ACT: Twingo I

Post hier al je vragen over de Renault Twingo
Gesloten
twinny

:D Met 175 km/h de heienoord tunnel in met een standaard 1.2 blokje 8)

Blijft lachen je grenzen verkennen >-)
Be TuNeD Be TwInGo
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

twinny schreef::D Met 175 km/h de heienoord tunnel in met een standaard 1.2 blokje 8)

Blijft lachen je grenzen verkennen >-)
en eruit met 90?? :lol:
twinny

:lol: :lol: :lol:

hahahaha nee 140 maar hij remd idd wel stevig af :lol:
Be TuNeD Be TwInGo
twinny

Kan iemand mij vertellen of de climax bullit 350 een beetje redelijke kwaliteit versterker is

Het is 2x 175Watt
Be TuNeD Be TwInGo
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

twinny schreef::lol: :lol: :lol:

hahahaha nee 140 maar hij remd idd wel stevig af :lol:
ik mag niet zeuren met een 1.2 clio hoor :+
Stefan S.

twinny schreef:Kan iemand mij vertellen of de climax bullit 350 een beetje redelijke kwaliteit versterker is

Het is 2x 175Watt
Valt onder de kwaliteit Supertech, Marquant, Boschmann, dus niet kopen!!
twinny

hahaha ok thanx
Be TuNeD Be TwInGo
Ollie

Ligt natuurlijk ook geheel aan je eisen...
Stefan S.

Ollie schreef:Ligt natuurlijk ook geheel aan je eisen...
Kom op, men koop een versterker om meer resultaat te boeken, zo'n versterker levert gewoonweg niet wat men op de verpakking beloofd, dus een teleurstelling :wink:
Stefan T-SPORT
Contacteer:

dtune_stefan schreef:
Kom op, men koop een versterker om meer resultaat te boeken, zo'n versterker levert gewoonweg niet wat men op de verpakking beloofd, dus een teleurstelling :wink:
Maar het zal altijd beter zijn dan dat je je speakers rechtstreeks op je radio aansluit. En daarbij, niet iedereen heeft het benodigde budget om Ground Zero, Pioneer, of noem es wat te kopen. Ik heb een sony setje, ook geen supergeluid, maar voldoet aan mijn eisen :D
* Stefan T-SPORT *
twinny

Neobyte schreef:
dtune_stefan schreef:
Maar het zal altijd beter zijn dan dat je je speakers rechtstreeks op je radio aansluit. En daarbij, niet iedereen heeft het benodigde budget om Ground Zero, Pioneer, of noem es wat te kopen. Ik heb een sony setje, ook geen supergeluid, maar voldoet aan mijn eisen :D
@neobyte mijn msn kapte ermee :@ :@ :@ ieder geval bedankt voor de tips!!! (Y)

Voor de rest ik wil gewoon een redelijk goeie installatie, maar niet al te duur heb altijd last van een geldgebrek :beer:
Be TuNeD Be TwInGo
Stefan S.

Ik praat niet alleen over GZ,Helix, Kicker etc. maar Climax zit ook ver onder de kwaliteit van Sony,Pioneer enz. Je hebt op Ron de Vries al een MTX Pro 2x50W voor 119 euro of een JBL GTO2000 voor 99 euro. Dit kwalitatief tig keer beter dan Climax en het prijsverschil zal niet groot zijn :wink:
Stefan S.

Daar komt bij dat ik mensen voor een foutieve keuze wil behoeden. Als ik bijv. het merk Boschmann niet kende en ik zou twijfelen tussen deze versterker die 2x150W RMS levert en een JBL GTO2000 die 2x75W RMS levert, dan zou ik al snel gaan voor de Boschmann, ja toch :D : In werkelijkheid levert die Boschmann misschien hooguit 2x40W RMS en had je veel beter kunnen kiezen voor de JBL :wink:
Er is helaas heel veel "troep" te koop, dat vaak net zo duur is als een overjarig model van een kwalitatief goed merk.
Rontwingo

Ik heb een Caliber 4x50 versterker. Ik weet niet of dit in het rijtje "meuk" behoort, maar ik ben er dik tevreden over. En kwa prijs was het nou ook niet de goedkoopste, heb er toen de tijd iets van €349 voor betaald. Mijn sub (highfonics 10inch) en mijn achterboxen zitten er op aangesloten (Clarion 3weg) en het geluid is (Y)
Stefan S.

