Friday Nightmeeting Oss I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

FNO meets TNM: Goorlappen Unite
When: Vrijdag 2 april 2004, 20.00 uur
Where: McDonald's, Veldhoven (NB)

Who:
Tom - Clio Williams
Oliver - Clio 16V
Frits - Clio RT
Sebastiaan - Clio
Rory - Clio 2
Johan - ???
Merijn - ???

Maybe's:
MJ - 5 GTT
Rob - 5 GTT
Douwe - Twingo
Haas
Car: Megane RS

FNO meets TNM: Merijn en Ollie's dream come true

Who:
Tom - Clio Williams
Oliver - Clio 16V
Frits - Clio RT
Sebastiaan - Clio
Haas - Clio
Rory - Clio 2
Johan - ???
Merijn - ???

Maybe's:
MJ - 5 GTT
Rob - 5 GTT
Douwe - Twingo
Merijn
Über-Spammer

Je komt naar Eindhoven, Haas? Dan denk ik dat het wel slim is om je werk af te zeggen, want om 2 uur 's nachts zijn we er niet meer, vrees ik. ;)
Ollie

Niks mis mee toch, jaloerse wankers :lol: :p
Bram (vospower)

Who:
Tom - Clio Williams
Oliver - Clio 16V
Frits - Clio RT
Sebastiaan - Clio
Haas - Clio
Rory - Clio 2
Johan - ???
Merijn - ???

Maybe's:
MJ - 5 GTT
Rob - 5 GTT
Douwe - Twingo
Bram 5 GTT/GTE
Marcel J.

Ollie schreef:
FNO meets TNM: Merijn feels Ollie
Haas

Merijn schreef:Je komt naar Eindhoven, Haas? Dan denk ik dat het wel slim is om je werk af te zeggen, want om 2 uur 's nachts zijn we er niet meer, vrees ik. ;)
daarom ben ik er ook blij om dat t wat verder weg is...t staat al in de agenda en volgende week vraag ik vrij, dat betekent dat ik erbij ben :D
Haas

Ollie schreef:
ik heb er geen moeite mee, als ik maar geen nachtmerries van de op mijn netvlies gebrande standjes van jullie krijg...:lol:
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Rory schreef:
Merijn schreef:wtf hebben ze allemaal vervangen, man!? En blijf nou eens weg bij de dealer met die auto. Dat kost je serieus bakken met geld! :(
Kost bakken met geld ja helaas, maarja ik ga toch kijken of die distb. riem niet ergens anders gemaakt kan worden ofzo... vind 450 euro schatting nogal ERG veel.. :(
Dat bedrag klopt wel. Was ik er ook voor kwijt. Het is namelijk een rotklusje, geen ruimte. Hier zit ook vervanging van de multiriem bij in, scheelt weer iets.

Enne, interieurluchtfilter haal je gewoon bij Lasaulec, kost 12 euro en 5 minuten moeite :)
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Ferdy
Über-Spammer

FNO meets TNM: Buttfest Grotesk !!!

Who:
Tom - Clio Williams
Oliver - Clio 16V
Frits - Clio RT
Sebastiaan - Clio
Haas - Clio
Rory - Clio 2
Johan - ???
Merijn - ???

Maybe's:
MJ - 5 GTT
Rob - 5 GTT
Douwe - Twingo
Ferdy - Clio II
Bram 5 GTT/GTE
Haas

Martijn *Baccara* schreef:
Rory schreef:
Merijn schreef:wtf hebben ze allemaal vervangen, man!? En blijf nou eens weg bij de dealer met die auto. Dat kost je serieus bakken met geld! :(
Kost bakken met geld ja helaas, maarja ik ga toch kijken of die distb. riem niet ergens anders gemaakt kan worden ofzo... vind 450 euro schatting nogal ERG veel.. :(
Dat bedrag klopt wel. Was ik er ook voor kwijt. Het is namelijk een rotklusje, geen ruimte. Hier zit ook vervanging van de multiriem bij in, scheelt weer iets.

