Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Oke dan ga ik dat ff uitzoeken, en ik heb mn ov niet voor niets, maar het zou toch makkelijker zijn als er wat in de buurt zou liggen ipv de velgendokter
Dus mocht imand nog 'iets' wete dat velgen reviseert, let me knwo!
Ik ben vrijdag naar een oud type R5 gaan kijken. In de hoop dat het een AT was. Maar helaas. Het was een gewone 1400 En 450 euri voor een gewone met alleen wat uiterlijk kenmerken van een Alpine is me toch iets te duur.
Wel er nog een gezellig dagje Utrecht aan vastgeplakt
Vospower schreef:Oke dan ga ik dat ff uitzoeken, en ik heb mn ov niet voor niets, maar het zou toch makkelijker zijn als er wat in de buurt zou liggen ipv de velgendokter
Dus mocht imand nog 'iets' wete dat velgen reviseert, let me knwo!
volgens mij heb je hier in maastricht ook un bedrijf wat aan velgen doet... zal uns navragen voor je.
ach bram, das wel makkelijk, als je in heerlen aan t werk bent om onschuldige mensen boetes te geven als ze geparkeerd hebben, kun je misschien tussendoor even gaan
Vospower schreef:Weet er iemand nog een bedrijf/dealer waar ze velgen kunnen fixen??? ik weet alleen de velgendokter, maar dat is me wel erg ver rijden
Enig idee? t kan ook in belgie.
In Belgie kan het zeker, hoe er is het met die velg?
hey bram, toen ik die clio velgen stuk gereden had, heb ik ze op laten halen via het werk. en dat kostte me ongeveer 100 euri's. Maar dan issie wel weer als nieuw. Laat me maar wat weten. 06-12952490
Ollie schreef:Wie gaat er nu vrijdag trouwens mee naar de Mac in Veldhoven? Blijft het bij Riël, MJ en mij?
Ja mensen wie gaat er nog mee?! tis maar één uurtje rijden (BTW Ollie kan ik met jou mee, startmotor heeft het begeven en kweet niet of kdat gemaakt heb voor vrijdag )
@Noyd: waarom niet gewoon een 21T kopen?! Zometeen zit je met een auto die niemand wilt?!
Fijn die collega reno rijders Kga vanmiddag voor de nieuwe startmotor en khoop die dan ook vandaag in te bouwen. Voor de rest van de week hebben we geen tijd (fijn werkloos zijn )
Nou tvalt best tegen, allerlei klusje in rond het huis en daarbij nog een 21T op stal staan. Ben eigenlijk veel tijd kwijt, tscheelt dat we nu naar CWI moeten en dat we dus effe tijd hebben om topic hoog te houden
Maar kben blij dat jij als student druk bezig bent met.....je volgende advar...