RTC Nieuwsbrief
ik heb hem ook binnen
Ziet er top uit! mijn complimenten!
Ziet er top uit! mijn complimenten!
Heb nix geloof ik 
-
Anonymous
ik ook niet. was ik gister nog zo tevreden over de postbode dat hij de GTI T&D een dagje eerder bezorgde dan normaal, vandaag niet meerRiël schreef:Heb nix geloof ik
wellicht komt de postkoets wat later in limburg?Riël schreef:Heb nix geloof ik
there is no spoon.
mmmmmmmmhhhhhh ik wil naar huuuuuuuiiiiiiiissssssssssss!!!!! 
-
Rene (Mr. TX)
- Contacteer:
Ik heb hem ook net gelezen, ziet er toppie uit hoor! 
Thanx voor de complimenten allemaal!!!!! 
namens de redactie
namens de redactie
Laatst gewijzigd door ~thijs~ op vr 18 okt 2002 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Is een beetje te ver voor RayTijn schreef:wellicht komt de postkoets wat later in limburg?Riël schreef:Heb nix geloof ik
-
twingoturbo
ziet er heel goed uit!
Thijs RSI schreef:Is een beetje te ver voor RayTijn schreef:wellicht komt de postkoets wat later in limburg?Riël schreef:Heb nix geloof ik
m'n limburgse collega's hebben een andere mentaliteit geloof ik
Immer wieder die verdammte Holländer
-
André ter Velde
Ik heb hem ook binnen. Kan er niet om lachen !
Er is iemand die me begrijpt, dus vraag niet verder !
De brabantse blijkbaar ook 
Hee Opa doe ik zo mijn best speciaal voor jou, en dan is het niet goedAndré ter Velde schreef:Ik heb hem ook binnen. Kan er niet om lachen !Er is iemand die me begrijpt, dus vraag niet verder !
(ik hoop dat het niet aan ons ligt)
whahahahahahahahahahaaa lolAndré ter Velde schreef:Ik heb hem ook binnen. Kan er niet om lachen !Er is iemand die me begrijpt, dus vraag niet verder !
Mijn excuses aan de brabantse postbodes, ik heb de nieuwsbrief wel ontvangen.Jeroen schreef:De brabantse blijkbaar ook
En hij ziet er super uit
ik heb m net ook mogen ontvangen (Dank u god
)
Top werk...
:D:D:D
Top werk...
-
Robert dB.
Erg leuk die reacties 
-
Anonymous
ik heb hem vandaag eindelijk gehad en ik heb hem gelijk gelezen. in een woord: GEWELDIG!! 
-
Chrisv
Ik heb hem niet gehad volgensmij, kan dat eraan liggen dat ik pas net 2 dagen mijn lidmaatschap (login en passw) heb ontvangen?
some people are alive only because it's illegal to kill them
geldt voor mij eveneens zo...Chrisv schreef:Ik heb hem niet gehad volgensmij, kan dat eraan liggen dat ik pas net 2 dagen mijn lidmaatschap (login en passw) heb ontvangen?
Martijn T. of wie dan ook!!! Hebben, hebben, hebben
Nielske
live your life 2 da fullest...
Cause u ain't get a second chance!!!
Cause u ain't get a second chance!!!
-
RenaultclioII16v (Peter)
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Iig complimenten voor de makers!
Was errug leuk om de nieuwsbrief te lezen (in 1 adem
)
Was errug leuk om de nieuwsbrief te lezen (in 1 adem
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
nee hoor, want dat betekent dat je al langer in het bestand staat en dus ook in ons zo laat mogelijk afgedrukte ledenlijst met adressenChrisv schreef:Ik heb hem niet gehad volgensmij, kan dat eraan liggen dat ik pas net 2 dagen mijn lidmaatschap (login en passw) heb ontvangen?
Duzz zal ik hem dan ook nog wel krijgen want ik ben ook nog maar net lidChrisv schreef:Ik heb hem niet gehad volgensmij, kan dat eraan liggen dat ik pas net 2 dagen mijn lidmaatschap (login en passw) heb ontvangen?
Ik heb hem ook nog niet gekregen, ik ben erg benieuwd of ik hem krijg en hoe hij er dan uitgaat zien.
Is het echt een tijdschrift of gewoon 1 papiertje?
Is het echt een tijdschrift of gewoon 1 papiertje?
He! nu is die weer rood.
-
Robert dB.
Als je lid bent van RTC moet hij wel op de stoel verschijnen. Mensen die onlangs lid zijn geworden zullen wellicht nog wat geduld moeten hebben._Martijn_ schreef: Is het echt een tijdschrift of gewoon 1 papiertje?
Tis trouwens een A3 met een A4 hiertussen...mocht het losse A4tje ontbreken meld dit dan aan de redactie.
Totaal dus 6 paginaŽsRobert dB. schreef:Als je lid bent van RTC moet hij wel op de stoel verschijnen. Mensen die onlangs lid zijn geworden zullen wellicht nog wat geduld moeten hebben._Martijn_ schreef: Is het echt een tijdschrift of gewoon 1 papiertje?
Tis trouwens een A3 met een A4 hiertussen...mocht het losse A4tje ontbreken meld dit dan aan de redactie.
ik wacht het wel lekker af. anders kan ik hem zeker wel op 3 nov krijgen??
Ik heb ook nog geen spullen van rtc gehad, zoals dat verassings pakketje, enz. Als ik dat op 3nov nog niet gehad heb, moet ik dat dan melden op de stand?
Ik heb ook nog geen spullen van rtc gehad, zoals dat verassings pakketje, enz. Als ik dat op 3nov nog niet gehad heb, moet ik dat dan melden op de stand?
He! nu is die weer rood.