Kijk aan, tijd voor een luistersessie :p
Rontwingo

dtune_stefan schreef:Kijk aan, tijd voor een luistersessie :p
Jij zult me vast overtreffen met het geluid :wink: ,

Wat ik nu in mijn twingo heb aan ice heb ik voldoende aan en ik luister geen trance of house, hardcore of hoe het ook allemaal heet. Ik luister meestal rustige muziek en het ging er bij mij vooral om dat het een "vol" geluid zou zijn dat niet vervormde door de bas maar ook weer niet te hoog zou zijn. En wat ik nu erin heb liggen is naar mijn wens :p
Stefan S.

Het gaat mij absoluut niet over het overtreffen of zo, maar ben gewoon een audiogek :D .Ik ben altijd benieuwd hoe een bepaalde combinatie klinkt :p .
Rontwingo

dtune_stefan schreef:Het gaat mij absoluut niet over het overtreffen of zo, maar ben gewoon een audiogek :D .Ik ben altijd benieuwd hoe een bepaalde combinatie klinkt :p .
Mocht je 4 april ook naar Bodegraven komen dan kan je het wel ff komen luisteren hoor :)
Stefan S.

Als ik de meeting kan bijwonen, dan zou ik het zeker graag horen 8)
Douwe

dtune_stefan schreef:Als ik de meeting kan bijwonen, dan zou ik het zeker graag horen 8)
Kom op wel komen he!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :@ :(

:wink: :D
Douwe

Vandaag de kist gestript en bewerkt. De watten die er als geluidisolatie in het subwoofer gedeelte zaten eruit gehaald en er zit nu hetzelfde spul in wat ze in opnamestudio's gebruiken. (Y)

Het skai vandaag binnen gekregen precies de kleur rood en blauw die ik nodig had en het bleken ook nog stukken van 2 meter breed te zijn ik hou dus mooi +/- 1,5 meter van elke kleur over kan ik dus weer voor een volgend projectje gebruiken. :D

Morgen ga ik het skai op maat maken en vervolgens ga ik zondag de boel lijmen en nieten. Ik heb al foto's gemaakt en maak er nog meer. Alleen ouderwetse foto's dus nadat ik ze :s heb laten ontwikkelen :s scan ik ze en gooi ze online :lol:

Zojuist de Rally versterker en sub verkocht voor €150,- oftewel het geld dat ik een jaar geleden voor m'n sony sub heb betaald heb ik weer terug :D (Y) (de sony had ik geruild tegen de rally versterker + sub)

Ga nu rustig rond kijken wat voor versterker ik ga halen. 1*6 kanaals of 1*4 en 1*2 kanaals en uiteraard welk merk ik zit te denken om effe nog wat te sparen en voor een kicker te gaan aangezien ik ook de Kicker C10 heb maar weet ik nog zeker ga op m'n gemak neuzen.

Nadeel kan niet testen hoe de Kicker na inbouw klinkt :lol: maar trek wel bij een vriend ofzo de versterker effe uit de auto :D >-)
Douwe

Nou weer een update, na wat rondneuzen en een babbeltje met stefan besloten om nog even te wachten met bekleden eerst maar even kijken of ik idd. van de kicker gebruik ga maken of dat ik zeg nu ik toch een andere versterker neem ga ik gelijk voor een zwaardere sub en misschien toch weer voor 12" i.p.v. 10". Dus eerst kijken wat er in komt en hoe en dan pas af maken en bekleden!

En aangezien ik met mijn hak op de tak mentaliteit al on nodig werk in die kist heb zitten ga ik het nu rustig aan doen! :lol: :wink:

Dan maar even geen bassie in de auto om hem strax weer volluit in een mooie omhuizing los te laten :D
twinny

Dussss ik heb zojuist een offerte laten maken voor een laser custom uitlaat.

Het wordt een flat DTM!!!!

