Friday Nightmeeting Oss I
FNO meets TNM: Goorlappen Unite
When: Vrijdag 2 april 2004, 20.00 uur
Where: McDonald's, Veldhoven (NB)
Who:
Tom - Clio Williams
Oliver - Clio 16V
Frits - Clio RT
Sebastiaan - Clio
Rory - Clio 2
Johan - ???
Merijn - ???
Maybe's:
MJ - 5 GTT
Rob - 5 GTT
Douwe - Twingo
Who:
Tom - Clio Williams
Oliver - Clio 16V
Frits - Clio RT
Sebastiaan - Clio
Rory - Clio 2
Johan - ???
Merijn - ???
Maybe's:
MJ - 5 GTT
Rob - 5 GTT
Douwe - Twingo
FNO meets TNM: Merijn en Ollie's dream come true
Who:
Tom - Clio Williams
Oliver - Clio 16V
Frits - Clio RT
Sebastiaan - Clio
Haas - Clio
Rory - Clio 2
Johan - ???
Merijn - ???
Maybe's:
MJ - 5 GTT
Rob - 5 GTT
Douwe - Twingo
Who:
Tom - Clio Williams
Oliver - Clio 16V
Frits - Clio RT
Sebastiaan - Clio
Haas - Clio
Rory - Clio 2
Johan - ???
Merijn - ???
Maybe's:
MJ - 5 GTT
Rob - 5 GTT
Douwe - Twingo
-
FNO meets TNM: Merijn en Ollie's dream come true
Who:
Tom - Clio Williams
Oliver - Clio 16V
Frits - Clio RT
Sebastiaan - Clio
Haas - Clio
Rory - Clio 2
Johan - ???
Merijn - ???
Maybe's:
MJ - 5 GTT
Rob - 5 GTT
Douwe - Twingo
Bram 5 GTT/GTE
Who:
Tom - Clio Williams
Oliver - Clio 16V
Frits - Clio RT
Sebastiaan - Clio
Haas - Clio
Rory - Clio 2
Johan - ???
Merijn - ???
Maybe's:
MJ - 5 GTT
Rob - 5 GTT
Douwe - Twingo
Bram 5 GTT/GTE
daarom ben ik er ook blij om dat t wat verder weg is...t staat al in de agenda en volgende week vraag ik vrij, dat betekent dat ik erbij benMerijn schreef:Je komt naar Eindhoven, Haas? Dan denk ik dat het wel slim is om je werk af te zeggen, want om 2 uur 's nachts zijn we er niet meer, vrees ik.

ik heb er geen moeite mee, als ik maar geen nachtmerries van de op mijn netvlies gebrande standjes van jullie krijg...Ollie schreef:Niks mis mee toch, jaloerse wankersFNO meets TNM: Merijn en Ollie's dream come true![]()

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dat bedrag klopt wel. Was ik er ook voor kwijt. Het is namelijk een rotklusje, geen ruimte. Hier zit ook vervanging van de multiriem bij in, scheelt weer iets.Rory schreef:Kost bakken met geld ja helaas, maarja ik ga toch kijken of die distb. riem niet ergens anders gemaakt kan worden ofzo... vind 450 euro schatting nogal ERG veel..Merijn schreef:wtf hebben ze allemaal vervangen, man!? En blijf nou eens weg bij de dealer met die auto. Dat kost je serieus bakken met geld!
Enne, interieurluchtfilter haal je gewoon bij Lasaulec, kost 12 euro en 5 minuten moeite

