Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
voske

dag beste mensen..

ik kom net van liro af.. en heb me wat geinformeerd. voor de band die wij willen is het 22,50 en moeten we et minimaal un 8 auto's gaan. Dan krijgen we korting. Je mag zelf de kleur uit kiezen van de raamband en van de letters.. dit was geen probleem. als je nou verschillende kleuren voor elkaar wilt in de raamband of letters dan gaat het wel meer kosten. als er eenmaal un grotere groep is geweest wordt het ontwerp onthouden en kunnen de auto's met vertraging (positief blijven) altijd nog later voor deze prijs het zelfde ontwerp erop zetten.. voor zover de raamband.. ik zie jullie vanavond dan kun je nog eventueel vragen hierover vragen...

tot vanavond groetjes

Ps. wilco als je nog vervoer nodig heb dan bel me ff kom ik je oppikken
alexgt

MJ schreef:Was die rook tijdens het rijden?! en waar smaakte hij naar??
Ik heb er niet aan gelikt :wink: Maar de mee stal komt er olie uit en soms een komt er in eens een grote plas water uit. Ik denk dat hij het water wat dien niet kwijt komt er zo uit gooit.
Marcel J.

alexgt schreef:Ik heb er niet aan gelikt :wink: Maar de meestal komt er olie uit en soms een komt er in eens een grote plas water uit. Ik denk dat hij het water wat dien niet kwijt komt er zo uit gooit.
Ouw nee?? das nou jammer :wink: klinkt niet goed...olie uit de uitlaat?? Flinke beng geweest...effe uitbouwen en kijken...sterkte
marco

nou mensen in zal er ook zijn ,maar wel met de 19 16V :( :( .Er zijn wat trubels met de gt,bak zit erop maar we krijgen hem niet ontkoppelt.Dus schakelen gaat NIET :@ .Gister vanaf 18:30 tot 00:30 bezig geweest met marcel.Enne jullie kunnen je natuurlijk voorstellen hoe groot onze teleurstelling was toen we niet konden schakelen.Zal wel weer aan iets doms liggen maar goed.Mis me gt'tje heel erg , en was gister dus echt blij toen alles erop zat en toen die in een keer starte.Alleen daarna was het allemaal schit*#*#*#*#*@*!*@* :@ :( (N) .Ikke verry pissed ,marcel niet happy,en nu maar uitzoeken wat het is??????.Ach ja ooit rijdt die weer,my precious :D :D

greetz marco

ps marcel vanavond niet sleutelen ,ben zo gaar als een ei.Maybe morgen oke,spreek je vanavondt
Riël
Über-Spammer

alexgt schreef:dat is juist mijn vraag vos WAAR ZIT DIE AANSLUITEN?
Op het dashboard zit een nippeltje daar zit ie origineel op. dan zit op je carb die zwarte elleboog, aan de passagierskant heeft deze 1 nippel met een vertakking naar 2 slangetjes. 1 van die 2 is de turbodruk (1 gaat naar beneden, naar je benzinedrukregelaar, die andere gaat richting je schutbord en gaat door hetzelfde gat als je km-teller-kabel).

Maarja, daar heb je nu niet veel aan. Bouwt hij wel nog druk op? Koelsysteem verstopt, misschien is 't alleen de koppakking!
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
alexgt

Nou ik heb de coolslang naar de turbo los gemaakt, En wat denk je>nou zegt het maar.
Hij zat helemaal dicht met grijze drap ik denk dat iemand er zo pil tegen lekken in heeft gegooit en al dat spul is er die leiding gaan zitten morgen maar even een nieuwe leiding gaan halen en kijken of die turbo het nog doet.
duimen jullie voor me

ik neem de slang vanavond wel mee maar ik heb weer zonder gtt :evil: |:
alexgt

@riel bdankt het druk meter doet het weer! als de turbo het te minste nog doet :(
The Saint

He Alex,
ik hoop dat het meevalt, misschien was die "olie" gewoon smurrie uit de koeling?
En of hij daardoor schade heeft, de meeste turbos zijn niet eens watergekoeld, laten we het hopen...

Maarten
The Saint

even wat anders,

ik was vanmiddag bij mijn Renault garage in Duitsland.
Daar stond een zilvergrijze 19 16V Phase I 5 deurs uit 1992.
Volgens de chef bijna 100.000 KM, dealer onderhouden met oa nieuwe Distributieriem.
Pas nieuw ABS system erop gezet.
Ik heb genoeg autos dus heb hem nog niet vanbinnen en onder de kap bekeken maar hij zag er goed uit.

Prijs €2500-€2800.

