Friday Nightmeeting Oss I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Ferdy
Über-Spammer

zitten van die zwarte stipjes op, zal wel teer en olie zijn ofzo ?
zal morgen eens proberen met groene zeep, als ik tijd heb :S
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Wat was dat toch weer leuk, zeg! :evil: :evil: :evil:

Teringzooi...
Ferdy
Über-Spammer

ja, pcies, wat een kutzooi...
Ferdy
Über-Spammer

rij ik net langs de mac, is iedereen al weg !!
gelukkig was Merijn er nog ;)
ghehe
ClioSi

Kan ik hier uit concluderen dat Merijn z'n auto stuk is gegaan gisteravond??? Hope not!
In het reactietopic Breda las ik ook al dat hij niet met de williams zou komen.. :s :(
Ferdy
Über-Spammer

dat kun je concluderen ja
ClioSi

Da's echt zwaar klote Merijn :evil: . Hopelijk niet te ernstig..
Ferdy
Über-Spammer

z'n dynamo, die pas vervangen is, had het begeven,
als het goed is, dan issie nu onderweg om de auto op te halen
Douwe

Ferdy schreef:zitten van die zwarte stipjes op, zal wel teer en olie zijn ofzo ?
zal morgen eens proberen met groene zeep, als ik tijd heb :S
Beste vind ik terpetine met een sopje ernaast. Stukje voor stukje de vlekjes/stippen weghalen met terpetine en gelijk afspoelen met water (Y) ze worden dan als nieuw :D

@merijn dus begrijp dat je gister de auto niet meer aan de praat kreeg :s mooi K%$ is dat :(
Tom
Moderator
Car: MB

wat is er precies gebeurd merijn? Klinkt niet goed iig
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Merijn, heeft iedereen je gister in de steek gelaten?? T was dat ik er zo vroeg uit moest en toen je ik weg reed je auto gewoon draaide, anders had ik ook wel ff gewacht.

Maar wat is er precies mis nu??

Gr.Frits
Ollie

Ja Merijn, leg ff precies uit man !
Jesper16v
Contacteer:

En die Jepper die duwt toch weer ff mee he!

Ik Merijn SMS'en "Zijn jullie er nog"

Alleen merijn dus :@ (N)

Mooi KUT, Hoop dat et snel goed komt Merizzle! (F)
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

woei, (N) (N) . klote merijn
Ferdy
Über-Spammer

wat is nu pcies de planning voor morgen ?

@Johan, om 12 uur bij de bushalte ?
Johan
Contacteer:

is goed. ik ben er om 12 uur ik pm je mijn mob nummer wel ff.
Merijn
Über-Spammer

Ollie schreef:Ja Merijn, leg ff precies uit man !
Nou, het zit zo... Het lampje van de accu brandde al toen ik naar Beuningen reed. De dag daarvoor ook al, dus ik dacht dat het een los contact was of zo. Dus ik rij lekker naar Beuningen, niks aan de hand, maar ineens knalt mijn radio er tot 3 maal toe uit. Zachter gezet, toen bleef ie wel aan, maar iets was er niet goed. Toen ik dus in Beuningen aankwam effe met Rob over gehad en gekeken, maar toen startte 'ie niet. Misschien kon het zo zijn dan de startmotor te warm was, dus maar effe af laten koelen. Dat leek me overigens wel een beetje vreemd, want ik heb nooit problemen gehad daarmee. Maar goed, wij dat ding af laten koelen en starten na een paar uur. Starten en lopen, maar moeizaam. Dus ik laat 'm lopen om warm te worden en naar huis te gaan. Toen belde Jan-Paul op dat ie ook nog effe langs kwam. Dus ik de auto weer afgezet.

Om kwart over 12 waren alleen JP en ik er nog en ik startte mijn auto rond kwart over 12 om weg te rijden. Moeizame start, maar hij liep wel gewoon goed. Ik rijdt weg, JP voor me uit en ik ben de rotonde nog niet 3-kwart rond en ineens doet niets het meer. Verlichting weg, ruitenwissers uit, zelfs de alarmlichten werkte niet meer. Dus ik die bak in de berm gezet en naar mijn broer bellen. Die lag al in ben, aangezien die 's nachts ook F1 wilde kijken. Hij kwam wel effe naar Beuningen om me naar huis te slepen, maar had geen sleepkabel. Die zou hij onderweg wel ergens halen.

Toevalligerwijs sms't Jesper of er nog iemand is in Beuningen. Dus ik bel 'm op en hij kwam me even warme voeten geven in zijn gele bakkie! (Y) Effe de agressie uit mijn lijf gerookt en toen kwam mijn broer met zijn vriendin aan. Effe overlegd wat we gingen doen, want aangezien ik geen licht en bekrachtiging had, leek me het niet zo'n goed idee om naar Oss te slepen. Toen hebben we de auto maar uit de blubberberm geduwd en naar de parkeerplaats van de McD's gereden. Daar heeft 'ie vannacht gestaan.

Vanochtend om 8 uur opgestaan en naar de garage waar de dynamo gemaakt was. Ondertussen was Ferdy, die ik op de hoogte had gesteld van dit gezeik, effe gaan kijken of mijn auto er nog heelhuids bijstond. :worship: Gelukkig was 'ie nog heel en Geert (garagist) zijn er effe heengereden met een spare accu om te proberen om toch thuis te komen. Na bij een kampeershop het 1 en ander aan vreemd frans gereedschap te hebben geleend de nieuwe accu erin gezet en rijden. Gelukkig ging dat dus goed! De auto de garage ingereden en alles doorgemeten. En inderdaad, de dynamo leverde helemaal geen stroom. De dynamo afgekoppeld en alles doorgemeten en alles was goed, dus het moest de dynamo wel zijn.

