UPDATE: Clio 2 Phase 2, wat deed OTOSAM nou verkeerd?
-
- Car: 5 GT Turbo
- Contacteer:
damn man.
Ik lees nu pas t verhaal.
DAs goed kloote!
Ben je eindelijk lid van de Renault-Familia heb je dit...
Maar ja...problemen zitten geloof ik in het "welkomspakket" van Renault...
WEl vreemd dat OTOSAM P'end het verkloot heeft.
HEb ik toch alleen maar goede ervaringen mee gehad en over gehoord.
Hopelijk heb je je Precious snel weer onder je kont zitten.
Ik merk t wel.
gegroet.
Ik lees nu pas t verhaal.
DAs goed kloote!
Ben je eindelijk lid van de Renault-Familia heb je dit...
Maar ja...problemen zitten geloof ik in het "welkomspakket" van Renault...
WEl vreemd dat OTOSAM P'end het verkloot heeft.
HEb ik toch alleen maar goede ervaringen mee gehad en over gehoord.
Hopelijk heb je je Precious snel weer onder je kont zitten.
Ik merk t wel.
gegroet.
Nou de 2 computers zijn vervangen, maar nog steeds geen sjoegen, wat kan het toch zijn?
Ze hebben mijn Clio goed verkloot!
En in die Smart in deze wind is ook geen pretje, je hebt het idee dat je zo van de weg geblazen wordt!
Ze hebben mijn Clio goed verkloot!

En in die Smart in deze wind is ook geen pretje, je hebt het idee dat je zo van de weg geblazen wordt!
Das een beetje het probleem bij dealers denk ik wel eens. Ze denken meteen het ergste en gaan direct computers staan te vervangen. Maar als je nadenkt waardoor het probleem waarschijnlijk ontstaan is lijkt het me logischer wat Canonballman zegt, dat er misschien ergens een kabel doorboord is of zo...
Laatst gewijzigd door Rudo op di 3 feb 2004 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Kan het niet zijn dat er continu ergens kortsluiting ontstaat waardoor het dan wel kan komen dat de computer doorbrand/kapotgaat/weetikwat. Dus dan zou je die computers kunnen blijven vervangen.
Combinatie van 2 geopperde voorstellen alhier.
Combinatie van 2 geopperde voorstellen alhier.
Ja maar garagemonteurs zijn toch slimme jongens die zouden dat toch zo moeten kunnen na gaan?
En denken vanaf de bron van het kwaad, dus beginnen te kijken of er een draadje(s) los zit of beschadigd is/zijn?
En denken vanaf de bron van het kwaad, dus beginnen te kijken of er een draadje(s) los zit of beschadigd is/zijn?
Juno schreef:Ja maar garagemonteurs zijn toch slimme jongens die zouden dat toch zo moeten kunnen na gaan?
Hahaha,bij de reno dealer kunnen ze nog niet eens je stuurbekrachtiging systeem lekvrij krijgen,laat staan zo'n elektronische storing vinden

Hoop voor je dat ie snel weer gemaakt is.
He niet zo heFlorus schreef:Juno schreef:Ja maar garagemonteurs zijn toch slimme jongens die zouden dat toch zo moeten kunnen na gaan?
Hahaha,bij de reno dealer kunnen ze nog niet eens je stuurbekrachtiging systeem lekvrij krijgen,laat staan zo'n elektronische storing vinden.
Hoop voor je dat ie snel weer gemaakt is.

Ja maar erhm ze kunnen je toch niet eeuwig in een SMART laten rond rijden? Kunnen ze geen fatsoenlijke huurauto geven van dezelfde klasse?
In mijn geval zou ik die smart niet accepteren - ik moet regelmatig op en neer naar Frankfurt enneuh ik ga echt geen 1000 km in een SMART afleggen in een weekendje
Ik zou wel redelijk hels zijn.. je levert een goede auto in en je krijgt hem kapot terug. Daar mag OTOSAM dus wel flink in de buidel voor graaien en minimaal een normale Clio 1.6 16V als huurauto terug voor geven.
In mijn geval zou ik die smart niet accepteren - ik moet regelmatig op en neer naar Frankfurt enneuh ik ga echt geen 1000 km in een SMART afleggen in een weekendje

Ik zou wel redelijk hels zijn.. je levert een goede auto in en je krijgt hem kapot terug. Daar mag OTOSAM dus wel flink in de buidel voor graaien en minimaal een normale Clio 1.6 16V als huurauto terug voor geven.
ik kreeg bij mijn garage een 2 maanden oude Twingo of Clio 2 mee.Tazzman schreef:Ja maar erhm ze kunnen je toch niet eeuwig in een SMART laten rond rijden? Kunnen ze geen fatsoenlijke huurauto geven van dezelfde klasse?
die Clio is nu mijn huidige wagen geworden

toen mn Alfa 145 in rook opging, heb ik die Clio2 gekocht...was er als leenauto al erg over te spreken
Juno,
Dat besef ik ook wel..
Maar dat zij geen Clio-klasse auto ter beschikking hebben is niet JOUW probleem natuurlijk!!
Heb je een rechtsbijstandsverzekering? Ik zou die zowiezo even inlichten. Volgens mij zou je desnoods zelf een vervangende auto kunnen huren en die kosten daarvan claimen bij OTOSAM.
OTOSAM kan ook gewoon bij Hertz/Avis/etc een redelijk gelijkwaardige auto voor je huren - op hun kosten natuurlijk.
Waarom zou jij nu in een oncomfortabele, onvelige SMART moeten rond tuffen terwijl jij een comfortabele en veilige Renault Clio II gekocht hebt voor veel geld? Welke je door de pure onkunde van OTOSAM niet langer kan gebruiken?
Dat besef ik ook wel..

