Wie is Wie?

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Gesloten
Hansjebeta
Contacteer:

Hallo,

Ik ben Hans en ben 21 jaar oud. Ik zit nog op school HTS Autotechniek in arnhem. Ik rij in een Clio 1.4 RT uit 1991.

Enkele aanpassingen:
- Uitlaat in het midden DTM ovaal
- Cat vervangen
- 57i kitje
- Rondom geblindeerd (Mafia style)
- 15 inch fox velgen met 195-45-15 banden (IK ZOEK NOG ANDERE)
- Vette ICE met Clarion, Rockford, Mtx, Boss en een toshiba laptop.
- Momenteel van zijn verlaging afgehaald, want als ik de torsie as een tandje verzet dan gaat ie veel te laag. (bij elke hobben schaaft ie dan aan)Wat kan ik daar aan doen?

Verder ben ik nog heel veel van plan. Als eerste komt er een saxo achterspoiler op. Heb ik al liggen maar wil em op een cleane achterklep zetten. En een GT-T Blokje erin. En daarna nog veel meer maar dat schrijf ik nog wel eens een andere keer.

Greetz....
ActionHank
Contacteer:

nou, ik ben dus Diede
luister naar verschillende namen zoals Deejee, Dr Satan en Djet, ActionHank, Spook, De Baron en ga zo maar door.
Zoek het maar uit, ze passen stuk voor stuk bij me!
Ik heet Saarloos van achteren en kom van origine uit Rotterdam. Ben op vroege leeftijd naar de terrorstad dordrecht verhuist en heb daar mijn leuke jaren doorgebracht. vervolgens ben ik gaan studeren in Breda en heb daar tevens mijn eerste 5je gekocht. een tl uit 87. deze bak was zo gaar, dat het een wonder was dat hij reed. ik heb hem toen gekocht voor 500 gulden inclusief een CD wisselaar en leuke versterker. kan je nagaan!
deze bak is er uiteindelijk meee gestop. gewoon. ineens. klaar.
heb toen even door gespaart en heb een renault 5 GTT gekocht in Utrecht. lang gezocht! had toen nog steeds niet van jullie gehoord!
wat bleek...dit was de oude auto van Tom!
Sinds ik in breda met dat ding rond rijd krijg ik allemaal stickers en een nummerplaat van jullie. ben toen lid geworden, maar heb nu pas tijd om me te kunnen orienteren.
ik ben 22 lentes jong en studeer nog steeds. aan de nhtv.
meer weten? meer vragen!
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Dus jij rijdt die grijze GT van Tommie?! Cool om te horen dat 'ie weer binnen de club terecht is gekomen! (Y)
Pieter16v

Hallo,

ik ben Pieter Nieuwenhuizen, 21 jaar en ik woon in Nijmegen waar ik Rechten studeer. Ik ben sinds een paar maanden in het bezit van een Renault Clio 16v uit '92. Ben nu ook sinds een paar weken lid. Ik heb hiervoor ruim een jaar een Peugeot 205 GTi 1.6 gehad. Maar ik moet zeggen dit bevalt stukken beter! >-) Ik zal binnenkort een foto posten.

Groeten,

Pieter
Werner

Ik had me al fftjes voorgesteld in het TNM topic in het regio gedeelte maar zal het hier nog eventjes doen.

Ik ben dus Roy, mijn forum nick heb ik ooit een keer van mijn "vrienden" :p gekregen. kijk maar eens flodder in het duits, mag je 3 keer raden hoe johny sjakie noemt :D

Anyway ik kom uit Beek (Zuid-Limburg), studeer in Maastricht (IDM), heerlijke opleiding, iedereen zo lui als de pest, wel niet altijd even goed voor de resultaten maar ja. 19 jaar, helaas nog geen autootje, cross nog steeds rond in de deawoo van pa en ma. Ben nu aan het sparen voor een 5 gtt. Dit zal waarschijnlijk te realiseren zijn in mei (belastingteruggave :worship: )
Anonymous

hi !

ik zal me eigen even voorstellen, ik ben dus Burp2001, of gewoon Arjan. ben 25 jaar en in het bezig van een Renault Megane RN 1.4 uit 1996.
owja.. en woonachtend in Rotterdam.. :)
The Cabrio Kid

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier dus zal me even voorstellen.
Ik ben Bas en kom uit Grubbenvorst (Venlo).

