Schade Twingo

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Twingo_maarten

Moest vandaag bij de dealer in Vlaardingen even een nieuw raammechanisme ophalen. Kom ik terug staat er een laguna met groene lak op de bumper en 2 mannen die wel heel aandachtig mijn twingo aan het bekijken zijn. Heeft die ******* achteruit tegen mijn auto aan gezeten! Resultaat? Een kapot linker spatscherm. Gelijk naar binnen en de schade geregeld. Hij wordt de 18e gemaakt door Dorzo. Dit is ook het bedrijf waar het gebeurde. Krijg gelukkig wel een leenauto van ze. Baal behoorlijk! Heb geen trek in kleur verschil heb dat ook gelijk gezegd. Zie hier de foto's:

[img]http://members.chello.nl/d.hesp/schade/Dscf0025.jpg[/img]

[img]http://members.chello.nl/d.hesp/schade/Dscf0027.jpg[/img]
Robert Turbo

Das klote.

Mar de schade wordt gemaakt, hopelijk met geen kleurverschil straks.
Renault 5 GT Turbo "EVO"
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Zeer klote! Maar wel netjes van de heren dat ze er niet vandoor zijn gegaan, zonder iets achter te laten. Het blijft natuurlijk vervelend, maar het wordt allemaal toch weer netjes opgelost, als ik dat zo hoor.

Succes! (Y)
Twingo_maarten

Het was een medewerker van Dorzo Vlaardingen. Maar ik hoop idd dat het kleurverschil minimaal blijft
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Is het metallic lak? Zo te zien niet, toch? Dat zal veel schelen. Als het een beetje een fatsoenlijk bedrijf is zul je er straks helemaal niks van zien.
Twingo_maarten

Nee geen metallic lak. Neem zodra hij gemaakt is een vriend mee die zelf monteur is. Zodat ook hij zijn "monteursoog" er even op kan laten vallen. Bedoel het moet natuurlijk wel netjes gemaakt worden. Het is al vervelend genoeg dat er schade is!
Tom
Moderator
Car: MB

pas maar op dan dat dat "monteursoog" niet op je verse lak valt :wink:

Veel sterkte iig
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
roeland twingo
Contacteer:

das klote man...heb toevallig afgelopen vrijdag er een nieuw linker voorscherm opgezet. Was zo'n zelfde verhaal alleen de dader was verdwenen... :(

Maar bij mij zie je er niets meer van.. (Y)
Twingo te koop!!!!
Twingo_maarten

Net even het raammechanisme erin gezet. Is nieuw gekocht maar zo krom als een hoepel. Heb het eerst recht staan meppen. Maar raampje gaat weer open!
Douwe

:( maar wel beter dat het goed opgelost wordt sterkte!
R(ay)Si

Jees klote man...goed dat het snel opgelost is! Succes verder (Y)
Alleen nog maar VW!
André ter Velde

Zo sta je zondag nog samen te kijken naar je Twingo, en zo heb je schade.

Gelukkig zijn er nog eerlijke mensen die niet direct vol gas wegrijden alsof ze niets gezien hebben. Succes met de reparatie!
Stefan S.

Balen zeg, maar gelukkig word ie snel gemaakt, succes verder (Y)
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Klotuh zeg :(
Riël
Über-Spammer

Nou nou we hebben erger gezien hé :) Deukje...
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Twingo_maarten

technisch gezien zijn het er 2 :)

Maar heb vertrouwen op een goede afloop!
Rontwingo

Zoiets heb ik ook een keer meegemaakt met mijn vorige auto dat er iemand zo in zijn achteruit er in reed...en daar wordt je idd niet echt vrolijker van.

Succes verder
Robert Clio S.

roeland twingo schreef:das klote man...heb toevallig afgelopen vrijdag er een nieuw linker voorscherm opgezet. Was zo'n zelfde verhaal alleen de dader was verdwenen... :(

Maar bij mij zie je er niets meer van.. (Y)
Tja vakmensen he, vooral diegene die het schermpje weer netjes erop gezet en afgehangen heeft 8) !

