Thursday Nightmeeting Maastricht. I
Bij het maken van de raamband moeten wel de Renault Tuning Club erbuiten gelaten worden. Verder ben ik echt niet voor zo'n nieuwe naam. Onze groep heet nog altijd TNM en geen 'blabla limburg' bah, lijken wel opelfans 

-
Mocht renault tuning club niet mogen, maak hierpatrick 21TURBO schreef:hoewel dit ook wel ok is!Patrick L. schreef:
[img]http://clio16v20.web1000.com/Pics/raamsticker3.JPG[/img]
Renault Sport Club Limburg van en we zijn klaar

Patrick L. schreef:Mocht renault tuning club niet mogen, maak hier
Renault Sport Club Limburg van en we zijn klaar
BIJ MIJN WETEN IS RENAULT TUNING CLUB GEEN GEREGISTREERDE NAAM, DUS KUNNEN WE TOCH BEST GEBRUIKEN?! BTW DAT LIMBURG HOEFT VAN MIJ NIET ZO ERG HOOR, IDD EEN BEETJE OPEL ZWIK...
@Ollie: Zullen we het maar niet over het bakwisselen hebben

Chris schreef:Natuurlijk mogen jullie RTC gebruiken, maar dan dat Limburg erachter? We gaan toch niet opsplitsen?!
Waarom niet?! LIMBURG RULES

BTW kzou die naam toch een registreren en dat Respect... ook, zometeen is iemand grappig en doet dat voor jullie. Kun je gaan dokken voor de naam ( in het beste geval

-
Als we nou eens maken:
[]Renault Sport Club []
TNM TNM
TNM dus onder het logo
?
[]Renault Sport Club []
TNM TNM
TNM dus onder het logo
?
Het is toch zonde als je net als Opel&VW 15 verschillende clubnamen krijgt?!
Ik zag ontwerpen die ik wel gaaf vond, zoals RTC en daaronder TNM ofzo. Maar om nou een totaal andere "clubnaam" te gaan hanteren.
Wat zou daarvan het voordeel zijn?!
Ik zag ontwerpen die ik wel gaaf vond, zoals RTC en daaronder TNM ofzo. Maar om nou een totaal andere "clubnaam" te gaan hanteren.
Wat zou daarvan het voordeel zijn?!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
Het is natuurlijk leuk als er TNM bij komt te staan en dan iets met RTC.
IDD ANDER LETTER TYPE EN TNM ONDER RENO TEKEN EN YO TWEE MAAL VOOR MIJRob.H schreef:[img]http://home.wanadoo.nl/fam.smeets_lardi ... mband2.jpg[/img]
Geen slecht ontwerp heeft wel wat. Ander letter type is ik vind hem wel oke.

OJA DAN WEL ZWART MET WITTE LETTERS
Laatst gewijzigd door Marcel J. op ma 9 feb 2004 9:26, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Zo vind ik hem ook supervet! En dan eigenlijk het orginele RTC lettertype zoals bovenaan dit scherm als dat mogelijk is 

hebben jullie deze ook met subaru erop.
en 1 keer met TATA-POWER voor een bepaald iemand....
en 1 keer met TATA-POWER voor een bepaald iemand....
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
-
helemaal geen raamband is nog mooierOllie schreef:Een mooie zwarte band met verder niks erop is ook mooi

-
Of allemaal gewoon een 1916v nu we toch bezig zijn... 

Ben ik wel ere lid, oprichter en alles wat erbij komt kijken. Kan ik naar mijn eigen meetings gaan. Super tochOllie schreef:Subaru Tuning Club Limburg
-- 1 member only --
![]()
![]()

Moet een Tata ook op apk? Valt deze onder de auto regelgeving dan? Dacht dat het een landbouwvoertuig was.....
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
[quote="Michel S] Ben ik wel ere lid, oprichter en alles wat erbij komt kijken. Kan ik naar mijn eigen meetings gaan. Super toch 
Moet een Tata ook op apk? Valt deze onder de auto regelgeving dan? Dacht dat het een landbouwvoertuig was.....[/quote]
Zeg loopt die opgevoerde kever van je alweer dan?! dacht ik al....