Heb je een rechtsbijstandsverzekering? Ik zou die zowiezo even inlichten. Volgens mij zou je desnoods zelf een vervangende auto kunnen huren en die kosten daarvan claimen bij OTOSAM.
OTOSAM kan ook gewoon bij Hertz/Avis/etc een redelijk gelijkwaardige auto voor je huren - op hun kosten natuurlijk.
Waarom zou jij nu in een oncomfortabele, onvelige SMART moeten rond tuffen terwijl jij een comfortabele en veilige Renault Clio II gekocht hebt voor veel geld? Welke je door de pure onkunde van OTOSAM niet langer kan gebruiken?
Ik vind dat Otosam het heel netjes oplost, eigenlijk!
De meeste bedrijven proberen zich eruit te lullen bij dit soort voorvallen.
En trouwens, ik heb vernomen dat een Smart 1 van de veiligste kleine auto's is die er op dit moment rondrijdt!

En trouwens, ik heb vernomen dat een Smart 1 van de veiligste kleine auto's is die er op dit moment rondrijdt!

Is dat zo???? Ik voel me er alleen niet zo veilig in met die harde wind, je wordt zo van de weg geblazen.
En al helemaal niet als je zo een vrachtwagen van achteren snel op je af ziet komen als je snel moet remmen!
En al helemaal niet als je zo een vrachtwagen van achteren snel op je af ziet komen als je snel moet remmen!
-
hoeft niet vriend.spir@l schreef: Maar ja...problemen zitten geloof ik in het "welkomspakket" van renault
En Juno (dorpsgenoot)
Autosam lost het netjes op maar .....
Cannonballman heeft het ook al gezegd...
De storing is erin gekomen na het monteren van de versterkers enz.. dwz
idd , misschien is er wel door een draadboom heen geboord ,
Misschien stoort de apparatuur wel op het netwerk van de auto... er is een multiplex lijn tussen de diverse rekeneenheden ...
Hebben ze de apparatuur al eruitgehaald (wel bij autosam doen aub) en dan geprobeerd?
De mensen bij de dealer in P.rend zijn niet dom en ook niet verkeerd ...
Misschien zoeken ze in de verkeerde hoek..
Renault Alpine V6 turbo 1989,Renault 11 Turbo 1987 , Renault 25 V6 baccara 1988
-
Problemen met de technische kant van de auto, die zijn vaak nog wel te achterhalen.. Maar de electrische bedrading, computers netwerken etc zijn een ramp en daar kan ik over meepraten
Hoop voor je dat ze het snel vinden

Hoop voor je dat ze het snel vinden

don't be a fool, wrap your tool
Nou heb gebeld naar de Renault garage......
Mijn Clio start weer! Woooohoooo!
Ze gaan hem nu nog een FINAL check geven, zodat ik niet weer een maand of half jaar later bij de garage sta en dan bellen ze mij hopelijk vandaag nog dat ik hem op kan halen.
Ben benieuwd hoeveel dit grappie nou gaat kosten voor Otosam!
Maar ben nu al super blij dat hij het weer doet!

Mijn Clio start weer! Woooohoooo!

Ze gaan hem nu nog een FINAL check geven, zodat ik niet weer een maand of half jaar later bij de garage sta en dan bellen ze mij hopelijk vandaag nog dat ik hem op kan halen.
Ben benieuwd hoeveel dit grappie nou gaat kosten voor Otosam!
Maar ben nu al super blij dat hij het weer doet!

-
- Über-Spammer
Dan hebben zij het verkeerd gedaan.
dus alle kosten zijn voor hun.
dus alle kosten zijn voor hun.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Wel of niet moeilijk gaan doen is niet jouw probleem. Jij hebt iets in laten bouwen en daarvoor een prijs afgesproken. Op het moment dat zij iets fout doen moeten zij het oplossen wat voor prijs daar ook aanhangt. Jij hoeft alleen je versterker maar te betalen.Juno schreef:Precies, El Guno treft geen blaam!![]()
Hoop dat Otosam niet moeilijk gaat doen, indien de kosten hoog zijn.
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
Nou, morgen gaat Renault nog even een testrit maken met mijn auto en dan mag ik hem ophalen.
De rekening gaat in ieder geval meer dan 1000 euro zijn, heb Otosam gesproken over de rekening en daar is geen onenigheid over, die betaald OTOSAM!
Dus morgen auto ophalen bij Renault, bij Otosam hoedenplank ophalen met UBER SPEAKERS er in en BLASTEN maar!

De rekening gaat in ieder geval meer dan 1000 euro zijn, heb Otosam gesproken over de rekening en daar is geen onenigheid over, die betaald OTOSAM!

Dus morgen auto ophalen bij Renault, bij Otosam hoedenplank ophalen met UBER SPEAKERS er in en BLASTEN maar!

-
Als ik het zo lees dan hebben alle partijen het keurig opgelost
Veel plezier met je nieuwe sound

Veel plezier met je nieuwe sound

don't be a fool, wrap your tool
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Of een willie van laten spuitenMerijn schreef:WTF?! Sjezus... Dat geeft alweer aan waarom je NIET naar de echte dealer moet gaan!
Daar kan je gewoon 2 GT's voor kopen!

Project: GTT Blue Sport