Blijft lachen je grenzen verkennen

Maar het zal altijd beter zijn dan dat je je speakers rechtstreeks op je radio aansluit. En daarbij, niet iedereen heeft het benodigde budget om Ground Zero, Pioneer, of noem es wat te kopen. Ik heb een sony setje, ook geen supergeluid, maar voldoet aan mijn eisendtune_stefan schreef:Kom op, men koop een versterker om meer resultaat te boeken, zo'n versterker levert gewoonweg niet wat men op de verpakking beloofd, dus een teleurstellingOllie schreef:Ligt natuurlijk ook geheel aan je eisen...
@neobyte mijn msn kapte ermeeNeobyte schreef:Maar het zal altijd beter zijn dan dat je je speakers rechtstreeks op je radio aansluit. En daarbij, niet iedereen heeft het benodigde budget om Ground Zero, Pioneer, of noem es wat te kopen. Ik heb een sony setje, ook geen supergeluid, maar voldoet aan mijn eisendtune_stefan schreef:Kom op, men koop een versterker om meer resultaat te boeken, zo'n versterker levert gewoonweg niet wat men op de verpakking beloofd, dus een teleurstellingOllie schreef:Ligt natuurlijk ook geheel aan je eisen...
Jij zult me vast overtreffen met het geluiddtune_stefan schreef:Kijk aan, tijd voor een luistersessie
Mocht je 4 april ook naar Bodegraven komen dan kan je het wel ff komen luisteren hoordtune_stefan schreef:Het gaat mij absoluut niet over het overtreffen of zo, maar ben gewoon een audiogek.Ik ben altijd benieuwd hoe een bepaalde combinatie klinkt
.
Is dat die peco van marktplaats of heb je een nieuwe (andere) gekocht ?André ter Velde schreef:Gisteravond de dubbele Peco gemonteerd. Ziet er vet uit!
Geluid is netjes, niet te !
Als ie warm is dan kleppert ie lekker als je het gas loslaat.
Ik ga hem vandaag bevestigen dus dan heb ik de uitlaat over een week of 2Neobyte schreef:Zozo toe maar!
Kosten? vanaf cat? en wanneer komt ie eronder?
Zal vast wel mooi klinken idd. alleen beetje duur.twinny schreef: De kosten zijn zo rond de 500 euro met k&n filter erbij en dan vanaf de achterbrug, er zit namelijk net een nieuwe pijp op die ze er bij de koop bij hebben gedaan!
Ja het is maar net wat je wensen zijn heDouwe schreef:Zal vast wel mooi klinken idd. alleen beetje duur.twinny schreef: De kosten zijn zo rond de 500 euro met k&n filter erbij en dan vanaf de achterbrug, er zit namelijk net een nieuwe pijp op die ze er bij de koop bij hebben gedaan!
Ik heb 380 betaald vanaf de kat!
- EPS sportdemper
- Twee dubbelwandige verchroomde absorbtiedempers. (voor de leek sierstukken![]()
)
- Pijpwerk van RVS
Nu heb ik de duurste eindstukken genomen a 80,- per stuk inkoopprijs had ik normale eindstukken genomen kwam ik rond de 300,- uit. (kreeg 2 voor de prijs van 1)
Dus dan had je 200,- voor iets anders over gehouden![]()
Next time
Inderdaad die van Marktplaats.Neobyte schreef:Is dat die peco van marktplaats of heb je een nieuwe (andere) gekocht ?André ter Velde schreef:Gisteravond de dubbele Peco gemonteerd. Ziet er vet uit!
Geluid is netjes, niet te !
Als ie warm is dan kleppert ie lekker als je het gas loslaat.