Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
Wat ga je dan met je 5 doen???
ALS JE HET WAAGT!!!!!!!!!!!!!Ollie schreef:Do it Twingo style
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
is beter dan een twingo. with all do respect. Dat heeft toch amper wat weg van een auto.MJ schreef:Hey heb jij niet nog een mooie hatsjoe soepé te koop?!Michel S. schreef:ALS JE HET WAAGT!!!!!!!!!!!!!
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
-
oeijoei dalijk wordt onze wilco boos 

Er staat in groningen nog een leuke 5 16v te koop met frontschade
Ik wil daar naar gaan kijken maar misschien wat voor jou pat? Is ook apart 

Opvolger van de 5???MJ schreef:Vandaar dat het de opvolger is van de VIJFMichel S. schreef:with all do respect. Dat heeft toch amper wat weg van een auto.![]()
Denk dat je ernaast zit.
Waarom denk ik dat. De 5 is in heel veel verschillende uitvoeringen. Je hebt 3 deurs en 5 deurs. Net zoals de clio. Maar de Twingo is alleen maar als 3 deurs uitgebracht. Nu nog steeds!!!
Daarbij is de keuze in de Twingo heel erg beperkt. De clio en de R5 hebben naast de simpele, normale, comfort en heavy uitvoering ook sport modellen. De twingo heeft dit niet. Waar de R5 met de GTE en de GTT kwam, stond de clio te popelen met de Williams en de 16V. Twingo powered bij 1249cc.. WOEHAAAA, geweldig. Ding rijdt nog geen deuk in een pakje boter.
Daarbij heeft de R5 een assoriment motoren. Net zoals de Clio. De twingo niet.
R5 en clio zijn ook als diesels uitgebracht. Twingo heeft geen diesel uitvoering.
Dus kom niet met het is de opvolger. Want die eer gaat echt naar de clio. Twingo is een heel nieuw concept. De boodschappen auto. Lichte motor, klein en l*l**k.
Heb ik wel al, maar ik kan ze niet online zetten, want via geocities gaat dat niet? Wie kan dit wel?Rob.H schreef:Egid heb je foto's van je nieuwe 5. Succes ermee.![]()
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
-
wordt idd geen JapMJ schreef:Ga dan voor de suzuki Swift met spoiler pakket en TF&TF stickers aan de zijkanten blinderen die ramen Brute bak en echt wat voor jou: Koppie kaalscheren (hoewel
) en gabbermuziek op de nieuwe PATmobiel
liever een Tata dan een twingo.
Liever 1000 tata's dan 1 twingo. Zegt genoeg he

Komkom, beetje inlevenPatrick L. schreef:wordt idd geen Jap

Maar ga je toch weer terug naar een clio of helemaal een ander merk vrouwewagen bij voorbeeld?
-
Zal wel weer een renault worden denk ik, was mijn eerste auto en zal er ook wel mee eindigen, tot de dood ons scheidt 

Hey laat de TATA met rust hèMichel S. schreef:liever een Tata dan een twingo.

Trouwens MIxchel hoeveel mp3's gaan in een gigabite?! Sorry kheb daar helemaal geen verstand van onder andere dan he
-
Tja, de tijd zal het leren...Rob (R5B) schreef:De dood? Van jou of van de wagen?

Heej Ollie, ik heb vernomen tot jij wel iets van Duitsland af weet he 
Weet jij enige Duitse sites waar je 2e hands velgen kunt vinden?
Weet iemand voor de rest nog goede sites of adressen behalven marktplaats.nl???

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
ebay.deCameltijn schreef:Heej Ollie, ik heb vernomen tot jij wel iets van Duitsland af weet he
En verder zijn er weinig nederlandse site die zo groot zijn als marktplaats. de meesten vallen zwaar tegen.
Project: GTT Blue Sport
oke danke schön!! 
Das gibts doch nicht jaaa,
Da sind soviel Audi felge

Das gibts doch nicht jaaa,
Da sind soviel Audi felge

-
sjnollie, halt die Fresse...Ollie schreef:Oei, als je zoiets zegt weet je dat je oud wordt!
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Laat ons topic dan ook eens liggen, en als we het dan toch over een overloper hebben, wat ben je zelf eigenlijk?? Een duitser die in het zuiden wil wonen, maar toch af en toe iets komt zoeken in het midden van het land?? Leg die maar eens uit.....Ollie schreef:Hey Frits, blijf eens in het noorden jongen![]()
![]()
Project: GTT Blue Sport