Moet een Tata ook op apk? Valt deze onder de auto regelgeving dan? Dacht dat het een landbouwvoertuig was.....[/quote]

Laatst gewijzigd door Marcel J. op ma 9 feb 2004 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
jaaahhh, dat is tenminste een echte autoVospower schreef:Of allemaal gewoon een 1916v nu we toch bezig zijn...

dus toch,ik had blijkbaar iets anders verstaan voor ONS BELGEN,ruikt dat nie een beetje naar discriminatieChris schreef:Natuurlijk mogen jullie RTC gebruiken, maar dan dat Limburg erachter? We gaan toch niet opsplitsen?!

voor de limbo's kan het wel(wat ik tenvolle apprecieer)toen ik het vroeg was het van neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,argument,BE of NL komen ze toch bij rtc uit.
het had perfekt samen kunnen gaan,maar dat is nie voor deze topic,dus sorry limbo'ssssssssssss 

Kgeloof niet dat we ons willen opsplitsengille schreef:dus toch,ik had blijkbaar iets anders verstaan voor ONS BELGEN,ruikt dat nie een beetje naar discriminatieChris schreef:Natuurlijk mogen jullie RTC gebruiken, maar dan dat Limburg erachter? We gaan toch niet opsplitsen?!![]()
voor de limbo's kan het wel(wat ik tenvolle apprecieer)toen ik het vroeg was het van neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,argument,BE of NL komen ze toch bij rtc uit.

Lopen heeft die nooit gedaan. Rijden wel. En ja hij rijdt als ik dat wil. Alleen weet ik niet hoelang die het volhoudt zonder koeling of olie......MJ schreef:
Is geen tata he. Is geen droge Lego aandrijving

het komt op 'tzelfde neer hoor Ollie,het begint met een sticker ,en eindigt met een soort Limburgse afdeling.Ollie schreef:Het gaat hier alleen om een stikker Gille, die discussie met de Belgen ging volgens mij ergens anders over...toch?
bij ons was de bedoeling iets Belgisch te hebben wat aanraakt met het huidige RTC,blijkbaar was er geen intresse,ok dan wat ik heeeeeeeeeeeeeeel spijtig vond.
zoals met Chris zijn woorden te zeggen,te veel aparte clubs is nie goed.

groetjes aan de limbo's

over opgevoerde kever gesproken,bij ons is er een kerel met een kever busje er ligt een suub blok in,geen impreza maar wel een turboblok,van zo een legacy.dat ding gaat retesnel,en achterwielaagedreven,die kan zijn naam schrijven in't asfalt.Michel S. schreef:Lopen heeft die nooit gedaan. Rijden wel. En ja hij rijdt als ik dat wil. Alleen weet ik niet hoelang die het volhoudt zonder koeling of olie......MJ schreef:
Geen interesse?! Hoe bedoel je dat?!gille schreef:bij ons was de bedoeling iets Belgisch te hebben wat aanraakt met het huidige RTC,blijkbaar was er geen intresse,ok dan wat ik heeeeeeeeeeeeeeel spijtig vond.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Altijd gedacht dat een motor liep...toch fijn hè die oosterse kwaliteit en betrouwbaarheidMichel S. schreef:Lopen heeft die nooit gedaan. Rijden wel. En ja hij rijdt als ik dat wil. Alleen weet ik niet hoelang die het volhoudt zonder koeling of olie......

Die TATA loopt te minsten en nog sterker hij rijd ook nog

ik ben mijn chat logs aan't terug zoeken,dus kan ik citeren wat Tino toen zeiChris schreef:Geen interesse?! Hoe bedoel je dat?!gille schreef:bij ons was de bedoeling iets Belgisch te hebben wat aanraakt met het huidige RTC,blijkbaar was er geen intresse,ok dan wat ik heeeeeeeeeeeeeeel spijtig vond.