Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

misschien late reactie
wat is er mis met TWINGO ????????
Over een tijdje moeten jullie toch echt op de knietjes als ik naast jullie kom staan met mijn klein blikje .(tijdje=2 jaar :) )
Twingo turbo met mijn blokje wat dan wel helemaal af is .
Met raamband THE ONE :worship:
Michel S.
Contacteer:

wilco blue schreef:misschien late reactie
wat is er mis met TWINGO ????????
Over een tijdje moeten jullie toch echt op de knietjes als ik naast jullie kom staan met mijn klein blikje .(tijdje=2 jaar :) )
Twingo turbo met mijn blokje wat dan wel helemaal af is .
Met raamband THE ONE :worship:
als een vogel erop schijt heb je een gewichtstoename van 30% en komt die de berg niet eens meer op. :p

Aan alle twingo rijders. Niet op letten. Vind de twingo niks, maar heb toch nog respect.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Marcel J.

wilco blue schreef:Met raamband THE ONE :worship:
en achterop een band met: who's gonna die soon :D

Nee Wilco respect ieder het zijne (Y)

Gaat er trouwens nog iemand mee naar Eindhoven op 2 april?!
dikkeknodel
Contacteer:

Rob (R5B) schreef:Und wass finden wir auf e-bay...

Ein R5 GTT mit R&H 8x14 m. 184/50 R14 Fahrwerk außen einstellbar,Elia Motorsport mit Tieferlegung 30ér Raid Stahlflex Bremsleitung v+h. Rennbremsanlage vorne Derok System F1 offener raid HP Luftfilter Motor Phase 2 Kopfbearbeitung,Nockenwelle,Zündanlage,großer wassergekühlter Phase 2 Lader Rennsportkupplung Leistung derzeit bei 1,7 bar Ladedruck 180PS (geht auch mehr) Auspuffanlage Gruppe A OMP 2-Sitzer mit Vollschalensitzen mit H-Gurte Käfig mit H-Kreuz und Flankenschutz weiße Blinker Zentralverrieglung elektrische Fenster usw.

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... gory=18254

[img]http://i19.ebayimg.com/01/i/01/5f/02/8b_1_b.JPG[/img]

Voor degene die de Duitse tunings termen ff willen opfrissen :wink:
Ehhm, kan iemand me uitleggen hoe een GTT in duitsland terecht komt?? Daar hebben ze toch een GTE omdat de GTT niet door de milieukeuring kwam :S .
dikkeknodel
Contacteer:

MJ schreef: Gaat er trouwens nog iemand mee naar Eindhoven op 2 april?!
Wat is in Eindhoven op 2 april?
Patrick L.

Ehhm, kan iemand me uitleggen hoe een GTT in duitsland terecht komt?? Daar hebben ze toch een GTE omdat de GTT niet door de milieukeuring kwam :S .[/
quote]

dat was na de milieueisen van 1988of 1989 dat de GTE daar de GTT ging vervangen
Werner

@ ROB H. Ik heb goed nieuws en slecht nieuws: ik kan de vetmeter donderdag niet meenemen. Wat is nu het geval: als de keuring in de frituur komt moet dat ding aanwezig zijn, is dit niet het geval--> boete van 1200 pleuro
het goede niews: als het moet kan ik er wel aankomen, maar na sluitingstijd (23.00) en voor openingstijd moet ie weer terug zijn (van dinsdag tot vrijdag om 12.00 's middags). ik kan m dus bijvoorbeeld wel vrijdagavond ophalen en dan kunnen we zaterdag middag kijken, dan hoeft ie pas om 16.00uur terug te zijn.
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

dikkeknodel schreef:
MJ schreef: Gaat er trouwens nog iemand mee naar Eindhoven op 2 april?!
Wat is in Eindhoven op 2 april?
FNO meets TNM in veldhoven, zie een aantal posts boven. en lijste natuurlijk ff aanvullen.

Gr.Frits
marco

Nou mensen me nieuwe bak is binnen.Ben gister avond met wilco in de espace :D :worship: naar tilburg gereden.Om aldaar bij cannonbalman mijn nieuwe versnellingsbak te halen.En wat een beauty she is.Was een leuke rit en we hebben het in een keer gevonden,<wilco goede routeplanner :D >.Na ff geklets te hebben met cannonbal moet ik zeggen die gozer weet echt waar die het over heeft,en de bak die hij levert voor de gt heeft hij ook nog eens wat versterkt :D .Ikke ben super blij en verheug me er al op om weer in my precious te rijden :D :worship: .Maak van de week ff foto's van de bak

greetz and see ya
Rob.H

Werner schreef:@ ROB H. Ik heb goed nieuws en slecht nieuws: ik kan de vetmeter donderdag niet meenemen. Wat is nu het geval: als de keuring in de frituur komt moet dat ding aanwezig zijn, is dit niet het geval--> boete van 1200 pleuro
het goede niews: als het moet kan ik er wel aankomen, maar na sluitingstijd (23.00) en voor openingstijd moet ie weer terug zijn (van dinsdag tot vrijdag om 12.00 's middags). ik kan m dus bijvoorbeeld wel vrijdagavond ophalen en dan kunnen we zaterdag middag kijken, dan hoeft ie pas om 16.00uur terug te zijn.
Riskeer geen boetes voor mijn olie temp. En als het goed is heeft Danny er nog een liggen en neemt hij hem mee als ie hem niet vergeet.
voske

ik zou nie durven :lol:
Ollie

Kijk Marco, that's the way to do it! Nu heb je een goede bak waar je nog héél lang plezier van zult beleven!
Marcel J.

