UPDATE: Clio 2 Phase 2, wat deed OTOSAM nou verkeerd?
Nou ik mag nog een week in die oversized dinkeytoy rijden, want Renault geeft niet eerder mijn auto dan dat Otosam de rekening heeft betaald.
Hopen dat het niet meer zo hard gaat waaien, dat rijdt echt verrot in zo een Smart!

Hopen dat het niet meer zo hard gaat waaien, dat rijdt echt verrot in zo een Smart!

Renault geeft niet eerder mijn auto alvorens de rekening is betaald, ik moet nu Otosam aansprakelijk gaan stellen voor de schade.
De verzekering wil de 2 computers hebben en gaan onderzoeken of ze echt stuk zijn, dan pas gaan ze de rekening betalen!
Leuk hoor een versterker in laten bouwen!

De verzekering wil de 2 computers hebben en gaan onderzoeken of ze echt stuk zijn, dan pas gaan ze de rekening betalen!

-
- Moderator
- Car: MB
lijkt me vrij simpel:
je brengt de auto rijdend! >> sleutel afgeven >> terug komen en auto rijd niet meer
Ik weet iig wel waar ik (niet) heen zou gaan voor een versterker.
(zelf inbouwen is een eitje, alleen heb je daar nu niets meer aan)
je brengt de auto rijdend! >> sleutel afgeven >> terug komen en auto rijd niet meer
Ik weet iig wel waar ik (niet) heen zou gaan voor een versterker.
(zelf inbouwen is een eitje, alleen heb je daar nu niets meer aan)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Gaat OTOSAM het nu puur via de verzekering spelen? Erhm tja dan hoop ik dat die SMART lekker zit want daar kachel je dan nog wel in rond voorlopig .. 
Leuk he? Verzekeringen.. je ligt krom voor de premies, en wil je daar een keer gebruik van maken (als bedrijf dan wel particulier), dan doet zo'n verzekeringsmaatschappij er dan ook echt ALLES aan om niet hoeven te betalen. Heb dat zelf ook eens mee mogen maken en daar kan je soms echt helemaal leip van worden.
Veel sterkte!

Leuk he? Verzekeringen.. je ligt krom voor de premies, en wil je daar een keer gebruik van maken (als bedrijf dan wel particulier), dan doet zo'n verzekeringsmaatschappij er dan ook echt ALLES aan om niet hoeven te betalen. Heb dat zelf ook eens mee mogen maken en daar kan je soms echt helemaal leip van worden.

Veel sterkte!

Tsss raar verhaal hoorJuno schreef:Renault geeft niet eerder mijn auto alvorens de rekening is betaald, ik moet nu Otosam aansprakelijk gaan stellen voor de schade.![]()
De verzekering wil de 2 computers hebben en gaan onderzoeken of ze echt stuk zijn, dan pas gaan ze de rekening betalen!![]()
t lijkt me meer voor de hand liggend dat Otosam zijn verzekering aansprakelijk stelt en dus ook garant staat voor de betaling ( hoe dan ook: als de verz niet uitkeert, dan moet t ie t toch betalen)
Heb je toevallig een rechtsbijstandsverzekering??
Zoja dan zou ik die es ff bellen
succes ermee
-
Inderdaad, als je rechtsbijstand hebt, zeggen dat je die direct gaat inschakkelen, en schadevergoeding vragen voor de tijd dat je niet in je eigen auto hebt kunnen rijden!! wegenbelasting terug vragen, autoverzekering terug vragen, dat ze maar alles vergoeden! Zodra je het woord rechtsbijstand alleen al laat vallen is het waarschijnlijk zo geregeld! Maar wel druk blijven zetten, anders kan dit spelletje wel eens heel lang gaan duren.Paskie schreef:Tsss raar verhaal hoorJuno schreef:Renault geeft niet eerder mijn auto alvorens de rekening is betaald, ik moet nu Otosam aansprakelijk gaan stellen voor de schade.![]()
De verzekering wil de 2 computers hebben en gaan onderzoeken of ze echt stuk zijn, dan pas gaan ze de rekening betalen!![]()
t lijkt me meer voor de hand liggend dat Otosam zijn verzekering aansprakelijk stelt en dus ook garant staat voor de betaling ( hoe dan ook: als de verz niet uitkeert, dan moet t ie t toch betalen)
succes ermee
PS moet je nog ergens ver heen, kun je het beste nu met de smart doen, heb jij namelijk geen afschrijving op je clio

