Het is Tuup.
Wazige avatar trouwens

hij was er weer eens niet. Meh jong, en dat is TNMér?MJ schreef:Volgens mij is Patrick L ook weer hard aan het werk
@Marco: Die bus stop plaats aan de geusselt brengt te veel overlast-> moet weg. Als die bussen weg zijn, draaid mac ook niet meer zo goed denk ik. Zij zouden dan idd mee naar niet bus stop plaats verhuizen....
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik nix met je wilMichel S. schreef:hij was er weer eens niet. Meh jong, en dat is TNMér?
Mijn god.. Ben je zo triest dat je nu op mannen valt?. Maar ik val alleen op vrouwen. Accepteer dat nou eens...MJ schreef:
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik nix met je wilStap er nu eens over heen en ga verder met je leven
![]()
Ben er tot een uur of 18:20. Dus dan ben ik er nog wel.Ollie schreef: @ Michel: tot hoelaat ben je op het werk vandaag, anders kom ik je ff wat brengen straks. Moet om 18.00 op het werk zijn voor vergadering.
Ja, het was idd behoorlijk proppen ja, ze kunnen die mac beter uitbreiden dan opdoekevoske schreef:nou ik vondt het gisteren toch anders behoorlijk druk... het paste maar net in het tnm hoekje bji de macdonalds
om 10.00 komen we bijelkaar op de Geusseltalexgt schreef:hey hoelaat gaan er sticker geplakt worden? morgen
dan ben je het 5e wiel aan de autoPatrick L. schreef:om 10.00 komen we bijelkaar op de Geusseltalexgt schreef:hey hoelaat gaan er sticker geplakt worden? morgen![]()
kom je ook?
Hmmz, dan moet ik maar eens nieuwe deronder gooien. Nu maar ff wat hoger zetten zodat ik morgen ieg mee kan rijden...Riël schreef:De lagere torsie is stugger. Verder kunnen je dempers versleten zijn.
Riel dit is een enkele torsie as, dus wat je zegt is niet zo eenvoudig dat ze stugger worden door de torsie te verdraaien..Riël schreef:De lagere torsie is stugger. Verder kunnen je dempers versleten zijn.