@Marco: (Y) goed bezig, kdenk dat het erg verstandig is en qua prijs :worship: Kun je weer jaren vooruit en er zijn nu ook weer tuningsmogelijkheden >-)

@derest: Komop mensen wie gaat er nu mee naar Eindhoven.
Ollie

We zullen het vanavond wel ff hebben over Veldhoven. Lijkt me hartstikke leuk om met meer mensen te gaan, dus kom op mannen!

Riël, Rob, Patrick (2x), Marcel, Marco, Rob.H, Bram, Michel, Noud, Wilco, Ruud, Danny....wie vergeet ik ?

Kom op mensen, wordt top!
Rob

Ollie schreef:We zullen het vanavond wel ff hebben over Veldhoven. Lijkt me hartstikke leuk om met meer mensen te gaan, dus kom op mannen!

Riël, Rob, Patrick (2x), Marcel, Marco, Rob.H, Bram, Michel, Noud, Wilco, Ruud, Danny....wie vergeet ik ?

Ik wordt geroepen? :p

Oh ja, je was Alex vergeten :wink:
dikkeknodel
Contacteer:

moi!

Ik kijk wel ff of ik meegaat, vanavond kom ik ook weer ff langs, als me pa op tijd thuis is, ik heb hem de auto geleend in ruil voor een volle tank :D :D Zijn eigen is kaput en bij de garage
Ollie

Ow ja, kut, sorry Alex, maar jij gaat toch ook zeker mee?!

Zet je ff op het lijstje, al is het maar bij de maybe's... We moeten natuurlijk wel ff laten zien dat we een gezellige groep hebben daaro :D
Patrick L.

Ollie schreef:We zullen het vanavond wel ff hebben over Veldhoven. Lijkt me hartstikke leuk om met meer mensen te gaan, dus kom op mannen!

zowel vanavond als 2 april afwezig.
Rob

Werkt hier niet de lijstjes he Ollie :wink:
Ollie

Enne Pat, geen zin?
Rob

Ollie schreef:Enne Pat, geen zin?
De vrouw was toch terug van wintersport :p :wink:
Ollie

Daar moet ie toch nu wel overheen zijn Rob, ze is al terug sinds zondag :p
Rob

Oh ja, is waar ook. Daarom zegen we hem ook met 180 langs knallen op de weg terug :D
Ollie

En thuis is ie geknald met 200 :lol:
Marcel B.

Ollie schreef:Daar moet ie toch nu wel overheen geweest zijn Rob, ze is al terug sinds zondag :p
tssk! :)
Don't walk the grass... smoke it
Rob

He Bram... is dit niet iets voor in die van jou? http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... %3AIT&rd=1
Zou wel mooi passen bij de gele lak :wink:
Rob

dikkeknodel
Contacteer:

dikkeknodel
Contacteer:

Rob (R5B) schreef:Omdat we toch onzin zijn aan het postten:

Een R5 Dragster :D
Die heeft hem ook verhoogd, uitkijken, dan ben ik dus toch wel hip :lol: :lol: :lol:
Marcel J.

Rob (R5B) schreef:He Bram... is dit niet iets voor in die van jou? http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... %3AIT&rd=1

Ook fijn dat die knurf de kabels heeft over geknipt ipv de stekkers eruit te trekken (S) Voor de rest wel grappig :p
dikkeknodel
Contacteer:

MJ schreef:
Rob (R5B) schreef:He Bram... is dit niet iets voor in die van jou? http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... %3AIT&rd=1

Ook fijn dat die knurf de kabels heeft over geknipt ipv de stekkers eruit te trekken (S) Voor de rest wel grappig :p
Tis wel ff een duitser he, je kan het hem niet kwalijk nemen dat hij niet snapt waarom die donkere blokjes erop zitten :wink:
Marcel J.

dikkeknodel schreef:Tis wel ff een duitser he, je kan het hem niet kwalijk nemen dat hij niet snapt waarom die donkere blokjes erop zitten :wink:
Komkom Schnollie zou dit nog beter hebben gedaan...
Ollie

Bedankt voor de credits :D (Y)
dikkeknodel
Contacteer:

Ollie woont ook dicht genoeg bij limburg om dat niet te doen :D Wij limburgers oefenen goed invloeden op hem uit :lol: :lol:
Ollie

Niemand oefent invloed uit op mij! Ik heb mijn eigenl stijl, Olliestyle :D
Gesloten