Meeting RTC Breda, 7 maart 2004, reactietopic.

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Tijn
Contacteer:

Rick D. schreef:@Chris: (Y) standpunt (Y)

Maar, ik denk dat wij samen komen met de Megane.
Is ook iets comfortabeler voor een vrouw die ruim 37 weken zwanger is dan :D :D
zoek je ff adressen op van ziekenhuizen in de buurt voor het geval dat maat ? :smoke:
there is no spoon.
martin rs

zucht......

zet mij maar bij twijfelaars. niet dat het me te ver rijden is want het is altijd toppie zo een meeting en heb het er graag voor over om vanuit oudehaske city (heerenveen) te komen.
zit alleen even met de datum
hebben ook een wedstrijdweekend met de selectie dames turnen...
edwin19
Contacteer:

Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:@Jasper16v, Edwin19, Marcel16v: Zullen we naar Assen gaan naar de legale sprintwedstrijden? Kunnen we Job Turbo en Roy aanmoedigen. :wink: :D
zeker (Y)
Jasper16v

Misschien moet het wat anders gebracht worden? Het is nu van: Breda en basta. Als daar een begeleidend stukje bij komt word het gelijk al heel anders. Ik kan me best voorstellen dat het moeilijk is om zon grote plek te vinden. Ik heb geen idee hoeveel mensen een plek op hebben gezocht, maar misschien een idee om dat hier te vragen? Zo van, mensen zoek eens een plek, wij kunnen geen geschikte plek meer vinden. (als dit gedaan is sorry dat ik dat gemist heb)

En verder denk ik dat de meeste mensen (niet alle dus!) die het roerend met Chris eens zijn zelf niet iedere keer ver hoeven te rijden. Ik ben bij 1 meeting geweest die 100 km rijden was. De rest allemaal stukken verder. Iedereen wil wel graag een keer een meeting in de buurt hebben, logisch, maar zodra er iets in het noorden is dan moet het noorden daar maar blij mee zijn. Het noorden is niet 50 km breed hoor....

Kwil echt niet de orga op de nek zitten ofzo, heb respect voor wat ze doen. Ik kom ook heus wel naar Breda.
Riël
Über-Spammer

En nu niets meer daarover ok? Het punt is wel duidelijk.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
edwin19
Contacteer:

Riël schreef:En nu niets meer daarover ok? Het punt is wel duidelijk.
lijkt me een strak plan
Jasper16v

En volgende keer heb je weer hetzelfde? Ik wil als kan wel ff een 'antwoord' op me 1e stukje
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Chris schreef:De meeting zal plaatsvinden op het terrein van De Makro in Breda.
Voor de oer RTCers onder ons, inderdaad de lokatie waar het twee jaar geleden ook al was.

Waarom daar zal er straks wel gevraagd gaan worden.
Dat is heel makkelijk uit te leggen.
Het is erg moeilijk om voor een grote groep autoliefhebbers een mooi groot geschikt terrein te vinden.
Veel bedrijven stellen hun grond niet beschikbaar ivm de mogelijkheid dat een meeting op racen uitloopt. Logisch natuurlijk.
Daardoor was het dit jaar voor ons lastig om een nieuwe lokatie uit te zoeken waar je ook nog eens meer dan 250 auto's kwijt moet kunnen.

Ook moet het terrein voor ons overzichtelijk zijn, anders is het niet te doen om alles in goede banen te leiden.

Er is ons ook al meerdere malen aangegeven dat men de lokatie in Breda als erg prettig ervaarde.

Vandaar dat we in 2004 de meeting wederom daar organiseren.

De routebeschrijving komt zsm online.
Jasper, was dit stukje van vanmiddag niet genoeg dan??
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Jasper16v

Chris schreef:
Voor de oer RTCers onder ons, inderdaad de lokatie waar het twee jaar geleden ook al was.

Het is erg moeilijk om voor een grote groep autoliefhebbers een mooi groot geschikt terrein te vinden.
Veel bedrijven stellen hun grond niet beschikbaar ivm de mogelijkheid dat een meeting op racen uitloopt. Logisch natuurlijk.
Daardoor was het dit jaar voor ons lastig om een nieuwe lokatie uit te zoeken waar je ook nog eens meer dan 250 auto's kwijt moet kunnen.

Ook moet het terrein voor ons overzichtelijk zijn, anders is het niet te doen om alles in goede banen te leiden.

