Schade Twingo
-
Moest vandaag bij de dealer in Vlaardingen even een nieuw raammechanisme ophalen. Kom ik terug staat er een laguna met groene lak op de bumper en 2 mannen die wel heel aandachtig mijn twingo aan het bekijken zijn. Heeft die ******* achteruit tegen mijn auto aan gezeten! Resultaat? Een kapot linker spatscherm. Gelijk naar binnen en de schade geregeld. Hij wordt de 18e gemaakt door Dorzo. Dit is ook het bedrijf waar het gebeurde. Krijg gelukkig wel een leenauto van ze. Baal behoorlijk! Heb geen trek in kleur verschil heb dat ook gelijk gezegd. Zie hier de foto's:
[img]http://members.chello.nl/d.hesp/schade/Dscf0025.jpg[/img]
[img]http://members.chello.nl/d.hesp/schade/Dscf0027.jpg[/img]
[img]http://members.chello.nl/d.hesp/schade/Dscf0025.jpg[/img]
[img]http://members.chello.nl/d.hesp/schade/Dscf0027.jpg[/img]
-
Das klote.
Mar de schade wordt gemaakt, hopelijk met geen kleurverschil straks.
Mar de schade wordt gemaakt, hopelijk met geen kleurverschil straks.
Renault 5 GT Turbo "EVO"
Zeer klote! Maar wel netjes van de heren dat ze er niet vandoor zijn gegaan, zonder iets achter te laten. Het blijft natuurlijk vervelend, maar het wordt allemaal toch weer netjes opgelost, als ik dat zo hoor.
Succes!
Succes!

-
Het was een medewerker van Dorzo Vlaardingen. Maar ik hoop idd dat het kleurverschil minimaal blijft
-
Nee geen metallic lak. Neem zodra hij gemaakt is een vriend mee die zelf monteur is. Zodat ook hij zijn "monteursoog" er even op kan laten vallen. Bedoel het moet natuurlijk wel netjes gemaakt worden. Het is al vervelend genoeg dat er schade is!
-
- Contacteer:
das klote man...heb toevallig afgelopen vrijdag er een nieuw linker voorscherm opgezet. Was zo'n zelfde verhaal alleen de dader was verdwenen...
Maar bij mij zie je er niets meer van..

Twingo te koop!!!!
-
Net even het raammechanisme erin gezet. Is nieuw gekocht maar zo krom als een hoepel. Heb het eerst recht staan meppen. Maar raampje gaat weer open!
-
Zo sta je zondag nog samen te kijken naar je Twingo, en zo heb je schade.
Gelukkig zijn er nog eerlijke mensen die niet direct vol gas wegrijden alsof ze niets gezien hebben. Succes met de reparatie!
Gelukkig zijn er nog eerlijke mensen die niet direct vol gas wegrijden alsof ze niets gezien hebben. Succes met de reparatie!
-
- Moderator
- Car: Megane
Klotuh zeg 

Nou nou we hebben erger gezien hé
Deukje...

-
technisch gezien zijn het er 2
Maar heb vertrouwen op een goede afloop!

Maar heb vertrouwen op een goede afloop!
-
Tja vakmensen he, vooral diegene die het schermpje weer netjes erop gezet en afgehangen heeftroeland twingo schreef:das klote man...heb toevallig afgelopen vrijdag er een nieuw linker voorscherm opgezet. Was zo'n zelfde verhaal alleen de dader was verdwenen...![]()

Twingo_maarten --> Scherm bestellen bij Renault, bij een schadebedrijf brengen, die spuiten hem los, jij haalt hem op en schroeft het zo erop. Fluitje van een cent. Laat daarvoor bij een ander schadebedrijf een schaderapport opmaken. Zo steek je het uurloon in eigen zak, omdat je zelf het scherm erop schroeft. Sneller geld verdienen kan niet, en een scherm van een Twingo is ontzettend makkelijk te vervangen. Uitgespoten worden gebeurt niet, want dat vergoedt de verzekering niet omdat het geen metallic is.
Clio 1.4 S strak in de lak!
-
Nou het is nog mooier. De persoon die tegen mijn auto heeft aangezeten was op dat moment werkzaam voor Dorzo, de renault dealer in Vlaardingen. Na dat de schade gemaakt was, overgens was dit op terrein van dorzo, heeft de persoon die over de schade's gaat gelijk geregeld dat dorzo het gaat maken. Donderdag vroeg brengen en dan kan ik hem aan het einde van de dag op komen halen. Krijg voor de tussen liggende tijd een leenauto van dorzo!
-
Helemaal perfect dus! 