Enne, interieurluchtfilter haal je gewoon bij Lasaulec, kost 12 euro en 5 minuten moeite :)
niet iedereen wil t snel doen, maar ik heb t zelf gedaan...was op zich goed te doen, als je maar ff rustig aan doet. Frits was er toen ook bij, was eigenlijk een eitje. Heb t alleen wel gedaan in een garage, dus een monteur kon ff naar de spanning kijken...dat was wel een voordeel. En natuurlijk dat jouw motortje iets moderner is dan de mijne...
Ferdy
Über-Spammer

damn, zitten we alweer op een nieuwe pagina,
zo ziet ze mijn Buttfest Grotesk niet...

toch leuk dat iedereen van die bijtitels bedenkt :lol: :lol: :lol:
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

~Haas~ schreef:niet iedereen wil t snel doen, maar ik heb t zelf gedaan...was op zich goed te doen, als je maar ff rustig aan doet. Frits was er toen ook bij, was eigenlijk een eitje. Heb t alleen wel gedaan in een garage, dus een monteur kon ff naar de spanning kijken...dat was wel een voordeel. En natuurlijk dat jouw motortje iets moderner is dan de mijne...
Stond er bij en ik keek er naar. martijn heeft eht meeste gedaan. maar het scheelt dat je zo hier en daar wel eens wat mee krijgt.

Zou nog bijna handig gaan worden. :wink:
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

~Haas~ schreef:
Rory schreef:

niet iedereen wil t snel doen, maar ik heb t zelf gedaan...was op zich goed te doen, als je maar ff rustig aan doet. Frits was er toen ook bij, was eigenlijk een eitje. Heb t alleen wel gedaan in een garage, dus een monteur kon ff naar de spanning kijken...dat was wel een voordeel. En natuurlijk dat jouw motortje iets moderner is dan de mijne...
Er is naast de multiriem ongeveer 5 cm ruimte. Het was puur daarom dat ik naar de dealer ben gegaan. Anders kom ik er nooit (zeker niet omdat ze toen 8 uren zijn gaan zoeken naar een geluidje), want qua tijd is het best te doen.
Vergelijk dat eens met de riem van m'n 5-je: 45 minuten.... :)
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
Haas

ruimte bij de mijne was ook 6 a 7 cm...niet dat t handig was, maar met een btje pielen, kom je ver, als je maar goed bedenkt wat je doet!!!

Mischien is een vraagbaak ook wel handig om te kijken of je t eventueel zelf kunt doen...?
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

~Haas~ schreef:ruimte bij de mijne was ook 6 a 7 cm...niet dat t handig was, maar met een btje pielen, kom je ver, als je maar goed bedenkt wat je doet!!!

Mischien is een vraagbaak ook wel handig om te kijken of je t eventueel zelf kunt doen...?
Het bespaart je in ieder geval veel geld, dat is zeker!
Als ik m'n auto alleen prive zou rijden, zou ik het misschien zelf ook geprobeerd hebben. Maar ik heb 'm nodig voor m'n werk (en de kilometervergoeding maakt de pijn wat minder)
Haas

~Haas~ schreef:ruimte bij de mijne was ook 6 a 7 cm...niet dat t handig was, maar met een btje pielen, kom je ver, als je maar goed bedenkt wat je doet!!!

Het bespaart je in ieder geval veel geld, dat is zeker!
Als ik m'n auto alleen prive zou rijden, zou ik het misschien zelf ook geprobeerd hebben. Maar ik heb 'm nodig voor m'n werk (en de kilometervergoeding maakt de pijn wat minder)
klopt..ik zit op school en heb een OV, heb me auto dus minder hard nodig zeg maar, dat helpt ook wel mee...
Anonymous

he lui sorry maar 2 april kan ik nier dan zit ik in parijs misschien kom ik ff op de heenweg langs moet ik ff kijken wanneer ik vertrek ik ga namelijk mijn zus ff verhuizen. Ja die gaat in parijs wonen :s vraag me niet waarom maar je. wie weet ????
:smoke:
Douwe

FNO meets TNM: Buttfest Grotesk !!!

Who:
Tom - Clio Williams
Oliver - Clio 16V
Frits - Clio RT
Sebastiaan - Clio
Haas - Clio
Rory - Clio 2
Johan - ???
Merijn - ???

