Ach het blijft toch maar een reno clio 16v hè, dus laten we niet gaan overdrijven...Merijn schreef:Mooi interieurtje!Mooie auto verder ook.

BTW Merijn hoeveel toeren haalde jij met die "powerball"?! Jij Master Wancker

nice car, weinig km`s, als het klopt tenminste.Rob.H schreef:De link van de nieuwe aanwinst:
Renault Clio 1.8 16v
Kleur: Williamsblauw
127000km gelopen
bouwjaar: dec./'92
lederen sport interieur
lm bbs velgen
cv, elec.ramen/spiegels
Devil uitlaat (voor tot achter)
auto is in perfecte staat.
Bram,heb je Liro nog kunnen bereiken? 11.00 is me te laat, heb morgen een druk dagje namelijk, 10.00 weg bij de geusselt zijn we om 10.20 bij Liro, ben ik voor 12.00 weer terugWie kan er morgenvroeg 11uur naar liro.
Lukt dat patrick, rob en co??? dan bel ik ff dalijk
Beter man!Ollie schreef:Zo, thanx to Michel zit mijn chippie er in! Michel wordt er al handig in, 20 minuten bakken, all-time record![]()
![]()
Zelfde verhaal als met de cupcomper van Pat, hij loopt lekker door de toeren heen en de begrenzing ligt ietsie hoger (8000 toeren). Volgende week weer ff VPower 100 octaan tanken, wel zo veilig!
Sow dat haal ik zelfs niet, de mijne is geloof ik op 7500 begrenst.Ollie schreef:Zo, thanx to Michel zit mijn chippie er in! Michel wordt er al handig in, 20 minuten bakken, all-time record![]()
![]()
Zelfde verhaal als met de cupcomper van Pat, hij loopt lekker door de toeren heen en de begrenzing ligt ietsie hoger (8000 toeren). Volgende week weer ff VPower 100 octaan tanken, wel zo veilig!
op papier ja duffe,Ollie schreef:Is allang gebeurd...maar voor de details moet je bij Michel zijn
10 uur is mij ok, ik zal deze keer wel op tijd zijn...Patrick L. schreef:Bram,heb je Liro nog kunnen bereiken? 11.00 is me te laat, heb morgen een druk dagje namelijk, 10.00 weg bij de geusselt zijn we om 10.20 bij Liro, ben ik voor 12.00 weer terugWie kan er morgenvroeg 11uur naar liro.
ff w88 of bram nog reageert.dikkeknodel schreef:10 uur is mij ok, ik zal deze keer wel op tijd zijn...Patrick L. schreef:Bram,heb je Liro nog kunnen bereiken? 11.00 is me te laat, heb morgen een druk dagje namelijk, 10.00 weg bij de geusselt zijn we om 10.20 bij Liro, ben ik voor 12.00 weer terugWie kan er morgenvroeg 11uur naar liro.
jammer, en beter, van die km standVospower schreef:Manne, het wordt gaat niet door morgenvroeg. Rob en ik kunnen niet, dus we kunnen beter volgende week gaan of de week daarna. Ik zal iig ff een afspraak maken.
Grtz
en patrick, die km zijn echt. Historie van de auto is bekend