zoek je ff adressen op van ziekenhuizen in de buurt voor het geval dat maat ?Rick D. schreef:@Chris:standpunt
![]()
Maar, ik denk dat wij samen komen met de Megane.
Is ook iets comfortabeler voor een vrouw die ruim 37 weken zwanger is dan![]()

zoek je ff adressen op van ziekenhuizen in de buurt voor het geval dat maat ?Rick D. schreef:@Chris:standpunt
![]()
Maar, ik denk dat wij samen komen met de Megane.
Is ook iets comfortabeler voor een vrouw die ruim 37 weken zwanger is dan![]()
zekerMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:@Jasper16v, Edwin19, Marcel16v: Zullen we naar Assen gaan naar de legale sprintwedstrijden? Kunnen we Job Turbo en Roy aanmoedigen.![]()
lijkt me een strak planRiël schreef:En nu niets meer daarover ok? Het punt is wel duidelijk.
Jasper, was dit stukje van vanmiddag niet genoeg dan??Chris schreef:De meeting zal plaatsvinden op het terrein van De Makro in Breda.
Voor de oer RTCers onder ons, inderdaad de lokatie waar het twee jaar geleden ook al was.
Waarom daar zal er straks wel gevraagd gaan worden.
Dat is heel makkelijk uit te leggen.
Het is erg moeilijk om voor een grote groep autoliefhebbers een mooi groot geschikt terrein te vinden.
Veel bedrijven stellen hun grond niet beschikbaar ivm de mogelijkheid dat een meeting op racen uitloopt. Logisch natuurlijk.
Daardoor was het dit jaar voor ons lastig om een nieuwe lokatie uit te zoeken waar je ook nog eens meer dan 250 auto's kwijt moet kunnen.
Ook moet het terrein voor ons overzichtelijk zijn, anders is het niet te doen om alles in goede banen te leiden.
Er is ons ook al meerdere malen aangegeven dat men de lokatie in Breda als erg prettig ervaarde.
Vandaar dat we in 2004 de meeting wederom daar organiseren.
De routebeschrijving komt zsm online.
Sorry, over heen gelezen.Chris schreef:Jasper, was dit stukje van vanmiddag niet genoeg dan??Chris schreef:De meeting zal plaatsvinden op het terrein van De Makro in Breda.
Voor de oer RTCers onder ons, inderdaad de lokatie waar het twee jaar geleden ook al was.
Het is erg moeilijk om voor een grote groep autoliefhebbers een mooi groot geschikt terrein te vinden.
Veel bedrijven stellen hun grond niet beschikbaar ivm de mogelijkheid dat een meeting op racen uitloopt. Logisch natuurlijk.
Daardoor was het dit jaar voor ons lastig om een nieuwe lokatie uit te zoeken waar je ook nog eens meer dan 250 auto's kwijt moet kunnen.
Ook moet het terrein voor ons overzichtelijk zijn, anders is het niet te doen om alles in goede banen te leiden.
Er is ons ook al meerdere malen aangegeven dat men de lokatie in Breda als erg prettig ervaarde.
Het organiseren van meetings is normaal in handen van het bestuur ja. Het mag duidelijk zijn dat eventuele voorstellen door de leden ten alle tijde meegenomen worden in de keuze. Er waren een aantal opties waarvan deze uiteindelijk als definitief en haalbaar naar buiten rolde. En 't is een prachtplek, en centraal genoeg.Jasper16v schreef:En volgende keer heb je weer hetzelfde? Ik wil als kan wel ff een 'antwoord' op me 1e stukjeRiël schreef:En nu niets meer daarover ok? Het punt is wel duidelijk.
euh ?Riël schreef:En nu niets meer daarover ok? Het punt is wel duidelijk.
Okee, maar in mijn ogen heb ik dat wel uitgelegd.Jasper16v schreef:Sorry, over heen gelezen.Chris schreef:Jasper, was dit stukje van vanmiddag niet genoeg dan??Chris schreef:De meeting zal plaatsvinden op het terrein van De Makro in Breda.
Maar er is al vaker commotie geweest betreffende dit. Maar er staat nog niks bij over waarom geen centrale plaats in NL. Niet dat dat nou perse moet, maar je houd toch mensen af die commentaar gaan geven.
Dan moet het wel uitvoerbaar zijn. In het begin is het redelijk eenvoudig, maar er komt een tijdstip dat de eerste alweer vertrekken en dat anderen net arriveren.Mrtn schreef:Simpel, consequent zijn, als je consequent bent heb je nooit ge-etter, dus dat zou gescheiden parkeren inhoudenChris schreef: MartijnG, daar moeten we het nog ff over hebben.
Twee ex-auto's van Maik...Mrtn schreef:@Maik, waarom zijn die witte en zwarte niet meer? ken ze niet hoor, maar vraag 't me af..
De meeting zal plaatsvinden op het terrein van De Makro in Breda.
Tja, dat is vorige week pas definitief bekend geworden. Wij hebben echt wel overwogen om te vragen op het forum of mensen nog goede plekken aan willen dragen, maar dan moeten die ook nog gechecked worden, er moet contact opgenomen worden met de eigenaar, er moet toestemming gevraagd worden, evenals aan de gemeente + politie etc.marcel16v schreef:Ik ben het wel met het commentaar eens dat het jammer is dat er niet tijdig gemeld is dat er geen plek centraal in Nederland gevonden kon worden. Anders hadden andere mensen met suggesties kunnen komen.
Volgens mij stond je er nog niet eens opMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Haal mij ook maar van de lijst af. 3 uur heen rijden, middag rondsjouwen en 3 uur terug rijden trek ik niet. Dan ben ik de dag erna een wrak. Ik ga ook naar Assen toe. Daar is ook een leuk autoevenement.