Mijn auto verleden:
- Renault 5 Rallye Monte Carlo
- Renault 5 Le Car
- Renault 5 Alpine Turbo (Coupe) 3x
- Renault 5 Alpine
- Renault 5 GTX
- Renault 5 GT Turbo (LPG)
- Renault 5 GTE
- Saab 900i (foutje)
- Renault 17 TS Decouvrable

en dan nu een Renault 19 16v Cabrio uit 1995 met o.a.

- Fastchip
- Remus uitlaat
- K&N inductie kit
- Apex velaagd
- 16 inch Tecnmagnesio (215/40/16)
- Andere koplampen, grille enz enz.

Ben de afgelopen jaren regelmatig te zien geweest bij de Club Renault Sportives, maar vond het allemaal wat oudbollig worden.
7 Maart ga ik naar mijn eerste RTC meeting.
Tot dan :smoke:
Victor

Hoi, zal me ff voorstellen. Woon in Amersfoort en sinds jan 2004 weer in bezit van een renault.

heel wat auto's gehad. ff snel vanaf 1996 chronologisch:
1. 2CV6 rood
2. Fiat Uno 55S (weggegeven in '98 in Jordanie)
[img]http://www.IMGSpot.com/uploads/beunopalmyrasyrie.jpg[/img]
3. Ford Mustang V6 (verkocht in '00 in Almelo)
4. Mits. Lancer diesel
5. VW Jetta phase I
6. Toyota Landcruiser V6 diesel
7. Oer 5 (vind ik veel gaver dan de super cinq)
[img]http://www.IMGSpot.com/uploads/rotte_renault178914.JPG[/img]
8. 2CV6 blauw
9. Talbot Samba Cabrio
10. Peugeot 405 break diesel (verkocht in Gambia '02)
11. Volvo 480 :)
12. Audi 80 (mee naar rusland geweest)
13. BMW 316
14. roze oer5
[img]http://www.IMGSpot.com/uploads/oer5.jpg[/img]
15. peugeot 205
16. BMW 528 (type uit 1984)
17. Volvo 360 (mee naar roemenie geweest) :p
18. Mercedes 380 SE V8
19. Fiat Ritmo (offroad mee geweest in ardenne) :wink:
20. Rover 620Di uit 1996 (is mn km vreter, heb ik dus nog)
21. Triumph Spitfire 1500TC uit 1978 (heb ik nog)
22. R19 Cabrio 16V phase II >-)
[img]http://www.IMGSpot.com/uploads/onze6.jpg[/img]

R19 Cabrio 16V is geweldig. De cabrio is niet zo gek veel duurder dan een gewone R19 16V en vergeleken met andere vergelijkbare cabrio's (golf 3, peut 306) veel goedkoper en veel sneller.
Ruimte achterin en kofferbak is ook gewoon goed.
Heb m ook nog bij een hobby club verzekerd, lekker voordelig.

Groet
Victor
Laatst gewijzigd door Victor op wo 12 mei 2004 15:30, 3 keer totaal gewijzigd.
ActionHank
Contacteer:

hallo die victor! ik vroeg me af...heb je foto's? zocht vroeger ook zo'n bakkie, maar mijn liefde lag toch bij GTT. Tja, ik was klein, kreeg modelletje, wat wil je nog meer?
Nou, ik ben er in opgegroeid, dat wilde ik nog meer... (Y)
Diede is my name, fast is my game!
Diede is my name, no I'm not insane...
Diede is my name, livin' in vain :smoke:
Diede is my name, the pain is insane! :(
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Gaan chat in dit topic svp. :)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Robert dB.