Ik weet niet of dit veel is want ik ken de 19 16V prijzen niet zo goed.
Mocht je interesse hebben vergeet niet de 10% BPM ik den ongeveer 500 Euro en de RDW keuring enz.

Ik ben geen verkoper en wil het ook niet worden dus als iemand interesse heeft even een PM-etje en ik zal je het adres geven.
dikkeknodel
Contacteer:

Ollie schreef:Volgens mij wordt er druk gesleuteld overal (Y)
Ja ff een nieuwe achteras eronder zetten, vandaag van 11 tot 17 bezig geweest, heb bijna de oude eronderuit. Ik kom dus niet vanavond... Beetje ver lopen vanuit Susteren :wink:
Morgen/zaterdag maar ff die andere eronder zetten... Heb ik tenminste 4 cm meer spoorbreedte :D :D

15" here we come

@voske
Liro --> Ik meld me aan om mee te gaan (ei, dit rijmt :bang: :~ )
Riël
Über-Spammer

Alleycat
Contacteer:

Patrick L. schreef:
Alleycat schreef:Hallo, mensen van de TNM!
Volgens Frits staat er bij jullie ergens een Rsi op de sloop.
Nu was mijn vraag aan jullie of er ook nog zo'n afdekkap bovenop het dash opzit ( zelfde als 16v toch?)en zo ja, wat ie moet kosten en waar hij staat..... (Y)
Autohandel Autodemontage Kessel G van VOF
Veeweg 7
6365 CV Schinnen
(046) 443 21 73

hier stond ie, of het dashbord compleet was weet ik niet, je kunt ze eens bellen...
Mijn dank is groot!
Zal morgen wel effe bellen, nu is het al te laat denk ik... (Y)
Michel S.
Contacteer:

Hey mannen en vrouwen.

Ben nog even wezen testen. Dit zijn wat results.
Power:
Klik voor power

Vergis je niet in de lage waarden. Dit zijn de netto waarden. Dus hier is alles vanaf, overbreng verliezen, luchtweerstand enz enz.
Beetje en indicatie is van kw naar PK(maal 1.36, en dan nog het overbreng verlies tellen van circa 26% in de 3de versnelling.
Dus waarde x 1.36 x 1.26
Vermogen komt dan op maximaal 222 PK ofzo. De luchtweerstand is hier nog niet vanaf getrokken. Maar die moet ik nog gaan berekenen.
Koppel gewoon ook maal 1.26 Komt die op een 300NM uit

Heb ook wat tijden neergezet.Dit zijn echte km's en exacte tijden.
KLik voor sprints

Oh ja, het gewicht heb ik op 1325 KG geschat, kan dus ook nog iets inzitten. had geen tijd om hem te laten meten.

greetz
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Patrick L.

Vrijdag de 13e,
mijn GTT heeft mij vanochtend al in de steek gelaten, koekblik wilde niet starten, startmotor weigert, ben dus maar in alle vroegte op het fietsje gesprongen EN DAT VALT TEGEN :(

Alex, succes met je GTT, balen man.
Laatst gewijzigd door Patrick L. op vr 13 feb 2004 6:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Patrick L.

voske schreef:dag beste mensen..

ik kom net van liro af.. en heb me wat geinformeerd. voor de band die wij willen is het 22,50 en moeten we et minimaal un 8 auto's gaan. Dan krijgen we korting. Je mag zelf de kleur uit kiezen van de raamband en van de letters.. dit was geen probleem. als je nou verschillende kleuren voor elkaar wilt in de raamband of letters dan gaat het wel meer kosten. als er eenmaal un grotere groep is geweest wordt het ontwerp onthouden en kunnen de auto's met vertraging (positief blijven) altijd nog later voor deze prijs het zelfde ontwerp erop zetten.. voor zover de raamband.. ik zie jullie vanavond dan kun je nog eventueel vragen hierover vragen...
Wanneer gaan we definitief bestellen?
Ontwerp staat al vast denk ik of niet?
alleen de kleuren nog....
Ik heb me bedacht, wordt wit met rode letters!
Als we tijdig bestellen hebben we ze mischien voor de openingsmeeting erop zitten :D
Rob.H

Ja ff voor de duidelijkheid:
Sticker Letters
Patrick: Wit Rood
Rob.H: Williams Blauw Wit
Rob.H

Ik wil even de aandacht brengen voor een meeting vanavond. Dit is een meeting van meerdere meetings van zuid-limburg (Zl-tuning, Ford team, Honda matix, VW-club meersen, enz.) Na verwachting zo een honderd auto's.
Waar: afrit Vinkenslag en dan links op de dichtbijzijnde parkeer plaats (maar dat zie je vanzelf wel).
Het zou natuurlijk leuk zijn als Reno zich ook liet zien.