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
FNO meets TNM: Buttfest Grotesk !!!
Who:
Tom - Clio Williams
Oliver - Clio 16V
Frits - Clio RT
Sebastiaan - Clio
Haas - Clio
Rory - Clio 2
Johan - ???
Merijn - ???
Maybe's:
MJ - 5 GTT
Rob - 5 GTT
Douwe - Twingo
Ferdy - Clio II
Bram 5 GTT/GTE
Who:
Tom - Clio Williams
Oliver - Clio 16V
Frits - Clio RT
Sebastiaan - Clio
Haas - Clio
Rory - Clio 2
Johan - ???
Merijn - ???
Maybe's:
MJ - 5 GTT
Rob - 5 GTT
Douwe - Twingo
Ferdy - Clio II
Bram 5 GTT/GTE
niet iedereen wil t snel doen, maar ik heb t zelf gedaan...was op zich goed te doen, als je maar ff rustig aan doet. Frits was er toen ook bij, was eigenlijk een eitje. Heb t alleen wel gedaan in een garage, dus een monteur kon ff naar de spanning kijken...dat was wel een voordeel. En natuurlijk dat jouw motortje iets moderner is dan de mijne...Martijn *Baccara* schreef:Dat bedrag klopt wel. Was ik er ook voor kwijt. Het is namelijk een rotklusje, geen ruimte. Hier zit ook vervanging van de multiriem bij in, scheelt weer iets.Rory schreef:Kost bakken met geld ja helaas, maarja ik ga toch kijken of die distb. riem niet ergens anders gemaakt kan worden ofzo... vind 450 euro schatting nogal ERG veel..Merijn schreef:wtf hebben ze allemaal vervangen, man!? En blijf nou eens weg bij de dealer met die auto. Dat kost je serieus bakken met geld!
Enne, interieurluchtfilter haal je gewoon bij Lasaulec, kost 12 euro en 5 minuten moeite
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Stond er bij en ik keek er naar. martijn heeft eht meeste gedaan. maar het scheelt dat je zo hier en daar wel eens wat mee krijgt.~Haas~ schreef:niet iedereen wil t snel doen, maar ik heb t zelf gedaan...was op zich goed te doen, als je maar ff rustig aan doet. Frits was er toen ook bij, was eigenlijk een eitje. Heb t alleen wel gedaan in een garage, dus een monteur kon ff naar de spanning kijken...dat was wel een voordeel. En natuurlijk dat jouw motortje iets moderner is dan de mijne...
Zou nog bijna handig gaan worden.
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Er is naast de multiriem ongeveer 5 cm ruimte. Het was puur daarom dat ik naar de dealer ben gegaan. Anders kom ik er nooit (zeker niet omdat ze toen 8 uren zijn gaan zoeken naar een geluidje), want qua tijd is het best te doen.~Haas~ schreef:niet iedereen wil t snel doen, maar ik heb t zelf gedaan...was op zich goed te doen, als je maar ff rustig aan doet. Frits was er toen ook bij, was eigenlijk een eitje. Heb t alleen wel gedaan in een garage, dus een monteur kon ff naar de spanning kijken...dat was wel een voordeel. En natuurlijk dat jouw motortje iets moderner is dan de mijne...Martijn *Baccara* schreef:Dat bedrag klopt wel. Was ik er ook voor kwijt. Het is namelijk een rotklusje, geen ruimte. Hier zit ook vervanging van de multiriem bij in, scheelt weer iets.Rory schreef:Kost bakken met geld ja helaas, maarja ik ga toch kijken of die distb. riem niet ergens anders gemaakt kan worden ofzo... vind 450 euro schatting nogal ERG veel..Merijn schreef:wtf hebben ze allemaal vervangen, man!? En blijf nou eens weg bij de dealer met die auto. Dat kost je serieus bakken met geld!
Vergelijk dat eens met de riem van m'n 5-je: 45 minuten....

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
ruimte bij de mijne was ook 6 a 7 cm...niet dat t handig was, maar met een btje pielen, kom je ver, als je maar goed bedenkt wat je doet!!!
Mischien is een vraagbaak ook wel handig om te kijken of je t eventueel zelf kunt doen...?
Mischien is een vraagbaak ook wel handig om te kijken of je t eventueel zelf kunt doen...?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Het bespaart je in ieder geval veel geld, dat is zeker!~Haas~ schreef:ruimte bij de mijne was ook 6 a 7 cm...niet dat t handig was, maar met een btje pielen, kom je ver, als je maar goed bedenkt wat je doet!!!
Als ik m'n auto alleen prive zou rijden, zou ik het misschien zelf ook geprobeerd hebben. Maar ik heb 'm nodig voor m'n werk (en de kilometervergoeding maakt de pijn wat minder)
klopt..ik zit op school en heb een OV, heb me auto dus minder hard nodig zeg maar, dat helpt ook wel mee...Martijn *Baccara* schreef:Het bespaart je in ieder geval veel geld, dat is zeker!~Haas~ schreef:ruimte bij de mijne was ook 6 a 7 cm...niet dat t handig was, maar met een btje pielen, kom je ver, als je maar goed bedenkt wat je doet!!!
Als ik m'n auto alleen prive zou rijden, zou ik het misschien zelf ook geprobeerd hebben. Maar ik heb 'm nodig voor m'n werk (en de kilometervergoeding maakt de pijn wat minder)
he lui sorry maar 2 april kan ik nier dan zit ik in parijs misschien kom ik ff op de heenweg langs moet ik ff kijken wanneer ik vertrek ik ga namelijk mijn zus ff verhuizen. Ja die gaat in parijs wonen
vraag me niet waarom maar je. wie weet ????