Geen, ja. :wink:
Arend

Omdat ik hier nieuw ben had ik het natuurlijk eerst verkeerd gedaan, maar hierbij op de goeie plek (hoop ik).
Ik ben Arend Ens, ben een (luie) oudere jongere van 45 8) , woon in Utrecht, werk in Nieuwegein bij RWS en heb sinds 1984 een 5 Alpine, origineel en blauw.
Sinds 1993 staat hij in de garage (S) omdat ik in Bodegraven ging werken en een RangeRover op lpg kocht om naar m'n werk te rijden.
Daarna enkele Volvo 440's gehad, nu een Chrysler Voyager 3.3ltr V6 automaat met cruise control, dan zit je lekker hoog.
Wordt vervolgt :smoke:
initiale

Hoi renault liefhebbers,

Via deze weg zal ik me heel kort voorstellen. Op deze site noem ik me dus initiale, dit vanwege het feit dat ik een donkerblauwe twingo initiale heb van juli 2002. Ik woon in de buurt van Amsterdam en ben van het bouwjaar 1979.

Via een collega ben ik op deze site terecht gekomen. Omdat die collega ook een renault heeft, zei hij, je moet is op die site kijken. Vandaar dat ik dus ben gaan kijken en vond het wel leuk en heb me aangemeld.

Bij mij thuis, ben ik niet de enige die renault rijdt. Mijn ouders rijden een scenic 3 en me broer heeft een clio van okt. 2002.

Zelf ben ik er nog niet uit, of ik wat aan me twingootje ga veranderen, al lijkt het me wel gaaf. Zeker nu ik meerdere foto's gezien heb van getunede twingo's. Ik ben er nog niet uit, omdat er meerdere dingen zijn die ik wil. Zo vind ik het ook te gek als ik zelf een motor zou hebben en ja dat kost ook niet weinig.

Zo nu weten jullie iets meer over mij.

Groeten Initiale
Thadarkraven
Contacteer:

Alsnog maar even voorstellen...

Ik ben Tony/ThaDarkRaven, ik ben 20
jaar oud en werk bij Stam utrecht
in de werkplaats als monteur, ben daar
5 jaar geleden terecht gekomen en nooit
meer weggegaan.

Mijn eerste autootje was een 5je 1.1, niet
vooruit te branden maar moet toch zeggen dat
het echt wel wat had...

Mijn 2e auto was een zwarte clio S waar ik
ongeveer een jaar mee heb gereden....

De S heeft een paar maanden geleden helaas
toch plaats moeten maken voor een zwarte
CLIO 16V uit 91'. Er zaten wat probleempjes
aan zoals de bekende achterschermen en roest
aan de motorkap dus deze heb ik voor een leuke
prijs kunnen kopen.
Inmiddels is hij weer terug van de schade en
heeft nieuwe schermen (jaja geen plamuur) en
booskijkers aangelast aan de motorkap en sinds
enkele weken heb ik hem een leren interieur
gegeven dat ik via via weer heb gevonden dus
we zijn al een stukje op weg >-) 8)

Klaar zijn we iig nooit naar mijn mening maar
alles met de tijd en we zien wel wat er komen
gaat :p

Dit was zo'n beetje wel even mijn verhaaltje

Grtzz Tony a.k.a. ThaDarkRaven
:smoke:
Emad

Yoo ben Emad uit zwolle. Ben een trotse eigenaar van een clio 16v en een eigen garage die ik samen met me pa run. Dus kloten met de auto doe ik vaak. Ik zal ff kijken of ik wat foto;s op de gallery kan zetten als het me lukt. Van deze heb ik de motor helemaal gereviseerd en nog veel meer vernieuwd. En daarna weer ff gespaart en hij staat nu bij de spuiterij om helemaal gespoten te worden dus hij gaat er strak uit zien en dus de foto;s zijn de oude foto;s toen hij nog niet gespoten was.Maar de site bevalt me wel. En misschien zien jullie me wel op een meeting. Zal dan wel me eerste zijn majah. Laterzz :wink:
jhu

Hallo allemaal,

Ik ben Jaap uit Delft, ik ben 25 en ben bezig met het afronden van mijn studie Werktuigbouwkunde aan de TU-Delft.