Lijst:
Rob.H en Vospower Clio 2.0 16V
Wilco Polo

P.s. Als je komt komen we om 21.00 bij de Geusselt bij elklaar. En als je bij de meeting in de buurt komt hou je rustig en gedraag je. Ze willen in de zomer een giga meeting houden.
voske

Rob.H schreef:Ja ff voor de duidelijkheid:
Sticker Letters
Danny: Zwart Wit
voske

Rob.H schreef:Ik wil even de aandacht brengen voor een meeting vanavond. Dit is een meeting van meerdere meetings van zuid-limburg (Zl-tuning, Ford team, Honda matix, VW-club meersen, enz.) Na verwachting zo een honderd auto's.
Waar: afrit Vinkenslag en dan links op de dichtbijzijnde parkeer plaats (maar dat zie je vanzelf wel).
Het zou natuurlijk leuk zijn als Reno zich ook liet zien.

Lijst:
Rob.H en Vospower Clio 2.0 16V
Wilco Polo
Danny 5gtt

P.s. Als je komt komen we om 21.00 bij de Geusselt bij elklaar. En als je bij de meeting in de buurt komt hou je rustig en gedraag je. Ze willen in de zomer een giga meeting houden.
alexgt

nou ik kan er vanavond niet bij zijn, ik ga naar den haag
Bram (vospower)

Rob.H schreef:Ja ff voor de duidelijkheid:
Sticker Letters
Danny: Zwart Wit
Bram: Geel Zwart maar zal nog ff op zich w88.
[/quote]
Ollie

Meetinkje vanavond ben ik niet bij, ben er niet vanavond...
Raamband twijfel ik nog over de kleuren...

@Alex...al wat meer bekend over het hoe en wat? Echt balen hè, dat je niet eens goed kunt genieten van het bakkie!
@Patrick L...ook lekker hè, had je nu nog maar een rijdende Renault hè :lol: Flauwe grap, zeker balen man, moet je nu ook nog gaan sleutelen aan de GT, dubbel werk :(
@Marco...GT nog niet aan de praat, shit man. Gaat lekker overal met de Renaultjes :(

Mijne is gemaakt en gaat straks op herkeuring. Alles is OK, alleen nu ff duimen voor de CO. FF goed warmknallen van te voren :D
Marcel J.

Michel S. schreef:Power:
Klik voor power

KLik voor sprints
Kweet dat ik gisteren er niet was, dus waar hebben we het hier over? :D
alexgt

@ollie sterkte
@patrick dat fietsen ken ik, het is niets (N) :wink:
@MJ speeltje van michel voor zijn sup test bank op de laptop wel lachen
Michel S.
Contacteer:

MJ schreef:
Michel S. schreef:Power:
Klik voor power

KLik voor sprints
Kweet dat ik gisteren er niet was, dus waar hebben we het hier over? :D
Ben gisteren even met de suub wezen stappen. Dus dit zijn uitdraaien van vermogen en koppel, en de tweede zijn wat tijden van sprinten.
Heb nog een hele leuke. 2 remtesten. Zie je de vertraging van 160km/h naar 0. De ene was 113.76M en de andere remweg 113.86M
Gewoon tussen 2 dezelfde metingen 10 fucking cm. Is dus zo goed als geen verschil. Wel zie je bij ene opeens dat ik even ergens iets harder rem, waarna die na circa 1 sec gaat blokeren en ik weer terug val in mijn oude vertragingspatroon.

Heel leuk speelgoed. Volgende week gaan we naar alle waarschijnlijkheid de EVO testen.. Weten we wat die teweeg brengt.
greetz
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Marcel J.

Michel S. schreef:Heel leuk speelgoed. Volgende week gaan we naar alle waarschijnlijkheid de EVO testen.. Weten we wat die teweeg brengt.
greetz

Hey neem je dat volgende week weer mee?! Best intressant (Y) Hoe kom je aan verschillen in KW's en koppel?! Is dat onnauwkeurigheid apparatuur? of verschil in omstandigheden...

@Ollie: hoe is het afgelopen met APK
Michel S.
Contacteer:

MJ schreef:
Michel S. schreef:Heel leuk speelgoed. Volgende week gaan we naar alle waarschijnlijkheid de EVO testen.. Weten we wat die teweeg brengt.
greetz

Hey neem je dat volgende week weer mee?! Best intressant (Y) Hoe kom je aan verschillen in KW's en koppel?! Is dat onnauwkeurigheid apparatuur? of verschil in omstandigheden...