Clio 1.4 S strak in de lak!
-
- Contacteer:
En dat noemen we "geluk bij een on-geluk", maar succes bij de verdere afhandeling iig!Twingo_maarten schreef:Nou het is nog mooier. De persoon die tegen mijn auto heeft aangezeten was op dat moment werkzaam voor Dorzo, de renault dealer in Vlaardingen. Na dat de schade gemaakt was, overgens was dit op terrein van dorzo, heeft de persoon die over de schade's gaat gelijk geregeld dat dorzo het gaat maken. Donderdag vroeg brengen en dan kan ik hem aan het einde van de dag op komen halen. Krijg voor de tussen liggende tijd een leenauto van dorzo!
Waarom rijden ze jou nou aan en mij niet?!??! Ik heb namelijk last van loslatende lak op dat zijscherm, kan ik meteen verhalen op de verzekering van diegeen die me dan aanrijd

Laatst gewijzigd door Stefan T-SPORT op di 9 mar 2004 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.
* Stefan T-SPORT *
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Bestel ook eens een onderdeel bij dorzo, wie weet rijden ze jou dan ook aanNeobyte schreef:
En dat noemen we "geluk bij een on-geluk", maar succes bij de verdere afhandeling iig!
Waarom rijden ze jou nou aan en mij niet?!??! Ik heb namelijk last van loslatende lak op die plek, kan ik meteen verhalen op de verzekering van diegeen die me dan aanrijd![]()
![]()

Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
Klote man.
maar beter dat het meteen geregeld is.
suc6
maar beter dat het meteen geregeld is.
suc6

-
- Contacteer:
LOLFrits schreef:Bestel ook eens een onderdeel bij dorzo, wie weet rijden ze jou dan ook aanNeobyte schreef:
En dat noemen we "geluk bij een on-geluk", maar succes bij de verdere afhandeling iig!
Waarom rijden ze jou nou aan en mij niet?!??! Ik heb namelijk last van loslatende lak op die plek, kan ik meteen verhalen op de verzekering van diegeen die me dan aanrijd![]()
![]()
![]()

* Stefan T-SPORT *
Klote voor je zeg, maar gelukkig dat ze niet zijn weggereden.
-
@neobyte: Zou zeggen kom van de week ff bakkie doen zetten we de hele middag jouw twingo voor de dorzo showroom. Die van mij stond er slechts 10min en ik krijg een nieuw spatscherm. Misschien als we jouw auto er de hele middag neer zetten je hem helemaal kan laten overspuiten !
Ach je kent de slogan " Liever de dealer" toch wel!

Ach je kent de slogan " Liever de dealer" toch wel!
-
Vandaag is het dan eindelijk zo ver! De deuk wordt er uit gehaald. Net de auto weggebracht, kan hem om ongeveer 17.30 weer ophalen. In de tussentijd een twingo 16v mee gekregen. Dat is echt een wereld van verschil in vermogen met mijn eigen twingo zeg. In alles een stuk vlotter.
[img]http://members.chello.nl/d.hesp/leen.JPG[/img]
[img]http://members.chello.nl/d.hesp/leen.JPG[/img]
-
De knuppels van Dorzo hebben het verkeerde spatscherm besteld! Nu is hij morgen klaar. Leen auto bevalt uitstekend!
-
- Über-Spammer
misschien kan je hem wel inruilen

-
Nou, inruilen. Het is aan alles te merken dat het een leen auto is. Alles kraakt, is beschadigd of weg (van binnen dan he).
-
- Contacteer:
Alssie er van buiten maar goed uitziet!!Twingo_maarten schreef:Nou, inruilen. Het is aan alles te merken dat het een leen auto is. Alles kraakt, is beschadigd of weg (van binnen dan he).

* Stefan T-SPORT *