De dynamo ligt nu weer bij het revisiebedrijf waar we effe aardig pissig zijn geworden. :) Dinsdag is 'ie hoogstwaarschijnlijk klaar en dan hangen we 'm er weer in.

1 klein voordeel: de stationairklep/luchtschuif heb ik ook direct maar even schoongemaakt en voorzien van nieuwe klemmen. :) Misschien dat dat inhouden bij koude start (Clio-kwaaltje) nu verholpen is. :D Ook alle stekkers effe met contactspray ingespoten, dus da's allemaal 100%! :)

Maar goed, al met al was het weer een enerverende FNO! :S
Johan
Contacteer:

pfft het zit niet echt mee zeg :s .
jpp_GTX

Hey merijn,

Gelukkig dat je je auto heelhuids thuis hebt gekregen! Maar goed dat jullie er niet meer waren toen ik kwam kijken, want ik had dat bakkie van jou toch echt naar huis gesleept :lol: :lol: :lol:
(for good old times! :worship: )

Maar goed...
Succes joh! Ik hoor het wel..
Merijn
Über-Spammer

:lol: Inderdaad! :)

Maareh, effe iets anders: Kan ik morgen met iemand meerijden? Is een beetje nutteloos om nu met een niet-Renault naar Breda te rijden als er toch een hoop andere mensen wel komen.
Panoramix

Merijn schreef::lol: Inderdaad! :)

Maareh, effe iets anders: Kan ik morgen met iemand meerijden? Is een beetje nutteloos om nu met een niet-Renault naar Breda te rijden als er toch een hoop andere mensen wel komen.
Leen een passat!

Dat verhaal van uitvallende radio etc komt me helaas erg bekend voor, ik had hetzelfde een keer 's avonds. Eerst de radio uit, toen de dashboardverlichting en ook de koplampen. Erg lollig bij -5 :@

70 euro voor een compleet gereviseerde dynamo, nooit meer problemen gehad sindsdien.
Laatst gewijzigd door Panoramix op za 6 mar 2004 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Ollie

Wat een verhaal man, echt balen! Komt wel weer goed, maar toch, morgen meeting, lekker met de Willie zit er niet in :(
Heb je brabantse stennis geschopt daaro :wink:
Merijn
Über-Spammer

Panoramix schreef:

Leen een passat!

Dat verhaal van uitvallende radio etc komt me helaas erg bekend voor, ik had hetzelfde een keer 's avonds. Eerst de radio uit, toen de dashboardverlichting en ook de koplampen. Erg lollig bij -5 :@

70 euro voor een compleet gereviseerde dynamo, nooit meer problemen gehad sindsdien.
Het 'leuke' is dat de dynamo vorige week is vervangen... :S
Panoramix

Door wat voor 1, nieuwe? gereviseerde, van de sloop?
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

Ik zit nog alleen in de auto, maar we moeten ff kijken hoe we dat dan regelen. want de rest wacht op mij zeg maar. Of je moet haas ff lief aan kijken dat ie vooruit rijdt of zo.

En ik weet ook niet helemaal precies meer waar je woont....

Laat maar wat horen, hier is in ieder geval wel plek.

Gr.Frits
ClioSi

Je kunt met mij mee rijden hoor! :)
Moet er alleen wel iemand op de achterbank gaan zitten, want een vriend van me gaat ook mee.
Ik hoor het wel of je mee wil rijden of dat je met iemand anders mee rijdt.

P.S. rij niet met de groep mee, zoals gezegt.
Haas
Car: Megane RS

merijn, je kunt eventueel met mij meerijden, weet alleen niet hoe vroeg ik ongeveer ga...Niet zo'n zin om supervroeg op te staan...gelukkig strax de auto al gewassen, hoeft dat morgenvroeg niet meer :)

Waar had je die dynamo laten reviceren btw? Hoef ik daar iig niet heen...:lol: ;) :( (N)
Merijn
Über-Spammer

Het was een nieuwe dynamo... Geen revisie, dus! :S
Johan
Contacteer:

zijn we allemaal al wakker 8)
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

Johan schreef:zijn we allemaal al wakker 8)
Heb de ogen los, maar wakker????Nee dat komt zo in de auto wel.... :p
Ferdy
Über-Spammer

ben al sinds half 9 wakker, terwijl het om 2 uur pas slapen was

@Frits, super dat je er gister was ! vonk echt erg leuk !
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

Ferdy schreef:ben al sinds half 9 wakker, terwijl het om 2 uur pas slapen was

@Frits, super dat je er gister was ! vonk echt erg leuk !
Jij bent niet de enige die dat soort muziek af en toe leuk vind. (~) (~)

Gr.Frits
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

Weet iemand toevallig wat merijn nu doet??

Roel, haaz, haalt een van jullie hem nu op of moet ik ff bellen zo??

GR.Frits
Johan
Contacteer:

hij zal nu nog wel liggen slapen (S), maar ik weet ook niet wat merijn doet
Merijn
Über-Spammer

Hoe laat zijn jullie bij de BP thv Oss? Dan zorg ik dat ik daar ben en spring ik bij iemand in de auto.
Gesloten