Ik rijdt sinds juni 2000 in Clio RSi's, eerst in een RSi Longchamp uit 1997 en sinds december 2000 (de eerste had een gevalletje schade opgelopen) in mijn huidige Clio Rsi uit begin 1996.

Ik ben zoals iedereen apetrots op mijn "wolf in schaapskleren", hij is nu nog geheel standaard wat het interieur en exterieur betreft, maar wat motoraanpassingen zitten er wel aan te komen.
MICHEL11GTE

nou ik zal mij ook even voorstellen

ik ben michel woon in purmerend ben 18 jaar en van beroep metaalbewerker.
ik heb een witte R5 1.4 GTS waar ik nu alweer een tijdje in rond tuf.
Laatst gewijzigd door MICHEL11GTE op za 8 mei 2004 23:33, 1 keer totaal gewijzigd.
blue picture

hallo allemaal wil mij even voorstellen ik ben dennis 23 jaar en kom uit enschede bezit een clio extreme van 2002 en ben sinskort lid van de rtc club het is een project wat nog lang niet af is 17 inch velgen verlaagt re,mus sportuitlaat witte knipperlichten geblindeerde ramen.
Frits Clio 16v

Hallo allemaal,

Ik ben Frits en kom uit de buurt van Ede. Ik ben eigenaar van een donker-groene clio 16v uit 1993.

Als naam heb ik Clio Baccara omdat de auto leren bekleding heeft en er een houten sport stuurtje en pookknop inzit :wink: . Er zit een Remus einddemper onder en de auto is voor de rest origineel.

Plannen zijn nog 16" velgen, misschien verlagen en leuke audio inbouwen.

Gr, Frits.
Laatst gewijzigd door Frits Clio 16v op vr 12 mar 2004 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

:smoke:

Beste mensen,

Ik moest mij even voorstellen zoals op nog andere forums :).

Ik ben webmaster van http://www.autozoeker.nl en heb die hele site gemaakt. (alles is daar trouwens gratis)
Het doel van de website is , een betere website neerzetten maar dan gratis.
Ik verdien er ook helemaal niks mee , het kost eigenlijk alleen maar geld. (alleen banner reclame is een beetje betaald)

Om te zien wat ik hier gepost heb of wat ik hier eigenlijk doe verwijs ik je door naar deze topic , die inmiddels opslot zit.

Het gaat dan over Tuning van auto's en bekend worden.
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?p=1393240
Blue Flash

Hi wil me even via deze weg me even voorstellen, ik ben Alan Farrelly en ben sinds 3 weken een eigenaar van een R5 GTE (bleu sport). Ik kom uit rozenburg en studeer chemische technologie te TU Delft.

Er moet hier en daar nog wel iets gedaan worden aan de GTE

1. Nieuwe benzine tank
2. Nieuwe phase 2 voorbumper
3. Hier en daar een deukje eruit halen
4. In leuke geluid installatie
5. In de toekomst een andere achterklep, beginnende roest is nu al te zien

Grtz,

Alan
Laatst gewijzigd door Blue Flash op zo 9 mei 2004 11:09, 1 keer totaal gewijzigd.
baseztar

nou wij zijn Bas en Esther en wij zijn sinds korte tijd de trotse bezitter van een twingo uit 1995.
Naast de twingo hebben wij ook nog een vw polo 6n.
Voor beide auto's passen wij het zogenaamde tuning virus toe.
De polo heeft oa het volgende:
- jamex verlaagd
- booskijkers kop en achter lichten
- remus sportuitlaat
- K&N filter
- Splitfire bougies
- Bonrath air intake
- Embleemloze grill
- zwart embleem achter (tevens polo e.d. verwijdert)
- Witte wijzerplaten etc.
- ICE: PG M(aniac!) 50
PG QX 4150
RF DVC woofer 500w RMS
Boston accoustics rally series achterspeakers
Pioneer compo voor
HU Kenwood Z838W

