Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Ollie

Vospower, Voske, Cameltijn, Dikkeknodel....

Verzin eens een normale naam mensen :p :wink:
Bram (vospower)

Waarom noem jij je dan niet gewoon duitser??? :p :wink:
Patrick L.

Ollie schreef:Enne Lukkes, wat ga jij kopen op de meeting, je hebt al iets gereserveerd heb ik begrepen?
een andere auto denk ik, neem ik op sleep mee terug >-)
Bram (vospower)

En wie gaat die besturen???
Ollie

Vospower schreef:Waarom noem jij je dan niet gewoon duitser??? :p :wink:
Ik vind ÜberOllie wel wat :p
Patrick L.

19 projekt loopt shit op dit moment, de motorkap is een two-tone geworden, maar past wel mooi bij de bumper , die ook een niet natuurlijke renault 449 kleur heeft :lol:

ja lach er maar om, hehehehe,
maar tis wel balen,
komt denk ik een mooie grote sticker over de motorkap 8)
Ollie

Zet je toch een raamband op de motorkap :lol:

Ow ja...over dat Duitser-gedoe...had ik al gezegd dat ik in Duitsland stage ga lopen :p
Bram (vospower)

Moet jij na 7 jaar studeren nog stage lopen????
Patrick L.

mischien een groot Renault wybertje, of mij eigen naam The Pat :smoke:
Ollie

Vospower schreef:Moet jij na 7 jaar studeren nog stage lopen????
Jaja, ik weet het! Ik moet nog stage lopen ja en ook nog eens afstuderen... (~) en we zijn nog lang niet klaar (~)

:D
Rob

Ollie schreef:
Vospower schreef:Moet jij na 7 jaar studeren nog stage lopen????
Jaja, ik weet het! Ik moet nog stage lopen ja en ook nog eens afstuderen... (~) en we zijn nog lang niet klaar (~)

(Y) Goed bezig (Y)
Ollie

FF voor de goede orde, DIT is mijn 7e jaar hè. Zal er dus aan het eind van de rit 8 jaar over gedaan hebben (5-jarige studie). Beter dan zo heel snel.

Och ja, had ik maar beter mijn best moeten doen, maar dat papiertje komt er! (Y)
dikkeknodel
Contacteer:

Ollie schreef: Ow ja...over dat Duitser-gedoe...had ik al gezegd dat ik in Duitsland stage ga lopen :p
Kom je dan wel iedere donderdag terug? :D :D
Michel S.
Contacteer:

Ollie schreef:

Pas maar op. Voor je het weet breekt er oorlog uit en wordt je opgeroepen om mee te vechten met "Die manschaft".
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Ollie

Zekers :D , stage is in Aachen :lol:
Dus deze jongen gaat met zijn Cliko de Duitse wegen onveilig maken iedere dag :p
Rob

Oh jee, kan je wel lekker ideetjes op doen, tussen alle TIEFE und BREITE karre he :wink:

Waar als ik vragen mag?
Bram (vospower)

Stel je voor rob, stage met ollie :D :smoke:
Ollie

Vospower schreef:Stel je voor rob, stage met ollie :D :smoke:
Enne ?

Ik ga stage lopen bij FEV ( http://www.fev.com ), die ontwerpen automotoren :D
Laatst gewijzigd door Ollie op wo 3 mar 2004 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Marcel J.

OKE ollie (Y) ken je wat spullen meenemen?! :D
Bram (vospower)

Ja, rob en ik moeten volgend jaar ook op stage, dus je weet nooit..... :)
Rob

VET Ollie!!!
Kan je mij niet ook een plaatje regelen voor over een jaartje? :wink: :p
Ollie

Je wil niet weten hoeveel moeite ik daarvoor heb moeten doen. Heb genoeg aan de telefoon gehangen en mijn Duits van de beste kant moeten laten horen (Y) Was hard nodig.
Rob

Ach ja, maar nu heb ik een inside man :wink:
"und ich kan ja sehr gut Deutsch reden"
Marcel J.

