Thursday Nightmeeting Maastricht. I
@ROB H. nn jong weer terug? hoe was het bij xanne op de slaapkamer? nog wat gepopt?
hoe laat moet je spelen dan? trouwens die wedstrijden van jou kunnen niet belangrijk zijn
maar kun je de vierde man niet laten spelen? (of hoeveel heb je er nog over?)
Ik kan bij de frituur ook nog wel zo'n vet metertje regelen mocht het niet lukken, kzou het inderdaad maar eens goed nagaan voordat je je motorkap gaat verbouwen, want normaal is het niet lijkt me toch
@ Dikkeknodel, hij speelt tafeltennis net zoals vospower en ik, alleen speel ik ietsje hoger en bram veel hoger (*HOEST* VUILE OVERLOPER *HOEST* ben nog steeds verkouden na de carnaval
), geen voetbal of heeft ie dat hier vertelt? 
@ Vospower, ja welke gek laat zijn ruitje nu vallen he
) maarja ik zal me maar koesthouden want ik heb nog niet eens een ruitje om te laten vallen 

hoe laat moet je spelen dan? trouwens die wedstrijden van jou kunnen niet belangrijk zijn

maar kun je de vierde man niet laten spelen? (of hoeveel heb je er nog over?)
Ik kan bij de frituur ook nog wel zo'n vet metertje regelen mocht het niet lukken, kzou het inderdaad maar eens goed nagaan voordat je je motorkap gaat verbouwen, want normaal is het niet lijkt me toch
@ Dikkeknodel, hij speelt tafeltennis net zoals vospower en ik, alleen speel ik ietsje hoger en bram veel hoger (*HOEST* VUILE OVERLOPER *HOEST* ben nog steeds verkouden na de carnaval

@ Vospower, ja welke gek laat zijn ruitje nu vallen he

-
En zo zal het nog wel lang blijven.... 
@ Patrick L.: leer eens quoten man
Is altijd ruk, dat spuiten hè. Wordt nooit meer zo goed als origineel op de beun-manier. Mooiste is volledig overspuiten, maar dat is weer niet de bedoeling natuurlijk.
Ben wel benieuwd zondag naar de sticker die jullie er allemaal op gaan zetten
Enne...tafeltennis??? Is dat een sport?

Is altijd ruk, dat spuiten hè. Wordt nooit meer zo goed als origineel op de beun-manier. Mooiste is volledig overspuiten, maar dat is weer niet de bedoeling natuurlijk.
Ben wel benieuwd zondag naar de sticker die jullie er allemaal op gaan zetten

Enne...tafeltennis??? Is dat een sport?

Kom lig niet zo te janken en doe je werk. Jij kunt dit soort toestanden oplossen. Doe het dan ookOllie schreef:@ Patrick L.: leer eens quoten man![]()

M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Aangezien frituurvet kan oplopen tot zeer onplezante temperaturen, zal ie niet al te kort zijn, maar ik zal eens ff checken.
was vergeten dat jullie maar 3 man hebben, wallie zit natuurlijk bij die zwangere zeug van m thuis, kort aan de lijn.
tafeltennis is een sport ja, pingpong niet
was vergeten dat jullie maar 3 man hebben, wallie zit natuurlijk bij die zwangere zeug van m thuis, kort aan de lijn.
tafeltennis is een sport ja, pingpong niet

-
Zo ist het maar net! En je gelooft het of niet, maar je zweet je dood eraan 

Jaja, kan me voorstellen dat die batjes wat zwaar voor jou zijnVospower schreef:Zo ist het maar net! En je gelooft het of niet, maar je zweet je dood eraan

jullie willen op zaterdag op de bonnefooi naar liro gaan,maar die plakt alleen op donderdag zonder afspraak bij mijn weten.
of het moet veranderd zijn?
of het moet veranderd zijn?
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Ollie schreef:Zeer goed punt wat Patrick hier aanhaalt. Jullie gaan natuurlijk met 8 man ofzo, dus op de bonnefooi zou ik niet doen. FF waarschuwen bij Liro dat er 8+ mensen willen plakken.
En wat doen jullie met het lettertype?
en dan denk ik dat dat sowiso niet meer lukt als je dat nu pas aangeeft.
die mensen hebben meer werk te doen,dus bel om een teleurstelling te voorkomen
-
lekker belangrijk, boeieOllie schreef:@ Patrick L.: leer eens quoten man![]()

En wie is er allemaal vanavond?
-
Vanavond?!? 