De polo zetten wij even op laag pitje en de twinog is nu aan de beurt, hij heeft al:
- verlaagd
- zwarte pinkers voor en zij
- Postert velgjes

onderweg zijn: booskijkers

de planning is om er een zwart mean machine van te maken...
foto's worden binnenkort gepost

Met vriendelijke groet,

Bas & Esther
Daniël W.
Car: 5TL-T

Hey ik zal me toch nog ff voorstellen, heb me net aangemeld voor lidmaatschap. Ik ben Daniel, woon ik Noordwolde (FR) maar kom oorspronkelijk uit de VS. In hart en ziel toch een Mazda RX-7 gek (alles met een wankelaar) maar Renault heeft ook mijn aandacht getrokken (ook in verband met $$ :) )

Ik rij nu in een '86 5TL, sinds dec 2002 eigenaar. Reed in mrt 2003 :D , en heeft een keiharde body. Ik heb eerlijk gezegd nog geen 5 kunnen vinden van vóór '90 met zo'n goede body (mits ongerestaureerd) vandaar dat ik deze wil verbouwen tot GTT. Ik heb aan het bestaande blok en onderstel al de nodige reparaties moeten verrichten om het rijdend te houden, o.a. nieuwe koppeling, nieuwe wiellagers, fusee kogels, carburateur, puntjes+condensator, bougies+kabels,benzine filter, rotor+verdeelkap ga zo maar door. Ben inmiddels aan het leuke werk aanbeland (MAXXXXEN!!) en ben nu bezig het interieur aan te pakken. Er komen deze week nog 15" velgen eronder (met 195/45/15 Pirelli P5000) en vande zomer en K-tec suspension upgrade + GTT achteras. Ik heb al zoveel dingen gepland dat dit teveel is om op te noemen, je ziet het wel op de meetings 8)
Jeffrey Scheffers

Hallo, ik ben Jeffrey en kom uit Putte. Ik ben 20 jaar en zit nog op school in Antwerpen, daar doe ik mijn laatste jaar Publiciteit. Ik ben de trotse eigenaar van een clio 16v uit 1991. Na een paar maanden rond te rijden besloot ik mijn auto helemaal te schuren en te plamuren (ik werk toevallig toch in een spuiterij dus dat was wel makkelijk op aan schuurmachines te komen. Kort daarna heb ik nieuwe velgen gekocht en heb ik hem bij Achterberg laten reviseren en tunen. (cupmotor) Binnenkort ga ik terug en laat ik de electronica aanpassen voor nog meer vermogen. Voor de rest wil ik hem nog verder verlagen en een K-tech einddemper er op zetten. Nou, ik denk dat jullie nu wel meer over mij weten. Tot de volgende meeting. Groeten van Skef.
Yrjo

Ik zal me ff voorstellen... Ben Yrjo, 24 jaar kom uit Duiven(bij arnhem) Ben sinds kort inbezit van een Clio sport bj. 2000. Zitten paar kleine aanpassingen op: Kw-onderstel, 16 inch oz racing, elia kingdragon luchtfilter. Hier een link naar een paar foto's.. Grtzzzz ClioRs
Wiebe GT

Hallo allemaal,

Mijn naam is Wim Langhout oftewel Wiebe GT (GT behoort tot mijn initialen, dus dit is niet zo maar even verzonnen). Ben 34 jaar en heb een autobedrijf met dealerschap in het noorden van het land. Ondanks dat ik andere merken verkoop ligt mijn hart toch bij mijn "bommetje". Mijn R5 gtt is uiterlijk een lelijk eendje maar heeft wel een groot hart. Uiterlijk vertoon zegt mij niet zo veel; vermogen, wegligging, tractie en snelheid echter wel.
Mijn gtt is van 1989, een fase 2 dus, en is low budget getuned. Enkele van de aanpassingen noem ik hier: zelf geflowede kop, uitlaat geheel "big bore", intercooler geflowed, timing aangepast, bleedvalve, dumpvalve, onderstel en reminrichting aangepast.

