Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Jordi - Clio 16V

pm Tim B. of Donleben die hebben ze er onderliggen
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
Tim B.

Ik heb mn Clio niet meer...Ingeruild op een BMW E36 325 cabrio...Hij staat nog wel te koop trouwens, voor 6000 pleuro... :)
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Tim B. schreef:Ik heb mn Clio niet meer...Ingeruild op een BMW E36 325 cabrio...Hij staat nog wel te koop trouwens, voor 6000 pleuro... :)
Is je BMW binnenkort op een zondagmiddag in Delfzijl te bewonderen Tim? :)
Tim B.

De BMW of de Clio? :wink:

Ik heb hem net sinds 2 weekjes, rijdt echt super...de Clio staat hier ook nog in de buurt, maar weet niet voor hoelang nog..

EDIT: wehehe...snel ge-edit!! 8)

De BMW Tim. :D Moet natuurlijk wel ff je nieuwe auto bekijken. :)
Tim B.

Zekers! Was vanmiddag nog ff in de haven! Elke zondag meestal wel ff...

Ik zal binnenkort ook ff de haven weer aandoen op een zondagmiddag. :)
Riël
Über-Spammer

furious_tuning schreef:[img]http://members.home.nl/timborchers/foto ... ieuw-4.JPG[/img]

Kan iemand met deze sideskirts voor mij opmeten hoe hoog deze zijn (linker -en rechterkant), alvast bedankt!!

Gr Bennie
Nou links en rechts lijken me even hoog. Ga je bij je clio de hoogte van je zijraampje meten, dan meet je dat in de foto, verhouding bekijken, op de foto de skirt opmeten en voilá :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Michel S.
Contacteer:

Volgens mij kan het veel makkelijker. Als ik het goed zie is de hoogte van de voorbumper hetzelfde als van de sideskirt.

Ziet ernaar uit dat die gewoon 1 hoogte wil hebben. Met dat gegeven kun je zelf meten hoe hoog het moet wezen. Toch
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Bennie

Dat tweede fotootje zocht ik, wilde kijken of het hoogte verschil met de voor -en achter bumper niet te veel was t.o.v. de sideskirts, dat leek me nl geen gezicht... dit ziet er wel strak uit!! Denk dak ze volgende maand toch ga bestellen...
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

deze skirts sluiten ook heel erg mooi aan als ik naar die van mij kijk merk ik toch dat ze uit duitsland komen :(
Bennie

P@TB@D schreef:deze skirts sluiten ook heel erg mooi aan als ik naar die van mij kijk merk ik toch dat ze uit duitsland komen :(
Explane??
Patrick RS
Moderator

furious_tuning schreef:
P@TB@D schreef:deze skirts sluiten ook heel erg mooi aan als ik naar die van mij kijk merk ik toch dat ze uit duitsland komen :(
Explane??
duits spul is vaak slechte kwaliteit, hellaas sluit het dan niet zo mooi aan, en deze lester skirts sluiten perfect aan geen kiertje te zien (Y) :worship:
Tom
Moderator
Car: MB

P@TB@D schreef:duits spul is vaak slechte kwaliteit
wat een onzin zeg
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Ollie

Wilde er al niks over zeggen, anders ben ik straks weer de gebeten Duitser :D :wink:
Maar waar haal je die wijsheid in godsnaam vandaan. Slechte shit kun je overal vandaan halen. Vaak logisch dat een skirtje van 50 euro minder passend is dan eentje van 150 euro hè.
Patrick RS
Moderator

Tom schreef:
wat een onzin zeg
goed la maar hangen kopen jullie lekker allemaal jullie shit in duitsland, en geloof mij een hoop spul kan je gaan aanpassen, suc6
Tom
Moderator
Car: MB

P@TB@D schreef:
Tom schreef:
wat een onzin zeg
goed la maar hangen kopen jullie lekker allemaal jullie shit in duitsland, en geloof mij een hoop spul kan je gaan aanpassen, suc6
als je iets zegt dan moet je het ook kunnen argumenteren, zeg anders niets! Dat jij toevallig een keer iets slechts uit Duitsland gehaald hebt wil niet zeggen dat alles uit Duitsland slecht is (ik durf denk ik het tegenover gestelde wel te beweren). Ik denk dat we hier eerder te maken hebben met iets echt Nederlands. Het was iets met een dubbeltje en een rang :(
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Jasper16v

En als je iets aan moet passen is het slechte kwaliteit? Lijkt me niet...
Ollie

P@TB@D schreef:goed la maar hangen kopen jullie lekker allemaal jullie shit in duitsland, en geloof mij een hoop spul kan je gaan aanpassen, suc6
Ik meen toch dat Reichhard goed spul levert :D
Patrick RS
Moderator

deze discussie loopt hier toch op nix uit er zitten hellaas een hoop beterweters op de site
Jasper16v

P@TB@D schreef:deze discussie loopt hier toch op nix uit er zitten hellaas een hoop beterweters op de site
Als jij je beweringen gewoon onderbouwt is er niks aan de hand.
Ollie

P@TB@D schreef:deze discussie loopt hier toch op nix uit er zitten hellaas een hoop beterweters op de site
Ik wil mezelf best als betweter betiteld zien hoor :lol:
Plaats reactie