Twingo_maarten --> Scherm bestellen bij Renault, bij een schadebedrijf brengen, die spuiten hem los, jij haalt hem op en schroeft het zo erop. Fluitje van een cent. Laat daarvoor bij een ander schadebedrijf een schaderapport opmaken. Zo steek je het uurloon in eigen zak, omdat je zelf het scherm erop schroeft. Sneller geld verdienen kan niet, en een scherm van een Twingo is ontzettend makkelijk te vervangen. Uitgespoten worden gebeurt niet, want dat vergoedt de verzekering niet omdat het geen metallic is.
Clio 1.4 S strak in de lak!
Twingo_maarten

Nou het is nog mooier. De persoon die tegen mijn auto heeft aangezeten was op dat moment werkzaam voor Dorzo, de renault dealer in Vlaardingen. Na dat de schade gemaakt was, overgens was dit op terrein van dorzo, heeft de persoon die over de schade's gaat gelijk geregeld dat dorzo het gaat maken. Donderdag vroeg brengen en dan kan ik hem aan het einde van de dag op komen halen. Krijg voor de tussen liggende tijd een leenauto van dorzo!
Robert Clio S.

Helemaal perfect dus! (Y)
Clio 1.4 S strak in de lak!
Stefan T-SPORT
Contacteer:

Twingo_maarten schreef:Nou het is nog mooier. De persoon die tegen mijn auto heeft aangezeten was op dat moment werkzaam voor Dorzo, de renault dealer in Vlaardingen. Na dat de schade gemaakt was, overgens was dit op terrein van dorzo, heeft de persoon die over de schade's gaat gelijk geregeld dat dorzo het gaat maken. Donderdag vroeg brengen en dan kan ik hem aan het einde van de dag op komen halen. Krijg voor de tussen liggende tijd een leenauto van dorzo!
En dat noemen we "geluk bij een on-geluk", maar succes bij de verdere afhandeling iig!

Waarom rijden ze jou nou aan en mij niet?!??! Ik heb namelijk last van loslatende lak op dat zijscherm, kan ik meteen verhalen op de verzekering van diegeen die me dan aanrijd :D :D :D
Laatst gewijzigd door Stefan T-SPORT op di 9 mar 2004 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.
* Stefan T-SPORT *
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Neobyte schreef:
En dat noemen we "geluk bij een on-geluk", maar succes bij de verdere afhandeling iig!

Waarom rijden ze jou nou aan en mij niet?!??! Ik heb namelijk last van loslatende lak op die plek, kan ik meteen verhalen op de verzekering van diegeen die me dan aanrijd :D :D :D
Bestel ook eens een onderdeel bij dorzo, wie weet rijden ze jou dan ook aan :lol: :lol:
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Klote man.

maar beter dat het meteen geregeld is.

suc6 (Y)
Stefan T-SPORT
Contacteer:

Frits schreef:
Neobyte schreef:

Waarom rijden ze jou nou aan en mij niet?!??! Ik heb namelijk last van loslatende lak op die plek, kan ik meteen verhalen op de verzekering van diegeen die me dan aanrijd :D :D :D
Bestel ook eens een onderdeel bij dorzo, wie weet rijden ze jou dan ook aan :lol: :lol:
LOL :D
* Stefan T-SPORT *
Thierry

Klote voor je zeg, maar gelukkig dat ze niet zijn weggereden.
Jasper16v

Dit gaat wel goed komen (Y)
Twingo_maarten

@neobyte: Zou zeggen kom van de week ff bakkie doen zetten we de hele middag jouw twingo voor de dorzo showroom. Die van mij stond er slechts 10min en ik krijg een nieuw spatscherm. Misschien als we jouw auto er de hele middag neer zetten je hem helemaal kan laten overspuiten ! :D

Ach je kent de slogan " Liever de dealer" toch wel!
-jacco-
Über-Spammer

He Maarten,

Balen voor je, maar dat komt weer helemaal tiptop in orde...

Succes met de afhandeling.
Twingo_maarten

Vandaag is het dan eindelijk zo ver! De deuk wordt er uit gehaald. Net de auto weggebracht, kan hem om ongeveer 17.30 weer ophalen. In de tussentijd een twingo 16v mee gekregen. Dat is echt een wereld van verschil in vermogen met mijn eigen twingo zeg. In alles een stuk vlotter.

[img]http://members.chello.nl/d.hesp/leen.JPG[/img]
Twingo_maarten

De knuppels van Dorzo hebben het verkeerde spatscherm besteld! Nu is hij morgen klaar. Leen auto bevalt uitstekend!
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

misschien kan je hem wel inruilen :D :lol:
Twingo_maarten

Nou, inruilen. Het is aan alles te merken dat het een leen auto is. Alles kraakt, is beschadigd of weg (van binnen dan he).
Stefan T-SPORT
Contacteer:

Twingo_maarten schreef:Nou, inruilen. Het is aan alles te merken dat het een leen auto is. Alles kraakt, is beschadigd of weg (van binnen dan he).
Alssie er van buiten maar goed uitziet!! :D
* Stefan T-SPORT *
Plaats reactie