FNO meets TNM: Buttfest Grotesk !!!
Who:
Tom - Clio Williams
Oliver - Clio 16V
Frits - Clio RT
Sebastiaan - Clio
Haas - Clio
Rory - Clio 2
Johan - ???
Merijn - ???
Maybe's:
MJ - 5 GTT
Rob - 5 GTT
Ferdy - Clio II
Bram 5 GTT/GTE
Hmmzz effe gekeken maar veldhoven is me iets te ver ben ik al 3 uur alleen aan reistijd kwijt
en na de uitlaat en bumpers moet ik effe zuinig aan doen met m'n geld dus dit sla ik effe over 
Who:
Tom - Clio Williams
Oliver - Clio 16V
Frits - Clio RT
Sebastiaan - Clio
Haas - Clio
Rory - Clio 2
Johan - ???
Merijn - ???
Maybe's:
MJ - 5 GTT
Rob - 5 GTT
Ferdy - Clio II
Bram 5 GTT/GTE
Hmmzz effe gekeken maar veldhoven is me iets te ver ben ik al 3 uur alleen aan reistijd kwijt

@Merijn, mn koude start probleem is weg! Als ik nu dus start om 17.00 en ik rijd meteen weg (dus niet ff spulletjes wegleggen, radio erop enzo) dan houd hij niet in!
Dus ze hebben iets gedaan bij de keuring wat het verholpen heeft...
Dus ze hebben iets gedaan bij de keuring wat het verholpen heeft...
vette avatar rory! 

Heb je nou niet altijd wat te zeiken op mijOllie schreef:Niet voor het een of ander, maar 108kB voor een avatar is wel erg veel hè...

Van de week op de meeting ook al en nu weer... 2 april geen genade voor jou! Zonder spugen erin!

Ja klopt is wel veel maarja wanneer doe je het op de RTC nou goed? Tieten mogen niet, bewegende mogen niet, grote mogen niet... WAT EEN FUNCTIE VOOR DE LEDEN! je mag niet eens doen wat je zelf wilt whaha

(Ollie, gewoon als grapje bedoeld ok?

You ain't gonna fuckin' believe this... Nog geen jaar na vervanging knapt net, 15 minuten geleden, mijn koppelingskabel. Ik heb 'm nog veilig in een woonwijk kunnen parkeren en daarna in de zeikende regen naar huis kunnen lopen.
K*&^#RDEK(*&@#R!
P.S.: Sorry, Marcel...
K*&^#RDEK(*&@#R!
Het zit je ook echt niet mee he Merijn.Merijn schreef:You ain't gonna fuckin' believe this... Nog geen jaar na vervanging knapt net, 15 minuten geleden, mijn koppelingskabel. Ik heb 'm nog veilig in een woonwijk kunnen parkeren en daarna in de zeikende regen naar huis kunnen lopen.
K*&^#RDEK(*&@#R!
Succes met je Willie en de rest

Merijn schreef:You ain't gonna fuckin' believe this... Nog geen jaar na vervanging knapt net, 15 minuten geleden, mijn koppelingskabel. Ik heb 'm nog veilig in een woonwijk kunnen parkeren en daarna in de zeikende regen naar huis kunnen lopen.
K*&^#RDEK(*&@#R!

Oftie nou wil of niet!robclio16V schreef:Volgens mij wil die auto van je echt niet verkocht worden aan een niet nader te noemen persoon.![]()
Hij doet er van alles aan om kapot te gaan.![]()
Nu effe serieus, het is wel weer erg klote zo zeg.....

Nee echt balen, 't zit ff niet mee, maar na regen komt vast wel weer een keer zonneschijne

Don't walk the grass... smoke it