Wordt zekers wel vet!!!
Be TuNeD Be TwInGo
Stefan T-SPORT
Contacteer:

Zozo toe maar!
Kosten? vanaf cat? en wanneer komt ie eronder? :D
* Stefan T-SPORT *
Douwe

Ben idd. benieuwd naar de kosten! En het geluid! :smoke:
André ter Velde

Gisteravond de dubbele Peco gemonteerd. Ziet er vet uit!

Geluid is netjes, niet te !

Als ie warm is dan kleppert ie lekker als je het gas loslaat.
Douwe

André ter Velde schreef:Gisteravond de dubbele Peco gemonteerd. Ziet er vet uit!

:foto: :D
Stefan T-SPORT
Contacteer:

André ter Velde schreef:Gisteravond de dubbele Peco gemonteerd. Ziet er vet uit!

Is dat die peco van marktplaats of heb je een nieuwe (andere) gekocht ?
* Stefan T-SPORT *
twinny

Neobyte schreef:Zozo toe maar!
Kosten? vanaf cat? en wanneer komt ie eronder? :D
Ik ga hem vandaag bevestigen dus dan heb ik de uitlaat over een week of 2 :D

De kosten zijn zo rond de 500 euro met k&n filter erbij en dan vanaf de achterbrug, er zit namelijk net een nieuwe pijp op die ze er bij de koop bij hebben gedaan!

Geluid ben ik zelf ook erg benieuwd naar. Ik ben er bij het bouwen zelf bij en dan gaan ze verschillende potjes laten horen en kan ik zelf bepalen hoe ik het wil hebben (Y) Het geluid is in ieder geval gegarandeerd lekker :D
Be TuNeD Be TwInGo
Douwe

twinny schreef: De kosten zijn zo rond de 500 euro met k&n filter erbij en dan vanaf de achterbrug, er zit namelijk net een nieuwe pijp op die ze er bij de koop bij hebben gedaan!
Zal vast wel mooi klinken idd. alleen beetje duur.

Ik heb 380 betaald vanaf de kat!

- EPS sportdemper
- Twee dubbelwandige verchroomde absorbtiedempers. (voor de leek sierstukken :lol: :wink: )
- Pijpwerk van RVS

Nu heb ik de duurste eindstukken genomen a 80,- per stuk inkoopprijs had ik normale eindstukken genomen kwam ik rond de 300,- uit. (kreeg 2 voor de prijs van 1 :smoke: )

Dus dan had je 200,- voor iets anders over gehouden :D

Next time :wink:
twinny

Douwe schreef:
twinny schreef: De kosten zijn zo rond de 500 euro met k&n filter erbij en dan vanaf de achterbrug, er zit namelijk net een nieuwe pijp op die ze er bij de koop bij hebben gedaan!
Zal vast wel mooi klinken idd. alleen beetje duur.

Ik heb 380 betaald vanaf de kat!

- EPS sportdemper
- Twee dubbelwandige verchroomde absorbtiedempers. (voor de leek sierstukken :lol: :wink: )
- Pijpwerk van RVS

Nu heb ik de duurste eindstukken genomen a 80,- per stuk inkoopprijs had ik normale eindstukken genomen kwam ik rond de 300,- uit. (kreeg 2 voor de prijs van 1 :smoke: )

Dus dan had je 200,- voor iets anders over gehouden :D

Next time :wink:
Ja het is maar net wat je wensen zijn he :D
Be TuNeD Be TwInGo
Riël
Über-Spammer

Nog iemand gekleurde knippers voor onder de koplampen? Heb nog groene en blauwe :p
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
-jacco-
Über-Spammer

No thanx, Riël,

Heb sinds vorige week witte knippers derop zitten...

En sinds vandaag (of eigenlijk gisteren) een andere uitlaat (dubbele Remus) en ander setje veren & dempers, waardoor ik binnenkort waarschijnlijk rugklachten heb :p
André ter Velde

Neobyte schreef:

Is dat die peco van marktplaats of heb je een nieuwe (andere) gekocht ?
Inderdaad die van Marktplaats.
Bambi

Na de auto een beetje opgetilt te hebben paste hij over de achteras heen :wink: , maar het eindresultaat is wel mooi. (Y)

Ik ben benieuwd hoe hij klinkt als ie warm is Dré!!!
Gesloten