Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
whhahahahahaahaha! ik hoor het m donderdag nog zeggen: " ja echt een mooi bakkie! helemaal perfect in orde en ik heb m nog wat geholpen met de prijs"
whahahaaha
voor als ik een renault ga kopen: wie wil er mee
maar ff serieus: met die olietemperaturen, is dat geen bekend probleem dan als deze dat ook al heeft?
Vospower schreef:Nope, ik heb nog nooit een clio gezien die dat probleem heeft, beetje wazig allemaal. Maar als je dat blokje hoior lopen klinkt echt super.
Dat kan niet want een klep tikte de hele tijd. Dat gaat wel weer vanzelf over maarja. Het houd Rik bezig. Heeft ie ook wat te doen. Maar hij vroeg al af ik hem kon helpen met het dashboard voor het toerental metertje. Ik d8 dat al ie hem eraf had liggen er niet meer op kreeg.
De foto's van de meeting staan op mijn site eindelijk onder de link Renault Club.
Het filmpje moet ik nog bewerken maar heeft iemand daar een makkelijk programma voor?
@marcel wat je zei om te kijken of de auto koelvloeistof lekt werkt te goed . der ligt z'n halve liter onder de auto schat ik... maar denk de lek te hebben gevonden en waarschijnlijk is het de waterpomp
mbt tot die clio van Rik, laat em eerst ff verse olie en oliefilter doen, die combinatie van tikkende kleppen en hogere temp .... bij mijn clio bleef het getik langer duren naarmate de datum voor olieverversing dichterbij kwam, nieuwe olie doet wonderen, vooral als je goeie gebruikt, bijv, Kroonolie Emperol 10w40.
heb nog een rechter spiegel liggen als ie daar wat aamm heeft, en een middendemper, en een vervangingluchtfilter van ramair....
Patrick L. schreef:mbt tot die clio van Rik, laat em eerst ff verse olie en oliefilter doen, die combinatie van tikkende kleppen en hogere temp .... bij mijn clio bleef het getik langer duren naarmate de datum voor olieverversing dichterbij kwam, nieuwe olie doet wonderen, vooral als je goeie gebruikt, bijv, Kroonolie Emperol 10w40.
heb nog een rechter spiegel liggen als ie daar wat aamm heeft, en een middendemper, en een vervangingluchtfilter van ramair....
Ik zal het hem doorgeven, maar hij heeft alleen nog het glaasje nodig niet de hele spiegel.
Vospower schreef:Nope, ik heb nog nooit een clio gezien die dat probleem heeft, beetje wazig allemaal. Maar als je dat blokje hoior lopen klinkt echt super.
Enne jong... heb zoveel Clio 16v's gezien dan, dat je dat zo cker weet? Volgens mij heb je in welgeteld 3 clio 16's gezeten
Doe aub niet alsof je er zoveel vanaf weet
Ach man, het klonk goed, het kan altijd dat het blokje na 1000km in de soep loopt, maar volgens mij klonk het goed, ik zeg niet dat ik weet dat het goed klinkt of dat het zo is. Maar voor mijn gevoel wel.
Vospower schreef:Ach man, het klonk goed, het kan altijd dat het blokje na 1000km in de soep loopt, maar volgens mij klonk het goed, ik zeg niet dat ik weet dat het goed klinkt of dat het zo is. Maar voor mijn gevoel wel.
Bram is alleen mee gegaan om advies te geven. Ik heb die jongen zelf ook gezegt dat ie niet te snel moet kopen maar goed moet kopen. Rik heeft er zelf helemaal geen verstand van. En dat sinds gisteren de dashboard verlichting het ook al niet meer doet en de rechterdeur krijg je niet met de hand meer open van de buitenkant.
Heeft iemand een idee waarom het dashboard licht het niet meer doet of is het weer een gecorodeerd stekkertje.
tja, sleutelbakkie dus.
ik zou het bovenstepaneel van dashbord er eff uithalen en dan de tellerbak zelf, stekkers controleren etc. en die deur, de "klink" werkt niet? Binnenpaneel eruithalen en kijken wat er mis is, zal wel een kleinigheidje zijn.
Patrick L. schreef:tja, sleutelbakkie dus.
ik zou het bovenstepaneel van dashbord er eff uithalen en dan de tellerbak zelf, stekkers controleren etc. en die deur, de "klink" werkt niet? Binnenpaneel eruithalen en kijken wat er mis is, zal wel een kleinigheidje zijn.
Ja ik heb dat bij mijn oude clio ook al eens moeten doen maar het rare is dat als met wat flinke kracht de klink hard naar boven trekt hij wel werkt. Maar ja zal wel zo'n pinnetje niet meer helemaal erin zitten.
Ik stop al met de weddenschap die ik donderdag had. De vraag was wat het eerste aan de 16V mis zou gaan of wat er het eerste stuk zou gaan. Het is al niet meer bij te houden na 2 dagen.
marco schreef:als van het weekend alles goed gaat met de gt,en hij zondag weer rijdt .Dan heb ik donderdag al de raamband erop .Kunnen jullie eens kijken hoe dat uitziet .
@patrick: Nee het is inderdaad niet een super koop geweest.
@Ollie: Hebben jullie nog wat meetingen kunnen doen aan jou clio?
@De rest: het zit ons allemaal niet zo erg mee de laatste tijd.
het enige dat hier nog fatsoenlijk loopt ben ik, elke dag naar het station en terug
@ ROB H: goeiemorgen hey! heister heeft zich wel in z'n nek laten houwen zeg, gaat wel erg veel kapot aan dat ding, dat mag toch bij geen enkele auto voorkomen, zeker niet voor dat geld!
Werner schreef:
@ ROB H: goeiemorgen hey! heister heeft zich wel in z'n nek laten houwen zeg, gaat wel erg veel kapot aan dat ding, dat mag toch bij geen enkele auto voorkomen, zeker niet voor dat geld!
Dr wordt nu wel een negatief beeld gecreerd van die bak. Het zijn kleine dingetjes, wel teveel voor dat geld. Maar kijk eens naar de velgen en naar hoe die in de lak zit Tja en het blijft een renault ja
Owja, mij lasapparaat heeft een beetje kuren, de draad komt er niet mooi gelijkmatig uit. Heeft er niet toevallig iemand ff een lasapparaat te leen???