfzijl te bewonderen Tim?Tim B. schreef:Ik heb mn Clio niet meer...Ingeruild op een BMW E36 325 cabrio...Hij staat nog wel te koop trouwens, voor 6000 pleuro...

-
De BMW Tim.
Moet natuurlijk wel ff je nieuwe auto bekijken. 

-
Ik zal binnenkort ook ff de haven weer aandoen op een zondagmiddag. 

Nou links en rechts lijken me even hoog. Ga je bij je clio de hoogte van je zijraampje meten, dan meet je dat in de foto, verhouding bekijken, op de foto de skirt opmeten en voiláfurious_tuning schreef:[img]http://members.home.nl/timborchers/foto ... ieuw-4.JPG[/img]
Kan iemand met deze sideskirts voor mij opmeten hoe hoog deze zijn (linker -en rechterkant), alvast bedankt!!
Gr Bennie

Volgens mij kan het veel makkelijker. Als ik het goed zie is de hoogte van de voorbumper hetzelfde als van de sideskirt.
Ziet ernaar uit dat die gewoon 1 hoogte wil hebben. Met dat gegeven kun je zelf meten hoe hoog het moet wezen. Toch
Ziet ernaar uit dat die gewoon 1 hoogte wil hebben. Met dat gegeven kun je zelf meten hoe hoog het moet wezen. Toch
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Dat tweede fotootje zocht ik, wilde kijken of het hoogte verschil met de voor -en achter bumper niet te veel was t.o.v. de sideskirts, dat leek me nl geen gezicht... dit ziet er wel strak uit!! Denk dak ze volgende maand toch ga bestellen...
-
- Moderator
- Car: Megane
deze skirts sluiten ook heel erg mooi aan als ik naar die van mij kijk merk ik toch dat ze uit duitsland komen 

-
- Moderator
duits spul is vaak slechte kwaliteit, hellaas sluit het dan niet zo mooi aan, en deze lester skirts sluiten perfect aan geen kiertje te zienfurious_tuning schreef:Explane??P@TB@D schreef:deze skirts sluiten ook heel erg mooi aan als ik naar die van mij kijk merk ik toch dat ze uit duitsland komen

Wilde er al niks over zeggen, anders ben ik straks weer de gebeten Duitser
Maar waar haal je die wijsheid in godsnaam vandaan. Slechte shit kun je overal vandaan halen. Vaak logisch dat een skirtje van 50 euro minder passend is dan eentje van 150 euro hè.

Maar waar haal je die wijsheid in godsnaam vandaan. Slechte shit kun je overal vandaan halen. Vaak logisch dat een skirtje van 50 euro minder passend is dan eentje van 150 euro hè.
-
- Moderator
goed la maar hangen kopen jullie lekker allemaal jullie shit in duitsland, en geloof mij een hoop spul kan je gaan aanpassen, suc6Tom schreef:wat een onzin zegP@TB@D schreef:duits spul is vaak slechte kwaliteit
-
- Moderator
- Car: MB
als je iets zegt dan moet je het ook kunnen argumenteren, zeg anders niets! Dat jij toevallig een keer iets slechts uit Duitsland gehaald hebt wil niet zeggen dat alles uit Duitsland slecht is (ik durf denk ik het tegenover gestelde wel te beweren). Ik denk dat we hier eerder te maken hebben met iets echt Nederlands. Het was iets met een dubbeltje en een rangP@TB@D schreef:goed la maar hangen kopen jullie lekker allemaal jullie shit in duitsland, en geloof mij een hoop spul kan je gaan aanpassen, suc6Tom schreef:wat een onzin zegP@TB@D schreef:duits spul is vaak slechte kwaliteit

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Moderator
deze discussie loopt hier toch op nix uit er zitten hellaas een hoop beterweters op de site