Na enige jaartjes standaard renault gereden te hebben besloot ik om een auto van een kennis die ook hier lid is over te nemen, een clio 16v met achterberg motor, rij ik vanochtend voor de verandering lekker rustig achter een vrachtauto, die in 1 x stil komt te staan(die toen ik ging kijken op een andere vrachtwagen was geklapt)ik al remmen maar alleen maar sneeuw stuur hielp niet remmen niet, boem... mijn fout chauffeur beetje lakschade, ik gister gekocht die auto en was op weg naar een kennis om een verzekering uit te kiezen,niet verzekerd dus, chauffeur uitgelegt liet het verder zit maar dan nu,ik heb de wagen met me linkerhoek geraakt,dus me motorkap kan ik vervangen,me koplamp, er komt een rare geur uit en ik krijg geen benzine meer in me tank want slaat steeds op beveiliging, naar de dealer gegaan en met alles erop en eraan zou ik op +- op een bedrag komen van 3000,- en dat is echt een rip uit me lijf ik ben gek op renault en vooral op me wagen dus ben er kapot van,maar hij raadde me aan om een plaatwerker te vinden,dus hier mijn vraag, is er iemand die me kan/wil helpen of die iemand kent natuurlijk betaal ik die persoon maar ben er echt goed ziek van wou naar de meeting 7 maart maar dat gaat nu nief

Grt
Kai