-
waar?Riël schreef:En wie is er allemaal vanavond?
btw, wanneer krijg ik mijn ph2 velgen terug, of heb je die inmiddels verkocht....
Het lijkt alsof heel veel mensen nog velgen van andere krijgen.Patrick L. schreef:waar?Riël schreef:En wie is er allemaal vanavond?
btw, wanneer krijg ik mijn ph2 velgen terug, of heb je die inmiddels verkocht....

Als je zo graag Ph2 velgjes wilt... Ik heb nog wel een setje liggen

Braaaam 

-
Maar wtf is er nou vanaaf???? 

-
Oke ik doe mee. Maar ik weet niks te zegge?!? zon aardige en knappe jonge die kan ik gewoon niet afzeiken. heeft ook van die mooie auto's en niet van die rare velgen onafzeikbaar 

zou wel fijn zijn kan ik ff wat onderdelen van de carresorie kijken enzoMJ schreef:Voske, kzal vanavond ook eens kijken voor dat programmakvergeet dat altijd...maar ooit zul je het weten en anders Riël effe pm sturen

ut is trouwens stil vanavond denk je lekker thuis blijven en wat op het forum kletsen, maar neej hoor

en ja ollie bezeiken is ook nie meer leuk.. alhoewel

en over de raamsticker ik betwijfel of het doorgaat want zoals ik het begrijp op dit moment vallen er toch wat mensen af en komen we nieteens aan 5 mensen...

groetjes
voske schreef:MJ schreef:
en over de raamsticker ik betwijfel of het doorgaat want zoals ik het begrijp op dit moment vallen er toch wat mensen af en komen we nieteens aan 5 mensen...![]()
groetjes
maakt het jouw wat uit dan of jullie nou met acht of met twee man zijn
als ik iets mooi vindt,voor mijn part ga ik dan alleen,en zo superveel duurder is het echt net hoor.
Ik moet zaterdag om half 12 weer back in town zijn. Maakt mijn niet uit met hoeveel man we gaan die er een willen moeten meegaan. Had er iemand al gebeld dat we komen?
Kan iemand een foto voor me posten mijn server ligt al een tijdje plat.
Kan iemand een foto voor me posten mijn server ligt al een tijdje plat.
ik ga zondag met bram mee in de auto naar de openingsmeeting, kneem dan ook m'n digi mee (kun je ook nog een klein beetje mee filmen mocht er echt iets leuk gebeuren
ik heb zelf alleen geen webspace, als er fatsoenlijke foto's bij zitten kan iemand die voor me uploaden? is misschien wel zo leuk, of doet iedereen dit al?

Lukt wel 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Wie van jullie heeft ook al weer de film van jullie toertocht?? En is het mogelijk dat ie mee komt zondag? ben ondertussen wel benieuwd geworden er na.
Gr.Frits
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
Is perfect royke, neem maar men ik ben nog webspace genoeg op http://www.clio16v20.web1000.com alleen heeft de server een probleempje. En een filmpje van de reis is wel kollig.Werner schreef:ik ga zondag met bram mee in de auto naar de openingsmeeting, kneem dan ook m'n digi mee (kun je ook nog een klein beetje mee filmen mocht er echt iets leuk gebeurenik heb zelf alleen geen webspace, als er fatsoenlijke foto's bij zitten kan iemand die voor me uploaden? is misschien wel zo leuk, of doet iedereen dit al?

Laatst gewijzigd door Rob.H op di 2 mar 2004 11:30, 2 keer totaal gewijzigd.