Zal Sanspeed leuk vinden, 19 man in de winkel
vloermatten Renault Tuning Club
Misschien een goed idee om ze met z'n negentienen op te halen? Soort mini-meeting, kunnen we ons vergapen aan elkaars automatten 

Makkelijkste is om het over te boeken naar de rekening van de club, lijkt mij. Onder vermelding van "matten + nickname".
Ben er nog niet helemaal uit met onze penningmeester...JEROEN
Als iemand het bedrag heeft overgemaakt, stuur mij dan meteen een PM met je daarin ook je echte voor en achternaam en nogmaals wat je besteld hebt (welke kleure/auto). Dan staat dat tenminste allemaal mooi bij elkaar!
Prijs was:
67 euro voor de mattenset
Er zijn 3 mensen met een extra opruk, daar komt 9 euro voor bij...wordt dus 76 euro
Voor vragen...PM me gerust!
Ben er nog niet helemaal uit met onze penningmeester...JEROEN
Als iemand het bedrag heeft overgemaakt, stuur mij dan meteen een PM met je daarin ook je echte voor en achternaam en nogmaals wat je besteld hebt (welke kleure/auto). Dan staat dat tenminste allemaal mooi bij elkaar!
Prijs was:
Er zijn 3 mensen met een extra opruk, daar komt 9 euro voor bij...wordt dus 76 euro
-
michel 16v
- Contacteer:
kom ik ook kijken, hoe je 19 man in dat winkeltje wil proppenAlleycat schreef:Misschien een goed idee om ze met z'n negentienen op te halen? Soort mini-meeting, kunnen we ons vergapen aan elkaars automatten
Zal Sanspeed leuk vinden, 19 man in de winkel![]()
btw ik kan de matjes wel meenemen naar de meeting in breda, u geeft maar een gil
is het ook mogelijk om ze eventueel zelf op te halen? ik moet toch nog voor verschillende dingen bij ze zijn
en 19 man passen noooooooooooooit in dat winkeltje
en 19 man passen noooooooooooooit in dat winkeltje
Als ik iets moet overmaken hoor ik het wel he? Ik zou ze graag gewoon op de openingsmeeting in ontvangst nemen.
-
Robert Turbo
Ja, dat wil ik ook graag weten.Werner schreef:ff vraagje, blijven deze matten beschikbaar om te bestellen of niet? alvast bedankt
Renault 5 GT Turbo "EVO"
FF omhooghalen...Ollie schreef:Makkelijkste is om het over te boeken naar de rekening van de club, lijkt mij. Onder vermelding van "matten + nickname".
Ben er nog niet helemaal uit met onze penningmeester...JEROEN![]()
Prijs was:
Mensen, geld mag/moet
Zo...er hoeft nog maar één iemand het geld over te maken. PM daarvoor is verstuurd, dus opschieten maar 
Er zullen op de meeting de 7e in Breda ook setjes beschikbaar zijn voor mensen die niet besteld hebben:
2 voor de GTT
2 voor de 19
2 voor de Clio
Dus ga zeker eens kijken bij de stand!
Er zullen op de meeting de 7e in Breda ook setjes beschikbaar zijn voor mensen die niet besteld hebben:
2 voor de GTT
2 voor de 19
2 voor de Clio
Dus ga zeker eens kijken bij de stand!
Ow dat ben ik dan 
Ik zal eens kijken of ik nog geld heb
Komt eraan
Kan ik ook gelijk de contributie betalen <schaam> 
Ik zal eens kijken of ik nog geld heb
Komt eraan
Even nog een keer voor alle zekerheid. Ik heb de volgende mensen opstaan voor een mattensetje:
5 GTT:
Alleycat
Pumbaa82
Matijs
MJ
2x RTC
Clio 16V:
Uenk
Ollie
2x RTC
19
Christian
Marcel (Mr. Bacardi Cola)
Edwin19
Marcel 16V
Jeroen K
2x RTC
en een Twingo + Laguna II voor Priyantha
Van Marcel 16v en Edwin19 is mij bekend dat deze ze zelf gaan halen aanstaande zaterdag en daar ook contant zullen betalen. Ze zullen ook de set van Marcel (Mr. Bacardi Cola) meenemen.
Maar kan de rest van het lijstje even melden of ze overgeboekt hebben of dat ze al zeker weten dat het overgemaakt is (internetbankieren/afschrift).
Zet dat ff hier neer in het topic aub!
5 GTT:
Alleycat
Pumbaa82
Matijs
MJ
2x RTC
Clio 16V:
Uenk
Ollie
2x RTC
19
Christian
Edwin19
Marcel 16V
Jeroen K
2x RTC
en een Twingo + Laguna II voor Priyantha
Van Marcel 16v en Edwin19 is mij bekend dat deze ze zelf gaan halen aanstaande zaterdag en daar ook contant zullen betalen. Ze zullen ook de set van Marcel (Mr. Bacardi Cola) meenemen.
Maar kan de rest van het lijstje even melden of ze overgeboekt hebben of dat ze al zeker weten dat het overgemaakt is (internetbankieren/afschrift).
Zet dat ff hier neer in het topic aub!
Laatst gewijzigd door Ollie op wo 3 mar 2004 13:28, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik heb de matten al betaald. (geld overgemaakt naar rekening rtc) Edwin neemt ze idd voor me mee a.s. zaterdag.Ollie schreef:Van Marcel (Mr. Bacardi Cola) en Edwin19 is mij bekend dat deze ze zelf gaan halen aanstaande zaterdag en daar ook contant zullen betalen.
Mijn geld is overgemaakt naar RTC rekening op 02-03-2004 via internet bankieren 
-
YupOllie schreef:Eigen post ff ge-edit, Marcel 16V en Edwin19 gaan ze zelf halen en betalen contant en ze nemen daarbij de set mee van Marcel (mr. bacardi cola).
Zo is het toch hè?!
-
Harm
- Car: Renault Grand Espace
- Contacteer:
Ik kan zondag 7 maart niet op de openings meeting komen. Zou iemand zo vriendelijk, attent en goed
willen zijn om mijn bestelde matten af te geven ?
Als iemand over de A12 lange Veenendaal komt, en dat wil doen,
PM mij aub eventjes.
willen zijn om mijn bestelde matten af te geven ?
Als iemand over de A12 lange Veenendaal komt, en dat wil doen,
PM mij aub eventjes.
yupMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:YupOllie schreef:Eigen post ff ge-edit, Marcel 16V en Edwin19 gaan ze zelf halen en betalen contant en ze nemen daarbij de set mee van Marcel (mr. bacardi cola).
Zo is het toch hè?!
Ik zal de matten van Uenk wel mee naar veenendaal nemen. hij stuurde me een pbtje. woont twee blokken bij me vandaan. Ollie had je al een mailtje van hem gekregen over dat ik ze meeneem??
-
michel 16v
- Contacteer:
heb net even de matjes opgehaald, ziet er goed uit jongens 
-
michel 16v
- Contacteer:
Ollie schreef:Super![]()
Zal een flinke stapel zijn hè, heb je nog ruimte over![]()
als je morgen een rode clio ziet, uitpuilend van automatjes en al door kwaadwillende rtc-ers wordt geplunderd, dan ben ik dat
Iemand die in de buurt van A'dam komt morgen ?
Ik kan morgen niet komen naar de meeting helaas, maar wil wél graag m'n 2 setjes matten
Ik kan morgen niet komen naar de meeting helaas, maar wil wél graag m'n 2 setjes matten