RTC Nieuwsbrief
-
Expres fouten maken doen we natuurlijk niet! Er gaat wel altijd een grondige spellingcheck over heen voordat we gaan drukken. Natuurlijk kan het voorkomen dat we wat over het hoofd zien.
Was maar een geintje, Robert!Robert dB. schreef:Expres fouten maken doen we natuurlijk niet! Er gaat wel altijd een grondige spellingcheck over heen voordat we gaan drukken. Natuurlijk kan het voorkomen dat we wat over het hoofd zien.

Ik heb op de 2nov meeting ook mn eerste nieuwsbrieven gehad. Ik dacht altijd dat dat wel van die zwart-wit blaadjes zouden zijn, maar het bleken mooi in kleur gedrukte te zijn.
Ziet er keurig uit hoor, mijn complimenten
. En de inhoud is ook leuk om te lezen.

ja, maar daar hebben wij onze spelling corrector voor, maar ook die maakt dus foutjes...Tom schreef:ik ben er ook een aantal tegen gekomen. Storend vind ik het niet, iedereen maakt wel eens een foutje met typen
Immer wieder die verdammte Holländer
Ik zat gister toevallig nog te denken wanneer ik m nou eens zou krijgen. Ik ga maar eens snel gaan kijken dan vanmiddag 

dank u dank u 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Mijn 1e Nieuwsbrief die ik ontvang, en ik moet zeggen 

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
de andere 4 zijn aanstaande zondag te verkrijgen als nieuwe merchandise! alle 4 in een envelop voor ik dacht 5 euro, maar hang me er niet aan op 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Ophangen aan een envelop?? T moet niet gekker worden met die postbode's-Ray- schreef:de andere 4 zijn aanstaande zondag te verkrijgen als nieuwe merchandise! alle 4 in een envelop voor ik dacht 5 euro, maar hang me er niet aan op

Project: GTT Blue Sport
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Naast de kamer van koophandel envelop lag er nog een even grote geheime complete witte envelop, en dat was idd de nieuwsbrief! Helaas geen tijd om te lezen, komt volgende week in de trein, samen met de rest van het leesvoer van de afgelopen weken 

-
Leden;
Als alles goed gaat bij de mannen en vrouwen in de rode pakjes ontvangen jullie vandaag of morgen Nieuwsbrief nr 5!
Veel leesplezier alvast,
De redactie.
Als alles goed gaat bij de mannen en vrouwen in de rode pakjes ontvangen jullie vandaag of morgen Nieuwsbrief nr 5!
Veel leesplezier alvast,
De redactie.
-
Whahaha lachhuh man!Marco V schreef:en ik heb hem ook ontvangen ziet er weer toppie uit![]()
zelfs mn ma (die ook twingo rijd )
heeft het stukje zitten lezen over twingo turbo
Wil ze 'm een keertje lenen??
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Ben ik vandaag aan het werk bij de post, hou ik mn eigen post in de gaten....Geen nieuwsbrief
Kom ik net thuis, vraag ik of er ook post voor mij is, komt mn moeder....."Ja iets van de RTc. was er gister al......
Bedankt mam.
Maar dus hier ook binnen en gelijk uit gelezen...
tis weer fantastich.

Kom ik net thuis, vraag ik of er ook post voor mij is, komt mn moeder....."Ja iets van de RTc. was er gister al......

Bedankt mam.

Maar dus hier ook binnen en gelijk uit gelezen...

Project: GTT Blue Sport
-
Ik heb hem ook ontvangen.
Hijs super
Hijs super

Renault 5 GT Turbo "EVO"