De laatste meteing gaf 140 pk / 211 Nm, ik ben dus eigenlijk best wel al een beetje tevreden met mijn huis, tuin en keuken vlijt!

Grootste hobbies: racen/driften/rijden, varen, motorrijden, gamen en natuurlijk mijn vrouw en kinderen.

Ik hoop jullie eerdaags eens te ontmoeten (job turbo en Xedrah heb ik al eens gesproken) en zal zeker enkele meetings gaan bezoeken in de toekomst. 21 maart ben ik zeker in assen.

Gas geven!!!!!
Wiebe GT
EelCapone
Contacteer:

Hoi iedereen,

Ik zal me ff voorstellen; ik ben Eelco en sinds afgelopen zaterdag lid van de RTC. Ik heb sinds december een Clio 1.6 16v uit 1999, en aangezien ik 'em toch het één en ander wil verbouwen ben ik afgelopen zaterdag naar Breda gegaan om eens te kijken hoe jullie het allemaal hebben verbouwd :) Daar ben ik dus ook meteen maar ff lid geworden 8)
Nou, dit was ut eerst. Mzls!
kefke

ben de kevin ben 21 jaar
k heb een R5 1100cc maar zou de motor wille verandere of gewoon wat meet pk wille
wie ken mij helpe
Anonymous

Naar aanleiding van de vraag "wil je je hier even voorstellen":

Hoi ik ben Paul en ben 20 jaar.
Ik rijd geen Renault, maar Opel. Een Opel Vectra uit '90 met een 2liter 16klepper GSI en een Lexmaul inlaatspruitstuk. Daarmee komt ie op zo'n 170 / 180 pktjes :)

Ik ben momenteel bezig om een algemene verzamelplek op te zetten voor tunend Nederland, omdat mijn ervaring is dat je 472190379201 sites af moet zoeken om maar 1 ding te vinden... zie ook -> HIER

Vast bedankt :)

Ohw ja ik kom uit Gemert ;) (Noord-Brabant)
blowaway

hallo allemaal,

Mijn naam is Stef en ben woonachtig in het kleine Belgen landje.
Ik ben sinds een jaar de trotse eigenaar van een R5 GT TURBO phase II uit 87. Hij is afkomstig uit Zwolle (wel wat problemen gehad met papieren, maar nu is alles in orde). Heb daarvoor een Golf gehad, maar dat is maar zo gewoontjes he, en mijn droom was atlijd al een gt turbo te hebben. Ik na wat centjes bijeen gekregen hem maar gekocht. Sindsdien scheur ik er de autosnelwegen mee af.
Het is geen originele meer, der zijn al wat dingetjes aan aangepast. Hij draait op 1 bar, heeft een dumpvalvje, sportluchtfilter, race koppeling, en nog wat kleinigheden. De wagen is verlaagd en voorzien van MIM velgjes 15inch. Om toch eenbeetje vast te zitten bij al dat bruut geweld, zitten er ook 2 kuipzeteltjes in. En dan zijn der nog zo wat van die accesoires zoals drukmeter, temp. meter, knopjes voor de koeling, ....
De voriege eigenaar was eveneens een rtc member, maar ben effe zijn naam kwijt.
IK rijd er nu een jaar mee rond, en nog nooit stukken aan gehad (wel zo wat van die kleinigheidjes, maar niks bijzonders)
En als ik er stukken aan heb is het niet zo erg want ben zelf student ingenieur automechanica, dus dat valt weeral mee, ik kan alles op school maken.
De kas is absoluut accidentvrij en roestvrij.
De plannen voor de toekomst zijn, hem opnieuw te laten spuiten (want hij is voorzien van de nodige krassen en deuken). Een kooi zal er ook inkomen. En men velgjes worden volgende week opnieuw herspoten samen met nieuwe banden. Ook zullen de wiellagers vervangen worden. en dan met der tijd andere motor (+/- 300 pk moet hij geven, en ga er dan ook een G3 injectiesysteem op bouwen, ben nu al bezig met als de berekeningen en onderdelen te zoeken)

Met andere woorden het is gewoon een kanon van een auto waar ik al veel plezier aan heb gehad, en nog aan zal hebben ongetwijfeld.