Ollie schreef:mijn Duits van de beste kant moeten laten horen (Y) Was hard nodig.
Konden ze dat pôrno taaltje van jou dan waarderen?! Maf volk die duitsers :wink: :lol:

WEl een mega mooie plek om stage te lopen :worship:

Wat moet jij daar nu gaan doen?! buiten koffie halen :D
Ollie

Je kunt het niet laten hè :p
Marcel J.

Is serieus vraag. Hoezo? :~
Ollie

Dit is de opdracht...Uni, dus theoretisch hè :

Bei der Optimierung moderner Verbrennungsmotoren ist der Restgasgehalt ein wesentlicher Parameter, das Verbrauchs- und Emissionsverhalten zu beeinflussen.

Die Bestimmung des Restgasgehaltes aus den am Motorenprüfstand ermittelten Daten macht bisher eine umfangreiche nachträgliche Ladungswechselrechnung notwendig.

Insbesondere bei neuen Motorenkonzepten mit variabler Ventilsteuerung und interner Abgasrückführung ist es jedoch angestrebt, den eingestellten Restgasgehalt direkt am Prüfstand zu ermitteln.

Hierzu sollen die Ergebnisse eines bestehendes Modell zur schnellen Berechnung des Restgasgehaltes zunächst auf Plausibilität überprüft werden. In einem weiteren Schritt soll dieses Modell dann in die Prüfstandsdatenerfassung integriert werden.

Ollie

Heeft iemand hier trouwens een verwarmde garage tot zijn beschikking, zodat deze jongen zijn spoiler er nog op kan fiksen voor as zondag ??
Bram (vospower)

Een fohn gebruiken helpt ook, tenminste, zo heb ik mijn polyester sneller droog gekregen (Y)
Ollie

Ja, zal best, maar die kit vereist een temperatuur van 15 graden, niet zo handig als ie dan 24 uur moet drogen en het vriest 's nachts :(
Marcel J.

Ollie schreef: Bei der Optimierung moderner Verbrennungsmotoren ist der Restgasgehalt ein wesentlicher Parameter, das Verbrauchs- und Emissionsverhalten zu beeinflussen.

Die Bestimmung des Restgasgehaltes aus den am Motorenprüfstand ermittelten Daten macht bisher eine umfangreiche nachträgliche Ladungswechselrechnung notwendig.

Insbesondere bei neuen Motorenkonzepten mit variabler Ventilsteuerung und interner Abgasrückführung ist es jedoch angestrebt, den eingestellten Restgasgehalt direkt am Prüfstand zu ermitteln.

Hierzu sollen die Ergebnisse eines bestehendes Modell zur schnellen Berechnung des Restgasgehaltes zunächst auf Plausibilität überprüft werden. In einem weiteren Schritt soll dieses Modell dann in die Prüfstandsdatenerfassung integriert werden.

je bent de ondertitelling vergeten :wink: Khad een ÉÉN voor duits en dat was op de MAVO :D
Marcel J.

Ollie schreef:Ja, zal best, maar die kit vereist een temperatuur van 15 graden, niet zo handig als ie dan 24 uur moet drogen en het vriest 's nachts :(

Tsja soms moet je wat over hebben voor je auto :wink: :lol: :lol: Sorry staat al behoorlijk vol :@
Werner

het enige duits dat ik ken is: "Heisse Heidi mit die grose alpen", was een video ofzo... :D
ook doen er nog de verhalen de ronde over een video band genaamt: Votsespiele. Het schijnt dat iedereen na 10 minuten de kamer heeft verlaten bij het zien van dit staaltje "erotiek" :p

een 3e jaars hier op school die vandaag ff vrij van zijn stage, loopt stage bij mercedes. Heeft ie in een glednieuwe cls mogen rijden (als ik het goed he) hij had er ook foto's van :worship: :kwijl:
Rob

He Ollie, wat lees ik nu op hun site:

"Es sind derzeit für Studentische Hilfskräfte (TH/FH) keine Stellen ausgeschrieben. Bitte erkundigen Sie sich später noch einmal."

:wink:
Werner

ik heb een verwamde garage maar helaas geen plaats afgezien van het feit wat mijn ouders er van zouden zeggen :D
Gesloten