One clio to rule them all
Even je tussenpersoon bellen, die zal je verder kunnen helpen. Maar ja als je SRK (stichting rechtsbijstand) hebt, zou ik daar wel gebruik van gaan maken. Zij zouden je in ieder geval kunnen vertellen hoe zo`n procedure in z`n werk gaat.dyna clio ph2 schreef:Inderdaad, als je rechtsbijstand hebt, zeggen dat je die direct gaat inschakkelen, en schadevergoeding vragen voor de tijd dat je niet in je eigen auto hebt kunnen rijden!! wegenbelasting terug vragen, autoverzekering terug vragen, dat ze maar alles vergoeden! Zodra je het woord rechtsbijstand alleen al laat vallen is het waarschijnlijk zo geregeld! Maar wel druk blijven zetten, anders kan dit spelletje wel eens heel lang gaan duren.Paskie schreef:Tsss raar verhaal hoorJuno schreef:Renault geeft niet eerder mijn auto alvorens de rekening is betaald, ik moet nu Otosam aansprakelijk gaan stellen voor de schade.![]()
succes ermee
PS moet je nog ergens ver heen, kun je het beste nu met de smart doen, heb jij namelijk geen afschrijving op je clio![]()
Veel succes
Als het maar hard gaat!
Nou het is nog steeds niet over het verhaal:
Renault wil mijn auto niet geven, want die willen eerst geld zien!
Ze zijn bang dat als ze mij de auto al geven dat ze in de onderhandelingen komen met Otosam en daar hebben ze geen zin in.
Otosam mag van zijn verzekering niks betalen totdat bewezen is dat het hun schuld,als ze niks betalen dan kunnen ze fluiten naar vergoeding door hun verzekering, zegt Otosam.
Ik heb om er druk op te zetten gezegd dat ik volgende week woensdag op skivakantie moet met mijn auto, zegt ie dat hij met die informatie niks kan, want het is niet zijn schuld dat ik mijn auto nog niet terug heb! WIE HEEFT NOU MIJN AUTO STUK GEMAAKT!!!
Ik wordt hier onderhand zeer moe van, ga nooit meer naar deze ballen tent, want als ze iets verkeer doen, dan kan je je auto een lange tijd kwijt zijn, grrrrrr!!!
Dit hele gezeik duurt al 3,5 week!
Renault wil mijn auto niet geven, want die willen eerst geld zien!
Ze zijn bang dat als ze mij de auto al geven dat ze in de onderhandelingen komen met Otosam en daar hebben ze geen zin in.
Otosam mag van zijn verzekering niks betalen totdat bewezen is dat het hun schuld,als ze niks betalen dan kunnen ze fluiten naar vergoeding door hun verzekering, zegt Otosam.
Ik heb om er druk op te zetten gezegd dat ik volgende week woensdag op skivakantie moet met mijn auto, zegt ie dat hij met die informatie niks kan, want het is niet zijn schuld dat ik mijn auto nog niet terug heb! WIE HEEFT NOU MIJN AUTO STUK GEMAAKT!!!
Ik wordt hier onderhand zeer moe van, ga nooit meer naar deze ballen tent, want als ze iets verkeer doen, dan kan je je auto een lange tijd kwijt zijn, grrrrrr!!!

Dit hele gezeik duurt al 3,5 week!
Oh ja, er komt een schadeexpert kijken naar mijn auto een dezer dagen, mijn auto is al gemaakt, ik vraag mij ten sterkste af wat ze in gods naam gaan bekijken!
Hij is al gemaakt dus er is geen sprake meer van schade!
Heel appart!

