zal morgen eens proberen met groene zeep, als ik tijd heb

Beste vind ik terpetine met een sopje ernaast. Stukje voor stukje de vlekjes/stippen weghalen met terpetine en gelijk afspoelen met waterFerdy schreef:zitten van die zwarte stipjes op, zal wel teer en olie zijn ofzo ?
zal morgen eens proberen met groene zeep, als ik tijd heb
Nou, het zit zo... Het lampje van de accu brandde al toen ik naar Beuningen reed. De dag daarvoor ook al, dus ik dacht dat het een los contact was of zo. Dus ik rij lekker naar Beuningen, niks aan de hand, maar ineens knalt mijn radio er tot 3 maal toe uit. Zachter gezet, toen bleef ie wel aan, maar iets was er niet goed. Toen ik dus in Beuningen aankwam effe met Rob over gehad en gekeken, maar toen startte 'ie niet. Misschien kon het zo zijn dan de startmotor te warm was, dus maar effe af laten koelen. Dat leek me overigens wel een beetje vreemd, want ik heb nooit problemen gehad daarmee. Maar goed, wij dat ding af laten koelen en starten na een paar uur. Starten en lopen, maar moeizaam. Dus ik laat 'm lopen om warm te worden en naar huis te gaan. Toen belde Jan-Paul op dat ie ook nog effe langs kwam. Dus ik de auto weer afgezet.Ollie schreef:Ja Merijn, leg ff precies uit man !
Leen een passat!Merijn schreef:Inderdaad!
Maareh, effe iets anders: Kan ik morgen met iemand meerijden? Is een beetje nutteloos om nu met een niet-Renault naar Breda te rijden als er toch een hoop andere mensen wel komen.
Het 'leuke' is dat de dynamo vorige week is vervangen...Panoramix schreef:Leen een passat!Merijn schreef:Inderdaad!
Maareh, effe iets anders: Kan ik morgen met iemand meerijden? Is een beetje nutteloos om nu met een niet-Renault naar Breda te rijden als er toch een hoop andere mensen wel komen.
Dat verhaal van uitvallende radio etc komt me helaas erg bekend voor, ik had hetzelfde een keer 's avonds. Eerst de radio uit, toen de dashboardverlichting en ook de koplampen. Erg lollig bij -5![]()
70 euro voor een compleet gereviseerde dynamo, nooit meer problemen gehad sindsdien.
Ik zit nog alleen in de auto, maar we moeten ff kijken hoe we dat dan regelen. want de rest wacht op mij zeg maar. Of je moet haas ff lief aan kijken dat ie vooruit rijdt of zo.Merijn schreef:Inderdaad!
Je kunt met mij mee rijden hoor!Merijn schreef:Inderdaad!
Heb de ogen los, maar wakker????Nee dat komt zo in de auto wel....Johan schreef:zijn we allemaal al wakker
Jij bent niet de enige die dat soort muziek af en toe leuk vind.Ferdy schreef:ben al sinds half 9 wakker, terwijl het om 2 uur pas slapen was
@Frits, super dat je er gister was ! vonk echt erg leuk !