Er is ons ook al meerdere malen aangegeven dat men de lokatie in Breda als erg prettig ervaarde.

Sorry, over heen gelezen.

Maar er is al vaker commotie geweest betreffende dit. Maar er staat nog niks bij over waarom geen centrale plaats in NL. Niet dat dat nou perse moet, maar je houd toch mensen af die commentaar gaan geven.
Laatst gewijzigd door Jasper16v op di 3 feb 2004 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Riël
Über-Spammer

Jasper16v schreef:
En volgende keer heb je weer hetzelfde? Ik wil als kan wel ff een 'antwoord' op me 1e stukje
Het organiseren van meetings is normaal in handen van het bestuur ja. Het mag duidelijk zijn dat eventuele voorstellen door de leden ten alle tijde meegenomen worden in de keuze. Er waren een aantal opties waarvan deze uiteindelijk als definitief en haalbaar naar buiten rolde. En 't is een prachtplek, en centraal genoeg.
Jasper16v

Ik maak me er niet druk (meer) over, ik ga er een superdag van maken :D
Bambi

Jasper16v schreef:Ik maak me er niet druk (meer) over, ik ga er een superdag van maken :D

IDD, ik ook.

("minder prettige posts" worden er toch af gehaald. :wink: :lol: )
Riël
Über-Spammer

Thierry

Ziet er zeker een mooie plek uit :) (Y)
edwin19
Contacteer:

zullen we toch allemaal maar ff vriendelijk tegen elkaar blijven :wink:
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Mijn 1e meeting was Breda...

Nu naar mn 2e meeting in Breda !!

I'm lovin it !! :)

@Chris, had je mn post gezien over gedeelde standplaatsen tussen leden en niet-leden? Kan misschien wel belangrijk zijn?
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Riël schreef:zal wel lukken ;)
[img]http://www.meganecoupe.nl/club/rtc3302/crowd.jpg[/img]

mooie auto, helaas bestaat deze niet meer. :(

zowel de witte op de voorgrond als die zwarte er schuin achter :( :(
Bambi

edwin19 schreef:zullen we toch allemaal maar ff vriendelijk tegen elkaar blijven :wink:
Dat lijkt me een goed plan. (Y) (F)

Dan blijft het wel zo gezellig.
joeri_16V
Car: megane 2

Als k die foto zo zie dan begint t weer te kriebelen, k heb er weer zin in 8)
MartijnG
Über-Spammer

En nu maar hopen dat het een beetje mooi weer wordt...toen was het best aangenaam...zolang het maar niet regent 8)
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Jongens vergeet mij niet bij de lijst te zetten. Want ik kom!.

Frits clio-RT.

Gr.Frits
Laatst gewijzigd door Gerald op di 3 feb 2004 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Negotiator
Contacteer:

Zoals sommige van jullie vast al gelezen hebben in de algemene chat, ligt me saffie in de poeier.

Het is nog onbekend hoe en wat en of hij te fixen is maar al is dat zo dan red ik het never nooit
voor de meeting, kost vast geen €100 :(

Maar....komen doen wij wel, hetzei met de
R19 van me schoonoudjes of met de laguna
van me broertje die toch in Irak zit dan.
Mits de auto nog niet verkocht is.
Tijn
Contacteer:

euh ?
there is no spoon.
Mrtn
Car: R5GTT

@Maik, waarom zijn die witte en zwarte niet meer? ken ze niet hoor, maar vraag 't me af..

En ja... Breda is best zuidelijk, maar ik vind een stukkie rijden wel leuk en voor je het weet ben je d'r.

Van Archipel 3501 - 3545, LELYSTAD (NL, 8224HJ)
Naar Breda (NL, 4811)
Afstand 130,9 km.
Reisduur 01:23

Van de zomer mét aanhangwagen achter de GT met een uurtje voorbij Breda, dus dat gaat wel goedkomen... >-)

Kheb er zin in, nieuwe luchtfilterslang is onderweg, dus dan kan de GTTi weer doen waarvoor ik 'm in mekaar gezet heb :p
Mrtn = Maarten
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Jasper16v schreef:
Chris schreef:

Sorry, over heen gelezen.

