Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
ik heb weer even een vraag.
Een kennis die lasser is gaat voor mij een T stuk lassen, hij gaat 9 mei waarschijnlijk ook mee. Nu is mijn vraag, wat is de beste grote (doorsnee) voor het stuk waar de dump valve aan komt te hangen? de lengte van dit stuk is dat ook nog belangrijk?
Ollie schreef:Ideeën van lang vervlogen tijden. Als ie de site net zo goed up to date heeft als zijn contact met ons, dan is het pipi
PIPI hoezo?
Ik ben de laatste tijd inderdaad minder daar geweest. Maar ja, als mijn vijfke weer loopt komt ik heus weeer veel vaker langs. En omdat ik niet meer in het bezit ben van een p.c.( want die staat bij mijn ouders), kan ik niet iedere dag op het forum zitten. En tja samenwonen is leuk maar kost veel geld. En dus moet er harder gewerkt worden.
Ik had dus niet op het forum gekeken. maar ik was dus net na half negen bij McDonalds, en toen hoordde ik van noyd dat jullie naar de BK waren.
alexgt schreef:ik heb weer even een vraag.
Een kennis die lasser is gaat voor mij een T stuk lassen, hij gaat 9 mei waarschijnlijk ook mee. Nu is mijn vraag, wat is de beste grote (doorsnee) voor het stuk waar de dump valve aan komt te hangen? de lengte van dit stuk is dat ook nog belangrijk?
Alex, als ik morgen tussendoor effe tijd haal ik mijn t-stuk los en meet ik de maten op, pm ik je dan .
alex de diameter krijg je van pat,als je een lengte aanhoudt van een 4 cm per aansluiting dan heb je genoeg houvast met je slang,maar doe je zelf een plezier en doe aan de uiteinden ongeveer een halve cm voor het einde een nok(een lasrups)of iets dergelijks maken of lassen zodat de een soort van stootrand krijgt waar de slang niet over kan schieten als je em met de slangklem vast doet zetten.
heb vaker met marco meegemaakt dat de slang zonder deze nok/stootrand er wel eens af kan schieten.
groet pat.
@ marco:he boy waar was je eigenlijk donderdag?
voor de rest was super gezellig en de terug reis was zeker goed alex je kan goed bijhouden .Vos waar homng jij uit ?
Hallo allemaal,
Ik denk laat ik me ook eens aanmelden op RTC, mijn dashboard licht en achterlichten doen het weer. De bar druk valt al weer mee! Dus mijn clio is weer in orde.
mooi, kun je ook gezellig meelullen op het forum! Hoop je Clio te zien komende donderdag.
Wat was het probleem met de verlichting? En dus puur door het olieverwisselen is de druk weer wat beter, mooi, snel en simpel opgelost!
Stel je wel nog ff voor in het wie is wie? topic...
Hij had zijn radio er vorige week uitgehaald en bij het terug duwen heeft ie kortsluiting gemaakt.
We wilde toch een nieuwe radio er in zetten dus toen was alles verholpen. Ook de achterlichten deden het toen weer.
Ik hoop dat ik donderdag ook kan komen met de clio en neem nog iemand mee die geinteresseert is in een megane maar nog niet het geld ervoor heeft.
vieze liegenaar... maar je zul er wel onderuit komen omdat je zo klein bent... maar het blijkt dus dat je niet tegen je verlies kunt.. ach ja wat moet ik zeggen... ik sta er boven ook al heb ik wel lekker gewonnen......
voske schreef: wat ben ik een vieze liegenaar... maar ik zal er wel onderuit komen omdat ik zo lang ben... maar het blijkt dus dat ik niet tegen je verlies kunt.. ach ja wat moet ik zeggen... ik sta er onder ook al heb ik wel lekker verloren...... :lol:Ik vind mezelf daarbij ook maar een beetje zielig. Bram ik vond het leuk dat je met me wilde spele want ik heb zo weinig vrienden:
voske schreef: wat ben ik een vieze liegenaar... maar ik zal er wel onderuit komen omdat ik zo lang ben... maar het blijkt dus dat ik niet tegen je verlies kunt.. ach ja wat moet ik zeggen... ik sta er onder ook al heb ik wel lekker verloren...... :lol:Ik vind mezelf daarbij ook maar een beetje zielig. Bram ik vond het leuk dat je met me wilde spele want ik heb zo weinig vrienden:
zucht . het bewijs van niet tegen het verlies kunnen . En de meeste van ons die weten onder de hand wel van je dat je mensen oplicht dus ja.. wie zullen ze geloven...
Als het een beetje meezit met het krijgen van een gasklephuis, dan ben ik of Luc er donderdag met de clio. Het beestje purt weer als een poes. Op het feit na, dat die veel te veel lucht via de 2de klep kan aanzuigen.
Dus hij loopt nu een 2500 rpm stationair. Niet echt wat we zoeken.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Michel, weet je zeker dat het aan die gasklep ligt...mischien trekt ie ergens valse lucht aan?
Morgen ff brabant in om een andere rekeneenheid te halen voor de 1916v, ben benieuwd of daarmee het probleem opgelost is, verdenk ook nog steeds de gasklepsensor, maar dat zien we dan wel weer...