Ik heb wel aan samco bochten gedacht maar die zijn ook niet goedkoop. En Samco heeft standaart bochten qua graden. Als je gaat lassen dan kun je die graden zelf bepalen.Riël schreef:Ik begrijp niet waarom je geen samco-bochtjes neemt en lengtes pijp ... dat is toch veel makkelijker? Stukken die flexibel moeten zijn vervang je door een samco bocht. De warmtewisseling met de 'warme' buizen wil ik wel eens nameten, want volgens mij is dat net nix aangezien de lucht er met liters per sec doorheen vliegt.
Job-Turbo - Andere auto!!! Nu met filmpje!!
Mijn intercoolerbuizen lopen onder de beide koplampen door en maken zo een weg zonder grote bochten. Ik heb er geen hoeken van 90 graden inzitten. Bochten van 90 graden zijn niet echt fijn voor de flow. Je kan volgens mij beter een iets langere weg afleggen zonder 90 graden bochten...
RVS is inderdaad goedkoper (9 euro voor een 90 graden bocht) en isoleert beter, maar het weegt echt heel veel meer dan alu. Maar ik zou toch denken dat je al die bochten ook heel leuk kan maken met een siliconen slang... weegt nog minder, isoleert nog beter, én gaat makkelijk de bochtjes om. Wat wil je nog meer?
Die bochtjes wegen echt niet de wereld, ik snap je probleem niet echt hier ...
Voor zo'n prijsverschil neem ik dat kleine beetje gewicht extra wel voor lief.. Dan zelf maar nog wat afvallen... Siliconen is geen oplossing in mijn geval. Trust me heb er ongeveer een half jaar over na kunnen denkenMatijs schreef:RVS is inderdaad goedkoper (9 euro voor een 90 graden bocht) en isoleert beter, maar het weegt echt heel veel meer dan alu. Maar ik zou toch denken dat je al die bochten ook heel leuk kan maken met een siliconen slang... weegt nog minder, isoleert nog beter, én gaat makkelijk de bochtjes om. Wat wil je nog meer?

Job-turbo schreef:Gaan ook met samco werken anders krijg je inderdaad eente stijve constructie. Maar dan nog heb ik zoveel bochten nodigSteven schreef:Ow 10, hehe jah net uit bed
Maareh zou je dan niet wat meer met samco's gaan werken? Anders krijg je zo'n stijve constructie dat met een paar x gasgeven (en wiebelen van de motor) de hele boel weer aan stukken is?
Kweenie hoe het eruit moet gaan zien, maar het klinkt erg ingewikkeld
Job-turbo schreef:Voor zo'n prijsverschil neem ik dat kleine beetje gewicht extra wel voor lief.. Dan zelf maar nog wat afvallen... Siliconen is geen oplossing in mijn geval. Trust me heb er ongeveer een half jaar over na kunnen denkenMatijs schreef:RVS is inderdaad goedkoper (9 euro voor een 90 graden bocht) en isoleert beter, maar het weegt echt heel veel meer dan alu. Maar ik zou toch denken dat je al die bochten ook heel leuk kan maken met een siliconen slang... weegt nog minder, isoleert nog beter, én gaat makkelijk de bochtjes om. Wat wil je nog meer?

Nu ben ik eigenlijk ook benieuwd wie er in staat is mijn front-mount ic aan te sluiten m.b.v. hard-pipes. Ik sprak Speedie en die had het erover dat Jeroen Lubking dit misschien kon doen. Loont waarschijnlijk wel om een x een ritje te ondernemen naar de Spaanse Polder. Ik ben alleen bang dat ik daar weer allemaal dingen zie, die ik graag wil hebben. Nieuwe turbo, nieuw onderstel, injectie erop. En me vriendin zit alweer over vakantie te zeiken...
mvg, Chendy.

mvg, Chendy.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
Tja, preoriteiten stellen 
of met oogkleppen lopen

of met oogkleppen lopen

Gisteren de auto naar FCG gebracht. De kabelboom en alle sensoren worden geplaatst. Heb me ook opgegeven voor de sprints op 7 maart in Assen. Hopen dat hij dan klaar is. Wie doen er nog meer mee??? 

