subwoofer blijft op protection staan, zekering is goed??

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
mike16v

Ik wordt echt gek, nou doet me versterker het ook niet meer... (vanmorgen mijn Tv ook al niet :(

als ik de plus meet geeft ie een signaal de Remote ook. lijkt me dus goed, de min kan je die ook meten?? misschien een domme vraag...

of is mijn versterker gewoon kaduk... het is ook niet zo een super merk AV 2x100 watt
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

mike16v schreef:Ik wordt echt gek, nou doet me versterker het ook niet meer... (vanmorgen mijn Tv ook al niet :(

als ik de plus meet geeft ie een signaal de Remote ook. lijkt me dus goed, de min kan je die ook meten?? misschien een domme vraag...

of is mijn versterker gewoon kaduk... het is ook niet zo een super merk AV 2x100 watt
Heb je hem recent verplaatst of opnieuw aangesloten?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
mike16v

olijnsma schreef:
mike16v schreef:Ik wordt echt gek, nou doet me versterker het ook niet meer... (vanmorgen mijn Tv ook al niet :(

Heb je hem recent verplaatst of opnieuw aangesloten?
nou das 4 weken terug dat ie is ingbouwd en in ene deed ie het niet meer...
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Heb je een multimeter? probeer dan eens via het acoustisch signaal te kijken of er een kortsluiting zit in de bedrading,

Simpel te doen door 1 van de pennen op de plus draad en de ander op de min draad te doen. Wel van de versterker afhalen. Piept ie niet dan is er geen kortsluiting. En dan ligt t m waarschijnlijk aan de versterker
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
mike16v

olijnsma schreef:Heb je een multimeter? probeer dan eens via het acoustisch signaal te kijken of er een kortsluiting zit in de bedrading,

Simpel te doen door 1 van de pennen op de plus draad en de ander op de min draad te doen. Wel van de versterker afhalen. Piept ie niet dan is er geen kortsluiting. En dan ligt t m waarschijnlijk aan de versterker
nee heb geen multi meter, heb er wel een maar die doet het voor de verandering ook niet... zught
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Anders ben ik toch bang dat het de versterker is. :(
Stefan S.

Om te beginnen eerst alle luidspeakerkabels en subwooferkabel afkoppelen van de versterker. In deze kabels kan ook een breuk of storing zitten waardoor de versterker in protection springt. Om alles uit te sluiten gewoon effe twee draden rechtstreeks van je accu op de versterker aansluiten en kijken wat die dan doet. Als ie dan nog in de protection springt, dan is je versterker stuk bijv. een eindtrap die doorgebrand is.
Plaats reactie