Hij is al gemaakt dus er is geen sprake meer van schade!
Heel appart!
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Wilen ze bij de garage niet die dinkeytoy ruilen voor jouw clio?? Of otosam nu de ene auto mist of de ander?Juno schreef:Gelukkig heb ik hun klootte smart, die ga ik nog ff flink lopen afraggen!
Hun krijgen hun dinkeytoy niet eerder dan ik mijn auto krijg!
Project: GTT Blue Sport
Ja, laat ze die Smart van Otosam maar als onderpand nemen. Op deze manier gaat het niet goed, jij bent nu de benadeelde partij.
Heb je al gecontroleerd of wat ze doen (Renault achterhouden) wel wettelijk toegestaan is?! Zoniet voel ik een mooie schadeclaim aankomen.
Als het goed is kunnen ze je daar goed van dienst mee zijn bij het SRK (stichting rechtsbijstand)
Heb je al gecontroleerd of wat ze doen (Renault achterhouden) wel wettelijk toegestaan is?! Zoniet voel ik een mooie schadeclaim aankomen.
Als het goed is kunnen ze je daar goed van dienst mee zijn bij het SRK (stichting rechtsbijstand)
Als het maar hard gaat!
-
- Moderator
- Car: MB
idd, gewoon ruilen die zooi. Als je nog effe door gaat met raggen komt je niet meer ver. Wij hebben het hier bij de pizzaria (toen ik daar nog werkte) voor elkaar gekregen een nieuw smartblok in ongeveer een ruime 20k km totaal verrot te rijdenFrits schreef:Wilen ze bij de garage niet die dinkeytoy ruilen voor jouw clio?? Of otosam nu de ene auto mist of de ander?Juno schreef:Gelukkig heb ik hun klootte smart, die ga ik nog ff flink lopen afraggen!
Hun krijgen hun dinkeytoy niet eerder dan ik mijn auto krijg!

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
kut man dat gezeik met je auto !!!!
nou snap ik helemaal niet die spreuk
"toch maar liever naar de echte dealer" want volgens mij mogen ze niet je auto vast houden!!!
nou snap ik helemaal niet die spreuk

-
Er bestaat het recht van retentie. Dat stelt de uitvoerende partij in staat om het object (in dit geval de Clio) pas terug te geven wanneer het te betalen bedrag is voldaan. Wordt bijna nooit toegepast. En voor jou dus erg klote omdat het jou dus wel treft. Er zitten nogal wat belemmeringen aan die regel, want een bezit van een ander mag je niet zomaar opeisen. Dus groot gelijk, tot de bodem uitzoeken. Want in een Smart rijden is niet fijn als je een echte auto gewend bent!
Clio 1.4 S strak in de lak!
-
- Car: 5 GT Turbo
- Contacteer:
wat een *snip*etters ook!
Stelletje hufters moeten gewoon hun shit regelen en die auto aan je paassen!
Dit zijn echt weer van die kloote situaties waar de consument (en "slachtoffer") uiteindelijk weer de dupe van is.
VAlt me ook vies tegen van Otosam dit.
DAt ze dit zo treurig laten aflopen.
KAn je toch eigenlijk gewoon niet maken tegenover je klanten?
Misschien effe met Dhr. Storms langsgaan?
IS het Zo geregeld waarschijnlijk.
Of we rijden dat Smart-blik gewoon de winkel binnen op een zaterdag...
stappen uit en vragen zeer beleefd of ze GODVERDOMMME HUN KUTSHIT WILLEN REGELEN!!!!
Ik hoor wel hoe dit afloopt....
Hopelijk heb je wel je bakkie weer voor de 7e....
Stelletje hufters moeten gewoon hun shit regelen en die auto aan je paassen!
Dit zijn echt weer van die kloote situaties waar de consument (en "slachtoffer") uiteindelijk weer de dupe van is.
VAlt me ook vies tegen van Otosam dit.
DAt ze dit zo treurig laten aflopen.
KAn je toch eigenlijk gewoon niet maken tegenover je klanten?
Misschien effe met Dhr. Storms langsgaan?
IS het Zo geregeld waarschijnlijk.

