hoi mensen
ik was ff aant surfen naar plaatjes van de 5 gtt, en ik zag dat er bij een hoop het hitteschild is vewijderd, voordeel, nadeel........ik weet t nie
hitteschild
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
als je even een search doet op hitteschild of iets zal je vanzelf tegen komen dat het eigenlijk niet goed is om hem weg te laten. redenen weet ik niet, hou me niet bezig met een GTT..slash schreef:hoi mensen
ik was ff aant surfen naar plaatjes van de 5 gtt, en ik zag dat er bij een hoop het hitteschild is vewijderd, voordeel, nadeel........ik weet t nie
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
Nadeel.
-
- Car: 5 GT Turbo
- Contacteer:
Voordeel:
- aantal gram gewichtsbesparing.
- verwarmde ontsteking/slangen etc.(mits boven turbo). Erg lekker voor je kouwe handen.
- minder geemmer wanneer je daar ergens onder moet wezen (turbo vervangen bv)
- mooi zicht op je turbootje.
Nadeel:
- verwarmde ontsteking/slangen etc.(mits boven turbo). Houden ze eigenlijk echt niet van.
Dus dat is 4 - 1!
Maar toch maar niet.
De meeste foto's die je hebt gezien zijn OF van show-auto's, of van auto's waar aan gewerkt wordt.
greets
- aantal gram gewichtsbesparing.
- verwarmde ontsteking/slangen etc.(mits boven turbo). Erg lekker voor je kouwe handen.
- minder geemmer wanneer je daar ergens onder moet wezen (turbo vervangen bv)
- mooi zicht op je turbootje.
Nadeel:
- verwarmde ontsteking/slangen etc.(mits boven turbo). Houden ze eigenlijk echt niet van.
Dus dat is 4 - 1!
Maar toch maar niet.
De meeste foto's die je hebt gezien zijn OF van show-auto's, of van auto's waar aan gewerkt wordt.
greets
Gewoon doen wat jij wilt. Ik heb jaren zonder hitteschild gereden en het enigste wat kapot ging was een stom siliconen slangetje die je bij de dump valve kreeg. Je hebt wel meer sleutelgemak als je hitteschild weg is. De enigste hitteschil die ik had was boven de startmotor. Anders kun je elk jaar je startmotor verwisselen. Let wel op als je zonder hitteschild gaat rijden dat je ontsteking in een beschermbakje moet of achter het schutbord. En de kabels moeten zo hoog mogelijk liggen en/of zoveel mogelijk bij de turbo vandaan.
There will be plenty of time to rest when your dead