Maybe's:
MJ - 5 GTT
Rob - 5 GTT
Ferdy - Clio II
Bram 5 GTT/GTE

Hmmzz effe gekeken maar veldhoven is me iets te ver ben ik al 3 uur alleen aan reistijd kwijt :s en na de uitlaat en bumpers moet ik effe zuinig aan doen met m'n geld dus dit sla ik effe over (N)
Rory

@Merijn, mn koude start probleem is weg! Als ik nu dus start om 17.00 en ik rijd meteen weg (dus niet ff spulletjes wegleggen, radio erop enzo) dan houd hij niet in!
Dus ze hebben iets gedaan bij de keuring wat het verholpen heeft...
Jesper16v
Contacteer:

vette avatar rory! :worship:
Ollie

Niet voor het een of ander, maar 108kB voor een avatar is wel erg veel hè...
Ferdy
Über-Spammer

duurt ook wel erg lang om hem helemaal te bekijken
Rory

Ollie schreef:Niet voor het een of ander, maar 108kB voor een avatar is wel erg veel hè...
Heb je nou niet altijd wat te zeiken op mij ;)
Van de week op de meeting ook al en nu weer... 2 april geen genade voor jou! Zonder spugen erin! :(

Ja klopt is wel veel maarja wanneer doe je het op de RTC nou goed? Tieten mogen niet, bewegende mogen niet, grote mogen niet... WAT EEN FUNCTIE VOOR DE LEDEN! je mag niet eens doen wat je zelf wilt whaha :D

(Ollie, gewoon als grapje bedoeld ok? (F))
Ollie

Zonder spugen erin? Als je tegenwoordig voor een beetje glijmiddel vraagt ben je al meteen een homo :p
Merijn
Über-Spammer

Rory, je moet gewoon eens kappen met dat kinderachtige gedoe! ;)
Rory

Merijn schreef:Rory, je moet gewoon eens kappen met dat kinderachtige gedoe! ;)
Lees eens wat hoger, mn koudestart probleem is weg! maarja ik doe maar kinderachtig dus ik vertel lekker niks! Pah! :p
Merijn
Über-Spammer

You ain't gonna fuckin' believe this... Nog geen jaar na vervanging knapt net, 15 minuten geleden, mijn koppelingskabel. Ik heb 'm nog veilig in een woonwijk kunnen parkeren en daarna in de zeikende regen naar huis kunnen lopen.

K*&^#RDEK(*&@#R!

P.S.: Sorry, Marcel...
Marcel B.

fucking shit! :)

misschien kunnen we em nog als wurgtouwtje gebruiken? :)
Don't walk the grass... smoke it
Rory

Merijn schreef:You ain't gonna fuckin' believe this... Nog geen jaar na vervanging knapt net, 15 minuten geleden, mijn koppelingskabel. Ik heb 'm nog veilig in een woonwijk kunnen parkeren en daarna in de zeikende regen naar huis kunnen lopen.

K*&^#RDEK(*&@#R!

Het zit je ook echt niet mee he Merijn.
Succes met je Willie en de rest (Y)
Douwe

Merijn schreef:You ain't gonna fuckin' believe this... Nog geen jaar na vervanging knapt net, 15 minuten geleden, mijn koppelingskabel. Ik heb 'm nog veilig in een woonwijk kunnen parkeren en daarna in de zeikende regen naar huis kunnen lopen.

K*&^#RDEK(*&@#R!

:evil: het is je echt niet gegund :s veel success met de reparatie.
Tom
Moderator
Car: MB

das wel heel snel zeg. Loopt ie aan ofzo?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Robke
Car: Lexus IS250

Volgens mij wil die auto van je echt niet verkocht worden aan een niet nader te noemen persoon. :lol:
Hij doet er van alles aan om kapot te gaan. :lol:

Nu effe serieus, het is wel weer erg klote zo zeg..... :evil:
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

(N)
Marcel B.

robclio16V schreef:Volgens mij wil die auto van je echt niet verkocht worden aan een niet nader te noemen persoon. :lol:
Hij doet er van alles aan om kapot te gaan. :lol:

Nu effe serieus, het is wel weer erg klote zo zeg..... :evil:
Oftie nou wil of niet! >-)
Nee echt balen, 't zit ff niet mee, maar na regen komt vast wel weer een keer zonneschijne (F)
Don't walk the grass... smoke it
Gesloten