Maar er is al vaker commotie geweest betreffende dit. Maar er staat nog niks bij over waarom geen centrale plaats in NL. Niet dat dat nou perse moet, maar je houd toch mensen af die commentaar gaan geven.
Okee, maar in mijn ogen heb ik dat wel uitgelegd.
BTW centraal moet voor leden uit België en Nederland zijn.

Ach, we zien het wel, misschien word het dan nu weer eens overzichtelijk.

MartijnG, daar moeten we het nog ff over hebben.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Mrtn
Car: R5GTT

Chris schreef: MartijnG, daar moeten we het nog ff over hebben.
Simpel, consequent zijn, als je consequent bent heb je nooit ge-etter, dus dat zou gescheiden parkeren inhouden :)
Mrtn = Maarten
Marcel J.

Zet mij maar bij twijfelaars ivm school :@

Marcel J. 5 GTT
Rudo

Mrtn schreef:
Chris schreef: MartijnG, daar moeten we het nog ff over hebben.
Simpel, consequent zijn, als je consequent bent heb je nooit ge-etter, dus dat zou gescheiden parkeren inhouden :)
Dan moet het wel uitvoerbaar zijn. In het begin is het redelijk eenvoudig, maar er komt een tijdstip dat de eerste alweer vertrekken en dat anderen net arriveren.
MartijnG
Über-Spammer

Mrtn schreef:@Maik, waarom zijn die witte en zwarte niet meer? ken ze niet hoor, maar vraag 't me af..
Twee ex-auto's van Maik...

De witte heeft een ongelukje met een vrachtwagen gehad...

De zwarte is doorverkocht aan Remco-X en die heeft hem daarna weer doorverkocht geloof ik...die is een maand(?) geleden op zn zij gegaan door een ongeluk.
Robert Turbo

De meeting zal plaatsvinden op het terrein van De Makro in Breda.

Van Heerenveen naar Breda

Afstand 202,9 km.
Reisduur 01:59

Ik zal er wezen. :)
Renault 5 GT Turbo "EVO"
marcel16v

Ik ben het wel met het commentaar eens dat het jammer is dat er niet tijdig gemeld is dat er geen plek centraal in Nederland gevonden kon worden. Anders hadden andere mensen met suggesties kunnen komen.

En wat betreft dat Breda centraal is in Nl en BE, ben ik het niet geheel met eens, gezien de meeste belgische leden vanuit vlaanderen komen.

Haal btw mij ook maar van de lijst af, ik vind 260KM en bijna 3 uur teveel voor een Zondagmiddagmeeting. En daarbij komt dat er een mooi evenement in Assen georganiseerd wordt.
Rudo

marcel16v schreef:Ik ben het wel met het commentaar eens dat het jammer is dat er niet tijdig gemeld is dat er geen plek centraal in Nederland gevonden kon worden. Anders hadden andere mensen met suggesties kunnen komen.
Tja, dat is vorige week pas definitief bekend geworden. Wij hebben echt wel overwogen om te vragen op het forum of mensen nog goede plekken aan willen dragen, maar dan moeten die ook nog gechecked worden, er moet contact opgenomen worden met de eigenaar, er moet toestemming gevraagd worden, evenals aan de gemeente + politie etc.
Daar was gewoon de tijd niet meer voor.

Dus zijn we uitgeweken naar een eerdere plek die succesvol is geweest en waar de kans groot was dat het daar weer mogelijk was om te gaan staan. En vanmiddag is het verlossende woord gevallen en hebben we de toestemming gekregen.

Met dit in gedachten kun je je misschien voorstellen dat we het aardig spannend hebben gehad.
Anders was er waarschijnlijk 7 maart helemaal geen meeting geweest.
marcel16v

Had de meeting dan een week of twee later gedaan, vorig jaar was ook later in de maand. Ik had ook al eerder aangegeven dat 7 maart vanwege Automaxx ongunstig was gepland.
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Haal mij ook maar van de lijst af. 3 uur heen rijden, middag rondsjouwen en 3 uur terug rijden trek ik niet. Dan ben ik de dag erna een wrak. Ik ga ook naar Assen toe. Daar is ook een leuk autoevenement.
marcel16v

Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Haal mij ook maar van de lijst af. 3 uur heen rijden, middag rondsjouwen en 3 uur terug rijden trek ik niet. Dan ben ik de dag erna een wrak. Ik ga ook naar Assen toe. Daar is ook een leuk autoevenement.
Volgens mij stond je er nog niet eens op :)
Gesloten