Ik had een afspraak op zaterdag 24-01-2004, dus ik mijn auto inleveren, afspraak was van 1 tot 5 uur 's middags, ik om 5 uur weer terug. Sorry meneer u bent de eigenaar van de Renault, ik "Jep". Nou we zijn nog niet klaar de hoedenplank moeten we nog maken, dus die maken we maandag, ik zeiL: "Nou ok vooruit dan maar". Wil ik weg rijden, wil hij niet starten. Startblokkkering ging er niet af, ik Renault Route Service bellen, willen me niet helpen omdat het in een niet Renault garage is gedaan of tenminste geen erkende Renault monteur, dus liet ik de auto bij OTOSAM in Purmerend staan.
Ik maandag bellen naar Otosam om hun het nummer van de Renault garage te geven, krijg ik na 3 kwartier een belletje dat hij het weer doet, wooohooo.
Ik snel mijn Clio weer ophalen, hij deed het weer, beter. Kwam ik onder het rijden er achter dat mijn toerenteller het niet meer deed en er brande een lampje dat ik aan luchtverontreiniging deed ofzo.
Dus ik denk, ik zet hem even uit en weer aan, nou mooi niet meer aan dus. Otosam maar weer gebeld, ja mensen wat gaan we nu doen, dus heeft Otosam me maar naar de Renault garage gesleept, ben nu al 3 dagen mijn auto kwijt

Iemand ideeën wat ze met mijn auto hebben gedaan??
UPDATE
--------------------------------------------------
Reparatie kan 2 weken gaan duren volgens Renault, hebben geen tijd i.v.m. planning!

Maar heb vervangendvervoer gekregen van OTOSAM, dus dat is dan wel weer relaxed, nog een leuk karretje ook, een SMART met allemaal vette optie's: brede lm velgen, sportuitlaat, navigatiesysteem, audioinstallatie + subwoofer. Gaaf ding!