@Ollie: hoe is het afgelopen met APK
Kan vanalles zijn. Zowel wind invloed, weg wat omhoog of omlaag loopt. De 2 runs zijn op hetzelfde stuk weg gedaan in tegenovergestelde richtingen. Ben nog steeds op zoek naar een mooi recht stuk van een km of 2-3 en het liefst helemaal ombewoond.
Iemand een vliegveld in de tuin?
Marcel J.

Michel S. schreef:Kan vanalles zijn. Zowel wind invloed, weg wat omhoog of omlaag loopt. De 2 runs zijn op hetzelfde stuk weg gedaan in tegenovergestelde richtingen. Ben nog steeds op zoek naar een mooi recht stuk van een km of 2-3 en het liefst helemaal ombewoond.
Iemand een vliegveld in de tuin?

Wel vaag dat je max KW's opeens 1000 toeren later is :s voor de rest wel grappig, begin van chippies schrijven ?! :wink: :D BTW ook mooie sprint tijden :worship: 5.5 sec -> 100 km/u
Kweet nog wel een paar stukjes weg :p

[edit]
@Alex: gelukkig man, misschien toch effe goed kijken wat het wel is....misschien toch effe turbo eruit halen
[edit]
Laatst gewijzigd door Marcel J. op vr 13 feb 2004 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.
alexgt

Nou ik wil niet te vroeg de vlag uithangen maar volgen mij heeft de turbo nog niet zijn laatste adem uitgeblazen. Na even flink walmen was het weg en is nog niet trug gekomen dus even duimen voor me Hé. Dat het weg blijft.
marco

meetingkje lijkt me wel leuk,maar ik heb me meisje niet :( .En ik ga niet met de 19 16v erheen,die ketel moet ook eerst onder handen worden genomen

(De stikkers) ,die plakken ze meteen bij liro .Dus dat kun je nog een dag voor de meeting van 7 maart doen.Zodra me 5je loopt ga ik alvast naar liro om er een te laten zetten,maar dan plaats ik wel een post over wie er dan eventueel mee wil gaan .Over de kleuren vergis jullie niet mensen want ze hebben standaard kleuren voor die banden.Dus clio williams blauw hebben ze niet,wel blauw wat maybe in de buurt komt ervan .En ja het zou leuk zijn als we hem allemaal hadden voor de meeting.Zodat iedereen weet dat we de T.N.M POSSE zijn :D (Y)

( marcel) Wanneer gaan we verder met de 5????

greetz man
dikkeknodel
Contacteer:

Michel S. schreef:Hey mannen en vrouwen.

Ben nog even wezen testen. Dit zijn wat results.
Power:
Klik voor power

Vergis je niet in de lage waarden. Dit zijn de netto waarden. Dus hier is alles vanaf, overbreng verliezen, luchtweerstand enz enz.
Beetje en indicatie is van kw naar PK(maal 1.36, en dan nog het overbreng verlies tellen van circa 26% in de 3de versnelling.
Dus waarde x 1.36 x 1.26
Vermogen komt dan op maximaal 222 PK ofzo. De luchtweerstand is hier nog niet vanaf getrokken. Maar die moet ik nog gaan berekenen.
Koppel gewoon ook maal 1.26 Komt die op een 300NM uit

KLik voor sprints

Oh ja, het gewicht heb ik op 1325 KG geschat, kan dus ook nog iets inzitten. had geen tijd om hem te laten meten.

greetz
Hehe, kewl

Kan je zoiets ook in een 5 bouwen? Voor als ik (ooit) een nieuwe motor (turbohhhh..) heb.

Het gaat weer goed met de 5jes :( , die moeten niet aan de kant staan, met pech dan, tunen is wel een goede reden... Succes alex, marco en patrick L
Heb ik dan iedereen gehad? :S

@iedereen die een sticker wil
we moeten hier op het forum maar ff afspreken wanneer we gaan, misschien iets voor op een zaterdag? Of moeten er dan mensen werken?

grtz
Riël
Über-Spammer

Michel is dat dat apparaatje wat via de g-kracht werkt? interessant :)

verder kom ik wel langs vanavond, ben om 21 u wel bij de geusselt.
Bram (vospower)

Wel met de GTE he? :lol: kan ik ff een testritje maken :p
Michel S.
Contacteer:

Werkt idd met g-krachten en wat andere parameters.

@mj, als je goed kijkt zie je dat het maximaal vermogen idd 1000 rpm lager ligt, maar dit is slechts een spike. De echte maximale vermogens liggen rond de 5600-5800 rpm

Ga nog even stoeien ermee
Bram (vospower)

Kom je vanaaf ook met de suub?
Gesloten