Of we rijden dat Smart-blik gewoon de winkel binnen op een zaterdag...
stappen uit en vragen zeer beleefd of ze GODVERDOMMME HUN KUTSHIT WILLEN REGELEN!!!!

Ik hoor wel hoe dit afloopt....
Hopelijk heb je wel je bakkie weer voor de 7e....
-
- Über-Spammer
wat een zooi dit man, ik blijf het nog ff volgen, maar zo wordt je er ook niet echt wijzer van.
grrrr
grrrr

-
De renault dealer heeft groot gelijk wat betreft het vasthouden van de auto. Er zitten immers onderdelen in welke nu nog eigendom zijn van de dealer. Voor de dealer is die inbouwtoko diegene welke de opdracht gegeven hebben voor de reparatie, jij bent wat dat betreft een buitenstaander.
Wat betreft die inbouwtoko, wat een gekken, ze weten dat er iets mis is door onkunde van zichzelf, bieden de auto aan ter reparatie en vervolgens bloed hun neus als er betaald moet worden???
oh ja... @Spir@l:
Wat betreft die inbouwtoko, wat een gekken, ze weten dat er iets mis is door onkunde van zichzelf, bieden de auto aan ter reparatie en vervolgens bloed hun neus als er betaald moet worden???
oh ja... @Spir@l:
misschien kun je je post wat aanpassen naar een minder verwensende ziekte? Leuk om te lezen voor die personen die er slechte ervaringen mee hebbenspir@l schreef:wat een ......etters ook!

Coupe 2.0 IDE 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
door mij gedaanspekkie b. schreef:
oh ja... @Spir@l:misschien kun je je post wat aanpassen naar een minder verwensende ziekte? Leuk om te lezen voor die personen die er slechte ervaringen mee hebbenspir@l schreef:wat een ......etters ook!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
What is the status op de dit moment? nog geen steek verder?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Nou om dit verhaal even af te ronden, heb mijn auto dus inmiddels terug, ik was er ook mee op de openingsmeeting.
Maar had nog geen hoedenplank met uber speakers die zou Otosam nog maken/bestellen.
Bel ik vandaag want hij zou maandag al binnen zijn, zeggen ze nu dat er nog geen hoedenplank voor mijn auto is!!!???!!!
Nou volgens mij bestaat de Clio 2 al een tijdje! En de hoedenplank is niet veranderd sinds de fase 2, toch?
Ik dacht die maken ze zelf, nou ik doe het nu lekker zelf samen met een vriend van mij, OTOSAM kan van mij de boom in en dan de boom in de FIK steken!!!
Niemand meer naar deze klootte tent!

Gelukkig heb ik nu mijn auto weer en ga ik het voor de rest zelf afmaken. Gaat het tenminste niet stuk, hoop ik.
Maar had nog geen hoedenplank met uber speakers die zou Otosam nog maken/bestellen.
Bel ik vandaag want hij zou maandag al binnen zijn, zeggen ze nu dat er nog geen hoedenplank voor mijn auto is!!!???!!!

Nou volgens mij bestaat de Clio 2 al een tijdje! En de hoedenplank is niet veranderd sinds de fase 2, toch?
Ik dacht die maken ze zelf, nou ik doe het nu lekker zelf samen met een vriend van mij, OTOSAM kan van mij de boom in en dan de boom in de FIK steken!!!
Niemand meer naar deze klootte tent!

Gelukkig heb ik nu mijn auto weer en ga ik het voor de rest zelf afmaken. Gaat het tenminste niet stuk, hoop ik.

Jep renault is betaald en ja ik geloof ook niet dat er geen hoedenplank is voor mijn Clikotje.
Weet iemand waar ik die kan kopen/bestellen, maar zelf maken doe ik net zo graag hoor, het materiaal krijg ik gratis, dusssss.
Weet iemand waar ik die kan kopen/bestellen, maar zelf maken doe ik net zo graag hoor, het materiaal krijg ik gratis, dusssss.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
kijk eens bovenaan in beeld?Juno schreef:Heeft iemand telnummer of website van Veban?
http://www.evolutionparts.nl/