Zal Sanspeed leuk vinden, 19 man in de winkel

kom ik ook kijken, hoe je 19 man in dat winkeltje wil proppenAlleycat schreef:Misschien een goed idee om ze met z'n negentienen op te halen? Soort mini-meeting, kunnen we ons vergapen aan elkaars automatten
Zal Sanspeed leuk vinden, 19 man in de winkel![]()
Ja, dat wil ik ook graag weten.Werner schreef:ff vraagje, blijven deze matten beschikbaar om te bestellen of niet? alvast bedankt
FF omhooghalen...Ollie schreef:Makkelijkste is om het over te boeken naar de rekening van de club, lijkt mij. Onder vermelding van "matten + nickname".
Ben er nog niet helemaal uit met onze penningmeester...JEROEN![]()
Als iemand het bedrag heeft overgemaakt, stuur mij dan meteen een PM met je daarin ook je echte voor en achternaam en nogmaals wat je besteld hebt (welke kleure/auto). Dan staat dat tenminste allemaal mooi bij elkaar!
Prijs was:
67 euro voor de mattenset
Er zijn 3 mensen met een extra opruk, daar komt 9 euro voor bij...wordt dus 76 euro
Voor vragen...PM me gerust!
Ik heb de matten al betaald. (geld overgemaakt naar rekening rtc) Edwin neemt ze idd voor me mee a.s. zaterdag.Ollie schreef:Van Marcel (Mr. Bacardi Cola) en Edwin19 is mij bekend dat deze ze zelf gaan halen aanstaande zaterdag en daar ook contant zullen betalen.
YupOllie schreef:Eigen post ff ge-edit, Marcel 16V en Edwin19 gaan ze zelf halen en betalen contant en ze nemen daarbij de set mee van Marcel (mr. bacardi cola).
Zo is het toch hè?!
yupMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:YupOllie schreef:Eigen post ff ge-edit, Marcel 16V en Edwin19 gaan ze zelf halen en betalen contant en ze nemen daarbij de set mee van Marcel (mr. bacardi cola).
Zo is het toch hè?!
Ollie schreef:Super![]()
Zal een flinke stapel zijn hè, heb je nog ruimte over![]()