Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Je kan natuurlijk ook met 2 wielen (wel de linker of rechter he )de stoep op rijden, en dan aan 1 kan opkrikken... Krijg je hem ook wel de lucht in, en dat zal wel hoog genoeg zijn om een bak eronder te schuiven.
Ik weet niet wat voor een carterdop dat je hebt, maar als er een 4 kant "gat" in zit, moet je een klink van een gewone deur (van thuis dus niet van je Cliko!) pakken. Die passen erin, en dan gewoon losdraaien.
Ik krijg mn eindemper niet los. De klem is kls en alles schoongemaakt enzo, maar geen beweging in te krijegn en dr is niet aan gelast??? Tips???
Bij steunpunt van de downpipe (waar de downpipe overgaat in de uitlaat) zitten 2 lange bouten met veren. Die zijn los alleen zit er een nog vast in de bovenkant (verbindt flens en steunpunt) Probleem is dat ik de moer niet loskrijg omdat de draad is beschadigd. Met de flex of zaag kom je dr ook niet bij? help het zit weer tegen...?
Ik krijg mn eindemper niet los. De klem is kls en alles schoongemaakt enzo, maar geen beweging in te krijegn en dr is niet aan gelast??? Tips???
Bij steunpunt van de downpipe (waar de downpipe overgaat in de uitlaat) zitten 2 lange bouten met veren. Die zijn los alleen zit er een nog vast in de bovenkant (verbindt flens en steunpunt) Probleem is dat ik de moer niet loskrijg omdat de draad is beschadigd. Met de flex of zaag kom je dr ook niet bij? help het zit weer tegen...?
Ollie schreef:Is vrij vertaald gelijk aan knutselvoertuig...oftwel auto met werk!
Dit hoeft helemaal niet, kan gewoon een super 5 zijn.
Maar als ze dit er niet bij zetten dan moeten ze er 6 maanden garantie op geven. Nieuwe wet, die komt volgend jaar of het jaar er na ook naar nederland europese wet.
alex heeft gelijk, wilde ik net ook schrijven.
Maar het is al een europese wet sinds 01/01/03, die in Nederland ook geldt, alleen zijn "wij" niet zo "volgens de regels". Heb ik toch netjes geschreven of niet??
@ Riel, heb helaas geen plek meer thuis, en heb ook geen zin dat ding zelf te halen, maar het is wel een leuke auto.
Bij de weg, als jij hem hebt ......die velgjes zitten ook onder mijn auto, maar die van mij zijn niet mooi meer.....
Riël schreef:Ja ik moet eerst eens winnen dan kom je ze maar halen. Heb jij toevallig nog 2 fuegostoelen over? Wil wat luxer gaan zitten in mijn gasbak.
Nee stoelen heb ik niet.
Maar effe zonder dolle die evoset koop ik van je dan hoor
Ollie schreef:Is vrij vertaald gelijk aan knutselvoertuig...oftwel auto met werk!
Dit hoeft helemaal niet, kan gewoon een super 5 zijn.
Maar als ze dit er niet bij zetten dan moeten ze er 6 maanden garantie op geven. Nieuwe wet, die komt volgend jaar of het jaar er na ook naar nederland europese wet.
Ja, klopt wat jullie zeggen, maar als je de beschrijving doorleest zie je dat er genoeg werk aan die bak zit, dus toch een knutselvoertuig!
Ollie schreef:Hey Dikkeknodel, ff een vraag....maaruh, wat is je echte naam en vanwaar deze nickname?
Haha, ik heet dus Raymond
Enne om een lang verhaal kort te maken, die nickname die slaat nergens op, maar die gebruik ik wel altijd en overal, dus als je um nog een keer tegenkomt, dan weet je dat ik dat ben