Als jij gaat en als mijn GT klaar is moeten we even proberen om ze naast elkaar te zetten. Is wel stoer 2 GT's naast elkaar
Alleen een beetje jammer dat die van mij er niet zo mooi uitziet op dit moment 


-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
aan alles kan gewerkt worden JOB 

[img]http://home.zonnet.nl/xedrah/overig/5gtt1.jpg[/img]
Mijn kuipies
[img]http://home.zonnet.nl/xedrah/overig/5gtt2.jpg[/img]
De voorkant van mijn auto. Nog steeds zonder intercoolerbuizen
Buizen zouden dit weekend klaar zijn maar die gozer is weer es niet te bereiken. Gaat weer lekker allemaal
[img]http://home.zonnet.nl/xedrah/overig/5gtt3.jpg[/img]
Nog even een achteraanzicht.... Hier zijn mijn kuipies ook mooi te zien...
[img]http://home.zonnet.nl/xedrah/overig/5gtt4.jpg[/img]
Nog één
[img]http://home.zonnet.nl/xedrah/overig/5gtt5.jpg[/img]
Mijn extra meters om alle processen onder de motorkap goed in de gaten te kunnen houden
:p
[img]http://home.zonnet.nl/xedrah/overig/5gtt6.jpg[/img]
Hier mijn tellerbak met 2 extra lampjes voor mijn shift light.....
Mijn kuipies

[img]http://home.zonnet.nl/xedrah/overig/5gtt2.jpg[/img]
De voorkant van mijn auto. Nog steeds zonder intercoolerbuizen




[img]http://home.zonnet.nl/xedrah/overig/5gtt3.jpg[/img]
Nog even een achteraanzicht.... Hier zijn mijn kuipies ook mooi te zien...
[img]http://home.zonnet.nl/xedrah/overig/5gtt4.jpg[/img]
Nog één

[img]http://home.zonnet.nl/xedrah/overig/5gtt5.jpg[/img]
Mijn extra meters om alle processen onder de motorkap goed in de gaten te kunnen houden

[img]http://home.zonnet.nl/xedrah/overig/5gtt6.jpg[/img]
Hier mijn tellerbak met 2 extra lampjes voor mijn shift light.....
Laatst gewijzigd door Job-turbo op zo 29 feb 2004 18:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 479
- Lid geworden op: wo 2 apr 2003 11:03
Echt heel erg fraai
, succes 


-
- Berichten: 742
- Lid geworden op: ma 5 jan 2004 19:24
- Locatie: kuinre
- Contacteer:
ziet er goed uit 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
Kijk kijk, goed bezig man 

-
- Berichten: 134
- Lid geworden op: za 10 jan 2004 20:27
- Locatie: belgie ( tienen )
- Contacteer:
ziet er erg netjes uit 

ik vind het zo jammer dat ik niet lekker zat in die sparco kuipen
zag er mega vet uit, net als hier! lekkere dikke kont heeft je GT ook 
die intercooler, is dat een custom koelblok? of van een bestaande auto?


die intercooler, is dat een custom koelblok? of van een bestaande auto?
Immer wieder die verdammte Holländer
Hier valt je mond wel ff van open...
heeeel mooi
kan niet anders zeggen.. herinnerd me
er ook aan dat ik mn uitlaat moet poetsen

heeeel mooi

er ook aan dat ik mn uitlaat moet poetsen

Dank jullie wel allemaal
IC heb ik laten maken voor mijn auto....


IC heb ik laten maken voor mijn auto....
-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
vet manJob-turbo schreef:Dank jullie wel allemaal![]()
![]()
IC heb ik laten maken voor mijn auto....
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Mooie wagen Jeroen, ben benieuwd wanneer ik hem in echie kan zien!
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Berichten: 2134
- Lid geworden op: ma 23 sep 2002 15:06
- Locatie: Heerenveen auto:
Mooie wagen.
Hoop hem eens in het echt te zien.

Hoop hem eens in het echt te zien.
Renault 5 GT Turbo "EVO"
-
- Berichten: 3865
- Lid geworden op: ma 22 okt 2001 0:00
- Locatie: Sappemeer
Mooie auto
Is ie 7 maart in Assen te bewonderen?

Is ie 7 maart in Assen te bewonderen?
Ziet er zeer goed uit 

Daar doen we ons best wel voor.... Maar het lijkt er op dat het niet gaat lukken helaas.... Wil hem wel 100% goed hebben voordat ik er mee ga rijden.....Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Mooie auto![]()
Is ie 7 maart in Assen te bewonderen?
Maarre, zie ik dubbel, of is dit een oude advertentie http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... 40&zoek=gt
[img]http://static.marktplaats.nl/fotos/auto ... /54343.jpg[/img]
Verder wel een supermooi projectje
[img]http://static.marktplaats.nl/fotos/auto ... /54343.jpg[/img]
Verder wel een supermooi projectje
