hitteschild

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
slash
Berichten: 688
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:27
Locatie: leiden

hoi mensen
ik was ff aant surfen naar plaatjes van de 5 gtt, en ik zag dat er bij een hoop het hitteschild is vewijderd, voordeel, nadeel........ik weet t nie
Gerald
Über-Spammer
Berichten: 11129
Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
Car: 2x twingo2 +5GTT
Locatie: Du I Ven
Contacteer:

slash schreef:hoi mensen
ik was ff aant surfen naar plaatjes van de 5 gtt, en ik zag dat er bij een hoop het hitteschild is vewijderd, voordeel, nadeel........ik weet t nie
als je even een search doet op hitteschild of iets zal je vanzelf tegen komen dat het eigenlijk niet goed is om hem weg te laten. redenen weet ik niet, hou me niet bezig met een GTT..

GR.Frits
Matijs
Berichten: 5380
Lid geworden op: wo 29 aug 2001 0:00
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Nadeel.
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

Groot nadeel (N)
spir@l
Berichten: 2305
Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
Car: 5 GT Turbo
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Voordeel:
- aantal gram gewichtsbesparing.
- verwarmde ontsteking/slangen etc.(mits boven turbo). Erg lekker voor je kouwe handen.
- minder geemmer wanneer je daar ergens onder moet wezen (turbo vervangen bv)
- mooi zicht op je turbootje.

Nadeel:
- verwarmde ontsteking/slangen etc.(mits boven turbo). Houden ze eigenlijk echt niet van.



Dus dat is 4 - 1!


:wink:



Maar toch maar niet.
De meeste foto's die je hebt gezien zijn OF van show-auto's, of van auto's waar aan gewerkt wordt.


greets
catrinus
Berichten: 4451
Lid geworden op: za 2 jun 2001 0:00
Locatie: Sappemeer

Gewoon doen wat jij wilt. Ik heb jaren zonder hitteschild gereden en het enigste wat kapot ging was een stom siliconen slangetje die je bij de dump valve kreeg. Je hebt wel meer sleutelgemak als je hitteschild weg is. De enigste hitteschil die ik had was boven de startmotor. Anders kun je elk jaar je startmotor verwisselen. Let wel op als je zonder hitteschild gaat rijden dat je ontsteking in een beschermbakje moet of achter het schutbord. En de kabels moeten zo hoog mogelijk liggen en/of zoveel mogelijk bij de turbo vandaan.
There will be plenty of time to rest when your dead
Plaats reactie