Binnekort zal de kroost uitgebreid worden met een r5 AT.Maar hier heb ik nog geen details over.

Ik zal zo snel ik kan een paar fotos van mijn bakkie maken en online zetten.

Dat was het zo wat

keep on driving

Stef
tribal maniac

hoi
mijn naam is frank en ik kom uit dongen.
ik rijdt nu 2 jaar mijn 19 en ben pas sinds afgelopen januari lid van de club.
ik moet nog veel doen aan mijn 19 maar ik hoop hem voor het eind van het jaar af te hebben. :p :smoke: :smoke:
Anonymous

hallo ik ben mouse, en rijd in een renault 19 en ben sinds kort bezig deze te tunen. via een vriend van mij uit Arnhem een bekende van jullie ben ik hier terecht gekomen. Ik ben op zoek naar schokdempers voor de voorkant, wie heeft een goede tip van mij?
Jaap16V

Hallo allemaal,

Ik ben Jaap, 22 jaar en ik kom uit Duizel, dit plaatsje ligt vlak bij Eindhoven. Ik ben al een tijdje geregistreerd als forummer. Ik heb me afgelopen woensdag opgegeven om lid te worden van de club, dus een goede reden om me zeker even voor te stellen.

Sinds oktober rij ik rond in een Clio 16V uit '92 en ben er heel erg tevreden over. Ik heb er zelf een andere einddemper onder gesleuteld en een setje booskijkers erop gemonteerd. Ik wil er in de toekomst een joker kit ofzo voor op de kop zien te tikken, maar dat kan nog wel even duren.

Genoeg getypt, een plaatje zegt meer :

[img]http://members.chello.nl/~j.bierens3/Cliojaap.jpg[/img]

Als er verden nog vraagjes zijn dan hoor ik het wel.

Groetjes,

Jaap16V
JOHAN c.r.s

Hallo Renault enthausiastelingen
Ik zal me dan ook maar even voorstellen
Ik ben Johan en bestuurslid van de zoals julie dat zo mooi afkorten de C.R.S
Ik vertegenwoordig daar de sportcommisie die op zijn beurt weer de behendigwedstrijden en de circuitdag organiseert
Ik ben getrouwd met Carina en heb een zoontje Mika
Wat de renault,s betreft ik ben begonnen in een witte 5 td via een blauwe GT fase 2 naar een clio williams ,waar we nu nog in rijden
Verder heb ik nog een mintgroene 5 alpine die naar coupe spec is opgebouwd en voor de bw,s gebruikt wordt
voor het circuit hebben we nog een ex Frans verschuur eurocup clio (zie ook ons laatste AM )
Verder vindt ik dat auto,s moeten rijden dus statische meetings trekken mij niet zo
voor de afwisseling tuf ik in de zomer rond op een suzuki (renault maakt geen motoren) gsxr 1100
twinny

Hallo renault freaks!!!

Ik zal me ff voorstellen,

Ik ben Kevin 21 jaar en ik woon in Oud-Beijerland.

Ik heb sinds 8 maanden een renault twingo 1.2 in mijn bezit. Het is een twingo airco met alles elektrisch zonder!!!!! schuifdak.

Hij is voor de rest nog standaard op een paar dingetjes na. Allereerst heb ik die grote antenne eraf gesloopt en vervangen voor een mooi klein dingetje.
Ik heb de kleine bandjes met wieldoppen vervangen voor mooie 6spaaks RIAL`s met 195/45/14 toyo race banden.
Van binnen heb ik traanplaat matten en neon.
30 maart worden de ramen geblindeerd en ik heb een mooie zonnenband met een sticker RENAULT op de voorruit.

Voor de rest ben ik aan het sparen om hem verder uit te bouwen(volgende is een laser costum uitlaat)

Dat was het wel zo`n beetje.

Groeten Kevin
Gesloten